Пошуковий запит: <.>II=odnv/2018/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушенням зору та їх найближчому соціальному оточенню [] / В. Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2018. - N 4. - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з порушенням зору--Психологічна допомога
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту [] / С. Кульбіда> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2018. - N 4. - С. 15-31. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Мова жестів--Українська мова Кл.слова (ненормовані): жестова мова
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Прохоренко, Л. Суб'єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку [] / Л. Прохоренко> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2018. - N 4. - С. 32-39. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти із затримкою психічного розвитку--Навчання
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб'єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку [] / І. Омельченко> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2018. - N 4. - С. 40-52. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2312-2781
Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Данілавічютє, Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі [] / Е. Данілавічютє> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2018. - N 4. - С. 53-64. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2312-2781
Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку [] / Н. Лещій> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2018. - N 4. - С. 65-74. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з вадами розвитку--Фізичне виховання
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку [] / Н. Пахомова, І. Баранець> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2018. - N 4. - С. 75-87. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Логопедія--Дошкільники Кл.слова (ненормовані): алалія
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Баранець, І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях [] / Л. Некраш> // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2018. - N 4. - С. 88-95. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти із затримкою психічного розвитку--Спеціальна педагогіка
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
|