Пошуковий запит: <.>II=posh/2015/9<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18 |
>1.
| Колєснікова Ю. Україна - єдина країна!/Ю. Колєснікова // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.1-4
|
>2.
| Титаренко Л. Ідеї педагога-гуманіста в сучасній початковій школі/Л. Титаренко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.5-8
|
>3.
| Митник О. Операційна компетентність практичного психолога як механізм побудови розвивального освітнього середовища у початковій школі/О. Митник, О. Кочерга // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.9-13
|
>4.
| Калмикова Л. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів/Л. Калмикова // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.14-17
|
>5.
| Остапенко О. Концепція загальнодержавної Програми військово-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді України/О. Остапенко, М. Зубалій // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.18-20
|
>6.
| Шевченко О. Естетичне виховання молодших школярів на уроках літературного читання/О. Шевченко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.21-24
|
>7.
| Василенко Н. Сучасні підходи до змісту і методики формування логічно-математичного мислення школярів/Н. Василенко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.24-27
|
>8.
| Шостак Л. Формування уміння розв'язувати сюжетні задачі як логічний складник математичної компетентності/Л. Шостак // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.27-32
|
>9.
| Андрусенко І. Особливості вивчення природознавства у 4 класі/І. Андрусенко, І. Івашина // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.32-34
|
>10.
| Іщенко Т. Урок мислення серед природи/Т. Іщенко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.35
|
>11.
| Дробчак Я. Розвиток творчої діяльності учнів початкових класів на уроках трудового навчання/Я. Дробчак // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.36-39
|
>12.
| Лобова О. Тематичне планування уроків музичного мистецтва в 4 класі/О. Лобова // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.39-44
|
>13.
| Левшин М. Не схожий на інші/М. Левшин // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.44-48
|
>14.
| Тараканова А. Хореографія/А. Тараканова // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.48-52
|
>15.
| Петрук О. Система уроків української мови у 4 класі шкіл з молдовською/румунською мовами навчання/О. Петрук // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.53-56
|
>16.
| Сак Т. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі/Т. Сак // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.57-59
|
>17.
| Мартиненко С. Як розвивати в дитини бажання читати?/С. Мартиненко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.60-62
|
>18.
| Фалько Я. Етимологічні "п'ятихвилинки" на уроках мови - ефективний засіб поглибити знання та кругозір молодших школярів/Я. Фалько // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 9.-С.63
|
|