Пошуковий запит: <.>II=mvuk/2007/3<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1.
| Кирилюк М. Тенденції розвитку ринку нерухомості у Чернівцях на 2007 рік/М. Кирилюк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.12-15
|
>2.
| Головкіна Н. Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень/Н. Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.16-21
|
>3.
| Решетнікова Г. Нейрони мережі як засіб аналізу і моделювання поведінки споживача/Г. Решетнікова, А. Жидков // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.22-27
|
>4.
| Яцюк Д. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду/Д. Яцюк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.28-32
|
>5.
| Карпенко Н. Партизанський маркетинг у практиці малого та середнього бізнесу Полтавщини/Н. Карпенко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.33-39
|
>6.
| Кощій О. Проблеми виготовлення екологічно чистих продуктів харчування в Україні/О. Кощій // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.40-44
|
>7.
| Ладиченко К. Управління відносинами готельних підприємств зі споживачами: проблеми та перспективи розвитку/К. Ладиченко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.45-48
|
>8.
| Лилик І. Маркетинг: виклик XXI століття/І. Лилик, І. Сайчук // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.49-51
|
>9.
| Качура Ю. Латеральне мислення для менеджера: час нагострити клинок/Ю. Качура // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.52-54
|
>10.
| "Консолідована система директив і керівництв у сфері реклами та практики маркетингових комунікації ІСС // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.55-58
|
>11.
| Дискусії за крунлим столом: "Легка промисловість: партнерство і конкуренція на вітчизняному ринку" // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.61-66
|
>12.
| Омельчук О. Рівень якості обслуговування в роздрібних мережах Києва: результати моніторингу Marketing LAB/О. Омельчук // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.67-68
|
>13.
| Гладунов О. Американські дипломати в гостях в УАМ/О. Гладунов // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.69
|
|