Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=mvuk/2020/5<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Сокол, Михаил.
    Классификация рынка грузовых автомобилей [] / М. Сокол // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 14-20 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Вантажні автомобілі--Ринок (екон.)--Класифікація--Україна
Кл.слова (ненормовані):
грузовые автомобили -- американская классификация -- американська класифікація -- европейская классификация -- європейська класифікація -- классификация грузовой спецтехники -- класифікація вантажної спецтехніки -- структура парка коммерческих автомобилей -- структура парку комерційних автомобілів

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Ларіна, Ярослава.
    Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення [] / Я. Ларіна // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 27-35 : рис. - Джерела: с. 34-35 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Органічна продукція--Споживання
Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживачів -- маркетинг органічної продукції -- здорове харчування -- ринок органічної продукції

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Ковальчук, Світлана.
    Брендинг у сфері виробництва органічної продукції [] / С. Ковальчук, К. Добровольська // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 36-50 : рис. - Літ.: с. 50 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Органічна продукція--Вирощування--Виробництво
Кл.слова (ненормовані):
переваги органічної продукції -- органічне агровиробництво -- недоліки органічної продукції -- продаж органічної продукції -- ринок органічних продуктів -- формування бренда органічної продукції

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Добровольська, Катерина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Дрожжина, Юлія.
    HARD SKILLS vs SOFT SKILLS: що важливіше та які саме навички цінують роботодавці? [] / Ю. Дрожжина // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 53-56 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Персонал--Поведінка--Моделі--Україна
Кл.слова (ненормовані):
універсальні навички персоналу -- пошук персоналу -- керування людьми

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

5.


    Серпухов, Максим.
    Маркетингові технології як інструмент вітчизняних підприємств [] / М. Серпухов, А. Нестеренко // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 63-69 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Підприємства--Промисловий маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові технології -- IT - підприємства України -- Івен-маркетинг -- Інтернет-маркет -- вірусний маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Нестеренко, Аліна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)