Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=mvuk/2007/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.

Кирилюк М. Тенденції розвитку ринку нерухомості у Чернівцях на 2007 рік/М. Кирилюк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.12-15
2.

Головкіна Н. Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень/Н. Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.16-21
3.

Решетнікова Г. Нейрони мережі як засіб аналізу і моделювання поведінки споживача/Г. Решетнікова, А. Жидков // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.22-27
4.

Яцюк Д. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду/Д. Яцюк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.28-32
5.

Карпенко Н. Партизанський маркетинг у практиці малого та середнього бізнесу Полтавщини/Н. Карпенко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.33-39
6.

Кощій О. Проблеми виготовлення екологічно чистих продуктів харчування в Україні/О. Кощій // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.40-44
7.

Ладиченко К. Управління відносинами готельних підприємств зі споживачами: проблеми та перспективи розвитку/К. Ладиченко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.45-48
8.

Лилик І. Маркетинг: виклик XXI століття/І. Лилик, І. Сайчук // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.49-51
9.

Качура Ю. Латеральне мислення для менеджера: час нагострити клинок/Ю. Качура // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.52-54
10.

"Консолідована система директив і керівництв у сфері реклами та практики маркетингових комунікації ІСС // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.55-58
11.

Дискусії за крунлим столом: "Легка промисловість: партнерство і конкуренція на вітчизняному ринку" // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.61-66
12.

Омельчук О. Рівень якості обслуговування в роздрібних мережах Києва: результати моніторингу Marketing LAB/О. Омельчук // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.67-68
13.

Гладунов О. Американські дипломати в гостях в УАМ/О. Гладунов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.69
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)