Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=mvuk/2007/6<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


    Іванова, Л.
    Особливості маркетингових комунікацій у сфері послуг [] / Л. Іванова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Мороз, Л.
    Стратегії та джерела формування конкурентних переваг на українському ринку пива [] / Л. Мороз, ю. Савченко // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 18-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка харчової промисловості
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Савченко, ю.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Коптєв, Д.
    Нові інтегровані технології у сфері BTL [] / Д. Коптєв, Ю. Бабенко // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 24-26 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
реклама на телебаченні, у пресі -- рекламні технології

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Бабенко, Ю.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Примак, Т.
    Рекламний креатив в Україні: учора, сьогодні, завтра [] / Т. Примак // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 27-35. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламне звернення -- рекламні повідомлення

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

5.


    Шевченко, П.
    Критична маса Інтернету [] / П. Шевченко // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 36-45. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Інтернет- маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
ІТ- інформаційні технології

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

6.


    Шрамко, І.
    Хто кого танцює? [] / І. Шрамко // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 45-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Інтернет- маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
репутація -- бізнес -- резонанс

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

7.


   
    Індекс задоволеності споживачів: значення для України [] // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 48-51 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетингові дослідження
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

8.


    Лилик, І.
    УАМ: дослідження можливостей громадських організацій України [] / І. Лилик // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 52-56 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетингові дослідження
   
Кл.слова (ненормовані):
Українська Асоціація Маркетингу- УАМ

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

9.


    Лабурцева, О.
    Дослідження історичної генези сучасної концепції маркетингу [] / О. Лабурцева // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 57-61. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
теорія маркетингу

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

10.


    Кочкіна, Н.
    Дослідження мотивацій споживачів на ринку послуг мобільного зв'язку України [] / Н. Кочкіна, С. Сидоренко // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка зв'язку
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Сидоренко, С.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

11.


   
    Нова редакція міжнародного процесуального кодексу ICC/ ESOMAR [] // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 67-70 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг у світі
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- соціальні дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)