Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Яценко, Т.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-62 
1.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2014р.,N 7
Цікаві статті :
Голуб Н. Компетентнісне навчання української мови в загальноосвітній школі: проблеми й перспективи/ Н. Голуб (стр.2-6)
Ярмолюк А. Соціокультурна компетентність як показник ефективної комунікативної поведінки учня/ А. Ярмолюк (стр.7-12)
Новосьолова В. Особливості роботи з формування лексичної компетентності учнів основної школи на уроках української мови/ В. Новосьолова (стр.12-19)
Сидоренко В. Лінгводидактична технологія кооперативного навчання: ретроспективний аналіз/ В. Сидоренко (стр.19-26)
Яценко Т. Внесок українських діячів культури та освіти другої половини ХІХ - початку ХХ ст. у розвиток методичної науки/ Т. Яценко (стр.27-31)
Братко В. Художнє відображення дійсності в козацьких і чумацьких піснях (7-й клас)/ В. Братко (стр.32-36)
Фенцик О. Аспекти аналізу мовної специфіки епічного твору/ О. Фенцик (стр.37-41)
Голуб Н. Особливості організації індивідуальних і групових консультацій із методики навчання української мови у ВНЗ/ Н. Голуб (стр.42-46)
Куцевол О. Подільськими стежками дитинства сонцепоклонника/ О. Куцевол (стр.47-52)
Бондаренко І. Шепіт колосся, Дніпра водограй.../ І. Бондаренко (стр.53-57)
Овсієнко Л. М. Друга міжнародна науково-практична конференція "Теоретична і дидактична філологія: надбання, проблеми, перспективи розвитку"/ Л. М. Овсієнко, О. Д. Кулик (стр.58-63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2014р.,N 5
Цікаві статті :
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2014 - 2015 навчальному році (стр.2-4)
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2014 - 2015 навчальному році (стр.4-5)
Кучерук О. Моделювання як структурний елемент проектування сучасного уроку української мови/ О. Кучерук (стр.6-10)
Кучеренко І. Цілевизначення - концептуальний стрижень сучасного уроку української мови/ І. Кучеренко (стр.11-17)
Бондаренко Н. Методи формування правописної компетентності учнів основної школи на уроках української мови/ Н. Бондаренко (стр.18-23)
Яценко Т. Особливості розвитку методики навчання літератури на початковому етапі/ Т. Яценко (стр.24-29)
Братко В. Особливості вивчення календарно-обрядових пісень на уроках української літератури у культурологічному контексті (6 клас)/ В. Братко (стр.30-35)
Герасименко В. Козаки Володимира Дахна єднають Україну/ В. Герасименко (стр.36-42)
Дубовик С. Культура професійного мовлення як складник педагогічної культури вчителя/ С. Дубовик (стр.43-46)
Барановська О. Зміст предметів гуманітарного циклу в профільній школі: шляхи оптимізації/ О. Барановська (стр.47-51)
Андрела Л. Варіанти завдань для першого й другого етапів міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Щевченка/ Л. Андрела (стр.52-53)
Скрипник Л. Літературно-музична композиція "Ти вірним був сином свойого народу" (Про Івана Франка)/ Л. Скрипник (стр.54-56)
Попович В. Літературно-музична композиція "Поезія - це завжди неповторність..." (Життя і творчість Ліни Костенко)/ В. Попович (стр.57-61)
Миненко Ю. Феномен українського шістдесятництва/ Ю. Миненко (стр.62-63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Кушнірова Л. Методичні поради В. І. Масальського щодо підвищення ефективності уроку мови/ Л. Кушнірова (стр.2-5)
Сидоренко В. Лінгводидактичні засади навчання синтаксису й пунктуації української мови учнів 8-9 класів в умовах оновленої освітньої парадигми/ В. Сидоренко (стр.6-13)
Голуб Н. Мовленнєві жанри на уроках української мови у 8- 9 класах/ Н. Голуб (стр.13-18)
Дяченко С. Михайло Коцюбинський - імпресіоніст/ С. Дяченко, М. Музика (стр.19-23)
Яценко Т. Тенденції розвитку шкільної літературної освіти в Україні дореформеного періоду (1970 - 1984 рр.). Частина І/ Т. Яценко (стр.24-29)
Балагура Т. Диктанти з лінгвістичним завданням на шевченкознавчому матеріалі/ Т. Балагура (стр.30-36)
Коврігіна Л. Сюжет і композиція як засоби вираження авторського задуму в романі "Людолови" Зінаїди Тулуб/ Л. Коврігіна (стр.37-41)
Цінько С. Глухівський період життя Олександра Довженка: неопубліковані спогади Ірини Коваль/ С. Цінько, Л. КузьменкоЮ. Коваль (стр.42-44)
Задорожний В. Мовознавчі мініатюри/ В. Задорожний (стр.45-49)
Омельчук С. Нормативність у структурі сучасного наукового тексту педагогічного спрямування/ С. Омельчук (стр.49-61)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Вища школа -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Черевко О. Університет, спрямований у майбутнє/ О. Черевко (стр.7-16)
Корновенко С. Становлення та розвиток Черкаської школи істориків-аграрників професора Анатолія Морозова/ С. Корновенко (стр.17-21)
Лизогуб В. Розвиток наукової фізіологічної школи імені Михайла Босого: проблеми та перспективи/ В. Лизогуб (стр.22-25)
Салапатов В. Перспективи розвитку наукових досліджень ФОТІУС/ В. Салапатов, Б. ОнищенкоІ. Осауленко (стр.26-30)
Шпак В. Інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва: історія і сьогодення/ В. Шпак, Г. Майборода (стр.31-38)
Нінова Т. Історичний шлях: від природничого відділення до навчально-наукового інституту природничих наук/ Т. Нінова (стр.39-45)
Земзюліна Н. Навчально-науковий інститут історії і філософії/ Н. Земзюліна (стр.46-52)
Швидка Л. Восьмирічний інститут із майже столітньою історією/ Л. Швидка (стр.53-58)
Яценко Т. Психологічний факультет: традиції і сьогодення/ Т. Яценко, Л. ТузІ. Дударенко (стр.59-64)
Богатирьов О. Фізмат ЧНУ: віхи становлення/ О. Богатирьов, Л. КляцькаЮ. Ляшенко (стр.65-69)
Нечипоренко Л. Історія становлення навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров'я/ Л. Нечипоренко, І. Хоменко (стр.70-75)
Погрібний І. Слово - наша зброя/ І. Погрібний (стр.76-83)
Бондаренко Т. Функціонування та перспективи розвитку студентського телебачення в контексті задоволення інформаційних потреб медійної аудиторії/ Т. Бондаренко (стр.84-92)
Кононенко Ю. З думкою про майбутнє вищої освіти в Україні/ Ю. Кононенко, Г. Данильчук (стр.93-100)
Архипова С. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників у рамках програми подвійний диплом/ С. Архипова (стр.101-106)
Десятов Т. Концепції впровадження сучасних стандартів професійної освіти у навчальний процес вищої школи: зарубіжний досвід/ Т. Десятов (стр.107-114)
Голиш Г. Інформаційно-просвітницьке осередя університету/ Г. Голиш (стр.115-120)
Кірєєва В. Бібліотека Черкаського педагогічного інституту в повоєнні роки (1946 - 1955)/ В. Кірєєва, О. Силка (стр.121-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Шелехова Г. Урахування сучасних підходів до навчання української мови учнів 8 - 9 класів ЗНЗ/ Г. Шелехова (стр.2-7)
Сидоренко В. Формування синтаксичної й пунктуаційної компетентностей учнів 8 - 9 класів засобами технології кооперативного навчання/ В. Сидоренко (стр.7-15)
Новосьолова В. Вивчення синтаксису у 8 - 9 класах на засадах комунікативно-діяльнісного підходу/ В. Новосьолова (стр.15-19)
Галаєвська Л. Психологічні передумови ефективної мовленнєвої комунікації учнів 8 - 9 класів/ Л. Галаєвська (стр.20-24)
Яценко Т. Тенденції розвитку шкільної літературної освіти в Україні дореформеного періоду (1970 - 1984 рр.). Частина ІІ/ Т. Яценко (стр.25-30)
Бондаренко Ю. Характеристика літературних героїв за рисами внутрішнього світу/ Ю. Бондаренко (стр.30-34)
Бронзенко Т. Вивчення біографії Михайла Коцюбинського в аспекті його мистецького феномена/ Т. Бронзенко (стр.35-38)
Єрмоленко С. Упровадження ноосферної освіти у вищих навчальних закладах/ С. Єрмоленко (стр.39-44)
Семеног О. Наукова робота юного лінгвіста у вимірах педагогічної взаємодії: загальноосвітня школа - Мала академія наук - вищий навчальний заклад - наукова установа/ О. Семеног (стр.45-49)
Савченко І. Пунктуаційна система збірки поезій "Кобзарь Т. Шевченка" (1840 р.)/ І. Савченко (стр.50-54)
Адаменко В. До 85-річчя від дня народження Ліни Костенко/ В. Адаменко (стр.55-57)
Біляєв Олександр Михайлович (стр.58-59)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2012р.,N 8
Цікаві статті :
Донченко Т. Дидактичний матеріал до уроків української мови/ Т. Донченко (стр.2-7)
Остапенко Н. Особливості використання інтерактивної технології на уроках розвитку зв'язного мовлення учнів/ Н. Остапенко (стр.8-10)
Ярмолюк А. Роль навчального тексту у формуванні ціннісно-смислових орієнтацій учнів 5-х класів/ А. Ярмолюк (стр.11-15)
Яценко Т. Розвиток літературної компетентності учнів основної школи на уроках вивчення української класичної прози/ Т. Яценко (стр.16-19)
Усатенко Г. Літературні жанри українського бароко/ Г. Усатенко (стр.20-23)
Лашкай В. Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль/ В. Лашкай (стр.24-27)
Яновицька Н. Психологічні, психолінгвістичні й лінгводидактичні особливості формування граматичних навичок із другої мови/ Н. Яновицька (стр.28-31)
Базиль Л. Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури крізь призму наукових підходів/ Л. Базиль (стр.32-37)
Литвиненко Г. Підготовка практичних занять з української мови за фаховим спрямуванням/ Г. Литвиненко (стр.38-43)
Плахотник В. Лінгводидактична система і підручник/ В. Плахотник (стр.44-47)
Барановська О. Фундаменталізація змісту гуманітарних предметів у профільній школі в умовах гуманітаризації навчання/ О. Барановська (стр.47-50)
Гривко А. Підручник у системі компетентнісного навчання математики/ А. Гривко (стр.50-53)
Овдійчук Л. Коронована попелюшка, або як потрапити в історію/ Л. Овдійчук (стр.58-60)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2011р.,N 5
Цікаві статті :
Таранік-Ткачук К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах/ К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. ШелеховаН. І. Шинкарук (стр.2-6)
Таранік-Ткачук К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 н.р./ К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук (стр.7-15)
Новосьолова В. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання/ В. Новосьолова (стр.16-21)
Ладоня К. Розвиток культури спілкування в учнів 10-х класів на уроках української мови/ К. Ладоня (стр.21-26)
Яценко Т. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти/ Т. Яценко (стр.27-29)
Шевченко З. М. Врубель - основоположник символізму в живописі (матеріали до вивчення спецкурсу "Художня література в контексті світової культури")/ З. Шевченко (стр.30-36)
Осницька Т. Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основній школі/ Т. Осницька (стр.37-43)
Сафарова Г. Міфи та легенди українців/ Г. Сафарова (стр.44-48)
Державний стандарт базової і повної середньої освіти (стр.53-61)
Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 11-го класу з української (рідної) мови/ Г. Шелехова (стр.62-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Омельчук С. "Підхід до навчання" як базова категорія сучасної лінгводидактичної науки/ С. Омельчук (стр.2-7)
Кулик О. Добір оптимальних методів і прийомів навчання/ О. Кулик (стр.8-12)
Пентилюк М. Технологія навчання стилістики в основній школі: лінгводидактичний аспект/ М. Пентилюк (стр.13-18)
Яценко Т. Філософські впливи на українську методику навчання літератури/ Т. Яценко (стр.19-23)
Лелюх І. Загальнотеоретичні засади шкільної літературної освіти в педагогічній спадщині Ніли Волошиної/ І. Лелюх (стр.23-26)
Овсієнко Л. Методи навчання лінгвістики тексту в системі компетентнісної мовної освіти/ Л. Овсієнко (стр.27-32)
Петрук О. Розвиток мовленнєвих умінь учнів 1 класу ЗНЗ із румунською/молдовською мовами навчання у процесі засвоєння тем особистісної сфери/ О. Петрук (стр.33-37)
Українська мова 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання, 7 клас (88 год. 2,5 год. на тиждень) (стр.38-46)
Українська мова 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання, 8 клас (70 год. 2 год. на тиждень) (стр.46-53)
Українська мова 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання, 9 клас (70 год. 2 год. на тиждень) (стр.54-59)
Шелехова Г. Зміст і структура оновленої програми з української мови для основної школи крізь призму сучасних підходів/ Г. Шелехова (стр.60-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Пентилюк М. Типологія уроків у контексті сучасної лінгводидактики/ М. Пентилюк (стр.2-6)
Янко Н. Формування стилістичних умінь в учнів початкових класів у процесі роботи над текстами різних типів (лінгвометодичний аспект)/ Н. Янко (стр.7-12)
Голуб Н. Реалізація завдань діяльнісної змістової лінії у процесі навчання української мови учнів 5 - 7 класів/ Н. Голуб (стр.13-18)
Голуб Н. Концептуальні засади підручника української мови для основної школи з українською мовою навчання/ Н. Голуб [та ін.] (стр.19-22)
Ярмолюк А. Психолого-педагогічні засади формування ціннісного компонента комунікативної компетентності учнів 5 - 7 класів/ А. Ярмолюк (стр.23-29)
Бондаренко Ю. Дослідження системних зв'язків образів-персонажів на уроках української літератури/ Ю. Бондаренко (стр.30-32)
Яценко Т. До проблеми періодизації розвитку методики літератури як галузі наукового знання/ Т. Яценко (стр.33-37)
Балагура Т. Диктанти з лінгвістичним завданням на шевченкознавчому матеріалі/ Т. Балагура (стр.38-45)
Бабійчук Т. Діалоги в позааудиторній самостійній роботі студента з української мови/ Т. Бабійчук (стр.46-50)
Шуневич О. Інтерпретація теорії множинного інтелекту в процесі диференціації навчання української мови й літератури/ О. Шуневич (стр.51-55)
Романенко Ю. Мотиви і мотивація навчальної діяльності. Основні проблеми та перспективи розв'язання/ Ю. Романенко (стр.55-60)
Урок української мови в системі компетентнісної освіти (стр.61-62)
Лісовському Антону Михайловичу - 80! (стр.63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2013р.,N 8
Цікаві статті :
Бондаренко Н. Формування правописної компетентності учнів 5 - 7 класів на уроках розвитку зв'язного мовлення/ Н. Бондаренко (стр.2-6)
Дідук-Ступ'як Г. Формування комунікативної компетенції у ході реалізації інноваційної лінгвометодичної макротехнології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови" в основній школі/ Г. Дідук-Ступ'як (стр.6-10)
Шелехова Г. Формування читацької діяльності учнів 5-7 класів на уроках української мови/ Г. Шелехова (стр.11-14)
Голуб Н. Метод проектів у навчанні української мови/ Н. Голуб (стр.15-19)
Яценко Т. Шкільна літературна освіта за новими стандартами/ Т. Яценко (стр.20-23)
Щербина Л. Уроки з української літератури в системі особистісно зорієнтованого навчання. Борис Грінченко. Утвердження прагнення людини до любові, добра в оповіданні "Каторжна"/ Л. Щербина (стр.24-29)
Хорошковська О. Особливості навчання української грамоти у 2 класі школах із польською мовою навчання/ О. Хорошковська (стр.30-37)
Повхан К. Урахування результатів порівняльного аналізу як один із методів побудови підручників української мови для початкових класів ЗНЗ з угорською мовою навчання/ К. Повхан (стр.38-44)
Бабійчук Т. Іван Огієнко - великий син України/ Т. Бабійчук (стр.45-50)
Скрипник Л. Українкою я народилася/ Л. Скрипник (стр.50-52)
Піскорська Л. Вишневий цвіт - дарунок Кобзареві/ Л. Піскорська (стр.53-57)
ІІІ всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні проблеми культури української мови і мовлення" (стр.58-60)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Назва журналу :Ортопедия, травматология и протезирование -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Турчин О. А. Гістологічні зміни плантарної пластинки капсули плесно-фалангового суглоба в пацієнтів із метатарзалгією/ О. А. Турчин [та ін.] (стр.13-17)
Омельченко Т. М. Імітаційне комп'ютерне моделювання й натурне стендове дослідження напружено-деформованого стану біомеханічної системи "фіксатор-кістка" за умов надкісточкових коригувальних остеотомій/ Т. М. Омельченко [та ін.] (стр.18-26)
Анкин Н. Л. Особенности лечения переломов головки бедренной кости/ Н. Л. Анкин [и др.] (стр.27-35)
Бодня А. И. Оптимизация тактики лечения повреждений таранной кости в сочетании с переломами грудопоясничного отдела позвоночника/ А. И. Бодня, Ю. В. Сухин (стр.36-42)
Хмизов С. О. Лікування помірної різниці довжини нижніх кінцівок у дітей методом тимчасового двобічного блокування наросткової зони пластинами із гвинтами: перший досвід/ С. О. Хмизов, В. С. Рокутов, Д. В. Єршов (стр.43-50)
Головаха М. Л. Влияние срока после травмы на результат восстановления передней крестообразной связки/ М. Л. Головаха, И. В. Диденко (стр.51-60)
Страфун О. С. Артроскопічний реліз ліктьового суглоба/ О. С. Страфун (стр.61-66)
Вирва О. Є. Аналіз ускладнень модульного ендопротезування проксимального відділу великогомілкової кістки/ О. Є. Вирва [та ін.] (стр.67-73)
Петренко Д. Є. Аналіз результатів хірургічного лікування метастатичних уражень хребта/ Д. Є. Петренко, А. І. Попов, О. Д. Чекрижев (стр.74-81)
Пашенко А. В. Психологическая помощь детям с несовершенным остеогенезом на этапах лечения/ А. В. Пашенко, Т. В. Яценко, С. А. Хмызов (стр.82-86)
Баев П. А. Ортезы для динамической разработки контрактур коленных суставов у детей/ П. А. Баев [и др.] (стр.87-92)
Барков О. О. Спосіб виявлення показань до хірургічного лікування післятравматичних розгинальних контрактур колінного суглоба/ О. О. Барков, О. В. Барков (стр.93-96)
Державній установі "Інститут травматології та ортопедії Національної академії медичних наук України" 100 років (стр.97-98)
Сергій Омелянович Гур'єв (стр.99)
Вілен Феодосійович Венгер (стр.100-101)
Макаров В. Б. Алмазоподобные углеродные покрытия в эндопротезировании(обзор литературы)/ В. Б. Макаров [и др.] (стр.102-111)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2018р.,N 5
Цікаві статті :
Голуб Н. До проблеми розроблення методики навчання української мови учнів ліцею на засадах компетентнісного підходу/ Н. Голуб (стр.2-10)
Овдійчук Л. Літературний портрет Олеся Гончара: особистість на тлі доби/ Л. Овдійчук (стр.11-18)
Сидоріна О. Алюзії в романі В. Підмогильного "Місто" на "Божественну комедію" Данте Аліг'єрі/ О. Сидоріна (стр.19-23)
Фасоля А. Інноваційні форми навчання: педагогічна майстерня/ А. Фасоля (стр.24-26)
Фариба І. Вивчення творчості Панаса Мирного/ І. Фариба (стр.27-33)
Третяк С. Узагальнення та систематизація вивченого з теми "Однорідні члени речення. Звертання. Вставні слова (словосполучення, речення)"/ С. Третяк (стр.34-36)
Яценко Т. Шедеври модернізму: вивчення української і зарубіжної літератури у мистецькому контексті. Програма спеціального курсу/ Т. Яценко (стр.39-59)
Городенська К. Культура мовлення/ К. Городенська (стр.60-61)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2019р.,N 6
Цікаві статті :
Горошкіна О. Робота з текстом на уроках української мови: компетентнісний вимір/ О. Горошкіна (стр.2-5)
Попова Л. Функційний аспект використання засобів навчання на уроках української мови в 10 - 11 класах ліцею/ Л. Попова (стр.6-8)
Яценко Т. Модернізм чк мистецька філософія другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ Т. Яценко, І. Тригуб (стр.9-14)
Попович А. Особливості використання стилістично-мовних, стилістично-мовленнєвих і стилістично-комунікативних вправ у закладах вищої освіти/ А. Попович (стр.15-18)
Швець Л. Читацькоцентрична парадигма сучасного уроку як основний шлях подолання проблеми читання/ Л. Швець (стр.19-24)
Данюк А. Таїна людської душі. Жіноча доля у новелі Івана Франка "Сойчине крило"/ А. Данюк (стр.24-27)
Масловська Л. Розвиток мовної особистості та мовленнєвої культури здобувачів освіти 5 - 8 класів на засадах культурно-мовних цінностей/ Л. Масловська (стр.28-34)
Олійник А. Дидактичний матеріал з морфології/ А. Олійник (стр.35-43)
Пономаренко Н. Бережімо крихітну свічечку букви "Ї"/ Н. Пономаренко (стр.44-46)
Азьомов В. Родоцентричні первні героїв у пєсі Івана Котляревського "Наталка Полтавка" у світлі духовної архетипної системи етнонаціонального/ В. Азьомов (стр.47-53)
Токмань Г. Проблеми читання у сучасному суспільстві на круглому столі Національної академії педагогічних наук/ Г. Токмань (стр.56-57)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Назва журналу :Наукові горизонти -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Мойсієнко В. В. Урожайність ромашки лікарської залежно від строків сівби та удобрення в умовах змін клімату/ В. В. Мойсієнко, О. П. Назарчук (стр.3-12)
Сладковська Т. А. Вплив елементів технології вирощування на динаміку густоти травостою пажитниці багаторічної/ Т. А. Сладковська, В. В. Мойсієнко (стр.13-18)
Панчишин В. З. Формування урожайності зерна бобів кормових в умовах Полісся/ В. З. Панчишин, В. В. Мойсієнко, Т. О. Яценко (стр.34-38)
Іванюк І. Д. Радіальний приріст пристигаючих дубових деревостанів сугрудів Центрального Полісся України/ І. Д. Іванюк, Т. М. Іванюк (стр.50-57)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Романенко Ю. Вимоги до електронних підручників української мови та літератури в умовах дистанційного навчання/ Ю. Романенко, Ю. Балаховська (стр.2-8)
Галаєвська Л. Вивчення мовленнєвого жанру осуду на уроках української мови в старшій школі/ Л. Галаєвська (стр.9-12)
Яценко Т. Символізм - естетико-філософська основа мистецтва модернізму/ Т. Яценко, І. Тригуб (стр.13-17)
Дячок С. "Кобзар" як джерело інтертексту творів Ліни Костенко/ С. Дячок (стр.17-19)
Сірош О. Використання елементів ейдетики на уроках української літератури/ О. Сірош (стр.20-25)
Вертій О. Національні основоположні підстави вивчення життя і творчості Івана Котляревського/ О. Вертій (стр.26-32)
Осипенко С. Євген Плужник, поема "Галілей" як щира сповідь поета/ С. Осипенко (стр.33-36)
Євсюкова О. Із сучасної української поезії кінця ХХ - початку ХХІ ст. Національна драма (8 клас)/ О. Євсюкова (стр.38-42)
Мороз С. Вивчення творчості Ліни Костенко в шкільному курсі української літератури/ С. Мороз (стр.43-45)
Поізник В. Літературно-філософське дослідження із застосуванням інтерактивних методів навчання/ В. Поізник (стр.46-51)
Швець Л. Формування здатності до ненасильницького розв'язання конфліктів через вивчення зарубіжної літератури/ Л. Швець (стр.52-53)
Дуганджич А. Типові помилки носіїв хорватської мови на початковому етапі вивчення української мови як іноземної/ А. Дуганджич, Д. Павлешен, Й. Ралашич (стр.54-57)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Голуб Н. Навчання української мови в сучасній загальноосвітній школі: емоційний аспект/ Н. Голуб (стр.2-7)
Омельчук С. Поняттєво-семантичні зв'язки в категорійному апараті сучасної української лінгводидактики/ С. Омельчук (стр.8-11)
Горошкіна О. Сучасний підручник української мови як освітньо-розвивальне середовище/ О. Горошкіна (стр.11-14)
Попова Л. Уроки розвитку мовлення як ефективна форма вдосконалення мовленнєвих умінь і навичок учнів профільної школи/ Л. Попова (стр.15-18)
Яценко Т. Специфіка уроку української літератури в умовах інформатизації навчального процесу/ Т. Яценко (стр.19-23)
Вертій О. Іван Франко: діалектика присутності в національній свідомості українців/ О. Вертій (стр.24-30)
Азьомов В. Духовна архетипна система етнонаціонального у викладанні української літератури в загальноосвітній школі/ В. Азьомов (стр.31-37)
Тригуб І. Методика контекстного вивчення творчості Генріка Ібсена та Лесі Українки на заняттях літературних курсів за вибором/ І. Тригуб (стр.39-41)
Котусенко О. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в 5 - 11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у навчальних програмах/ О. Котусенко, Н. БондаренкоВ. Новосьолова (стр.42-59)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Пентилюк М. Концептуальні засади створення підручників рідної мови/ М. Пентилюк (стр.2-7)
Омельчук С. Наукометрика творчого доробку Марії Пентилюк у царині української лінгводидактики/ С. Омельчук (стр.7-15)
Голуб Н. Синтаксис простого і складного речення: тренувальні вправи/ Н. Голуб (стр.15-20)
Бондаренко Н. Наукові засади перебудови шкільного курсу синтаксису на основі сучасних підходів/ Н. Бондаренко (стр.20-24)
Яценко Т. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у шкільному вивченні літератури/ Т. Яценко (стр.25-29)
Дроздовський Д. Використання технології Googlegroups на уроках української літератури/ Д. Дроздовський (стр.29-33)
Фасаля А. Роль організаційно-діяльнісних умінь у формуванні компетентного учня-читача/ А. Фасаля (стр.34-38)
Вертій О. Морально-етичні ідеали та духовний світ Івана Франка у сприйнятті, розумінні, самовизначенні та самоствердженні українців/ О. Вертій (стр.39-44)
Приходько О. Науково-дослідницька робота учня-члена МАН: моніторинг якості/ О. Приходько (стр.45-51)
Степанченко О. Культура педагогічного спілкування/ О. Степанченко (стр.51-54)
Голуб Н. Орієнтовне календарне планування уроків української мови в 9-ому класі/ Н. Голуб (стр.55-62)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2016р.,N 5
Цікаві статті :
Котусенко О. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у програмах/ О. Котусенко [та ін.] (стр.2-12)
Фасоля А. Календарно-тематичне планування . 8 клас/ А. Фасоля, В. Тименко (стр.13-19)
Хом'як І. Підручник і методика його використання/ І. Хом'як (стр.20-24)
Бондаренко Н. Лінгвістичні й методичні аспекти вивчення простого односкладного речення в школі/ Н. Бондаренко (стр.25-29)
Приходько О. Повість Івана Франка "Перехресні стежки" як об'єкт літературознавчого та інтермедіального аналізу на уроці літератури у профільній школі/ О. Приходько (стр.30-34)
Бабійчук Т. Асоціативне читання роману Олеся Бердника "Вічне начало" в педагогічному коледжі/ Т. Бабійчук (стр.35-43)
Скрипник Л. Олена Теліга: "Життя - це боротьба, а боротьба - це справжнє життя"/ Л. Скрипник, В. Глушаниця (стр.44-49)
Павленко А. "Ти себе українкою звала, і чи краще знайти ім'я"/ А. Павленко (стр.50-57)
Тримає час незламне перо (стр.58-60)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Голуб Н. До проблеми предметної компетентності з української мови в закладах загальної середньої освіти/ Н. Голуб (стр.2-5)
Попова Л. Переказ як засіб формування мовленнєвої компетентності учнів/ Л. Попова (стр.6-9)
Яценко Т. Теоретико-методичні концепти наукової творчості Олександри Бандури/ Т. Яценко (стр.10-14)
Азьомов В. Ідея назрілості національного поступу у вірші Тараса Шевченка "ОЙ три шляхи широкії..."/ В. Азьомов (стр.15-18)
Вертій О. З'ясування народних джерел творчості Лесі Українки/ О. Вертій (стр.19-23)
Рудик Л. Іван Нечуй-Левицький. Життя митця і його творчість як новий імпульс української літератури/ Л. Рудик (стр.24-30)
Дячок С. Літературна екологія/ С. Дячок (стр.31-34)
Візінська М. Робота з текстом на уроках української мови як засіб активізації пізнавально-дослідницької діяльності учнів/ М. Візінська (стр.35-39)
Криворотенко О. Основи журналістики, 11 клас/ О. Криворотенко (стр.40-42)
Дригула М. Урок позакласного читання з української літератури у 9 класі. "Назар Стодоля" - історична соціально-побутова драма/ М. Дригула (стр.43-46)
Підгірна Н. Михайло Коцюбинський "Дорогою ціною". Урок української літератури, 8 клас/ Н. Підгірна (стр.46-48)
Сюта Г. Культура мовлення/ Г. Сюта, С. Чемеркін (стр.57)
Світ української поезії. Світлана Степанівна Костюк (1963 - 2017) (стр.58-60)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Бондаренко Н. Ситуаційні вправи на уроках української мови/ Н. Бондаренко (стр.2-8)
Кучеренко І. Особистісно орієнтована технологія навчання - пріоритетна концепція мовної освіти/ І. Кучеренко (стр.8-14)
Ярмолюк А. Інтеріоризація загальнокультурних цінностей під час вивчення складного речення/ А. Ярмолюк (стр.15-19)
Бондаренко Ю. Навчальна ситуація уроку літератури: типологічна та видові підходи до організації/ Ю. Бондаренко (стр.20-25)
Тименко В. Сучасний підручник української літератури для 10 класу: культурно-мистецький контекст/ В. Тименко (стр.26-31)
Яценко Т. Шкільний підручник української літератури: історико-методичний огляд процесу вітчизняного підручникотворення/ Т. Яценко (стр.32-35)
Вертій О. Тарас Шевченко в національній свідомости українців середини ХІХ - початку ХХ століть/ О. Вертій (стр.36-43)
Бедлінський О. Рідна мова як відображення свідомості народу/ О. Бедлінський (стр.43-48)
Азьомов В. Ідейні координати шевченкового "Заповіту": у пошуках повноти прочитання/ В. Азьомов (стр.49-52)
Новосьолова В. Новий підручник української мови для 8-го класу: навчально-методичний апарат, виховні можливості/ В. Новосьолова (стр.53-59)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-60   61-62 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)