Пошуковий запит: <.>II=rish/2016/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| Завлевський Ю. Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст/Ю. Завлевський, І. Гавриш, А. Пугач // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.3-7
|
>2.
| Бабічев А. "Рухаємося вперед, усвідомлюючи: освіта і наука - фундамент розвитку успішної особистості, демократичного суспільства, процвітаючої нації"/А. Бабічев // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.8-9
|
>3.
| Бех І. Принцип діяльності як інтегративний чинник цілісного розвитку особистості/І. Бех // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.10-13
|
>4.
| Прокопенко І. Технологічні уклади та сучасна освіта/І. Прокопенко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.14-18
|
>5.
| Прокопенко І. "Держава має забезпечити умови для розвитку зростаючої особистості, здатної в майбутньому розбудовувати освічену Україну, зміцнювати національну економіку та престиж країни на світовій арені"/І. Прокопенко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.19
|
>6.
| Гриньова В. Модернізація національної освіти на засадах компетентнісного підходу: сутність і поняттєво-термінологічний апарат/В. Гриньова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.20-24
|
>7.
| Гриньова В. "Понад усе сповідуємо віру в людяність, професіоналізм і зв'язок науки з практикою"/В. Гриньова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.25
|
>8.
| Довженко Т. Підготовка вчителів проектних класів до організації педагогічної просвіти батьків/Т. Довженко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.26-30
|
>9.
| Довженко Т. "Важливими якостями справжнього вчителя мають бути безмежна повага і любов до кожної дитини"/Т. Довженко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.31
|
>10.
| Доценко С. Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України"/С. Доценко, В. Хайруліна // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.32-38
|
>11.
| Таранік-Ткачук К. В. Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі/К. В. Таранік-Ткачук // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.39-44
|
>12.
| Рогова В. "Досвід українських освітян і результати реалізації вітчизняних науково-педагогічних проектів заслуговують на більшу увагу і найширше впровадження"/В. Рогова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.44-45
|
>13.
| Коваленко О. STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США/О. Коваленко, О. Сапрунова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.46-49
|
>14.
| Кириленко С. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти/С. Кириленко, О. Кіян // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.50-54
|
>15.
| Даниленко Г. Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров'язбережувальної компетентності/Г. Даниленко, О. Щербакова, О. Щербаков // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.55-59
|
>16.
| Холтобіна О. Використання здоров'язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України"/О. Холтобіна, К. Юр'єва, В. Зданюк // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.60-64
|
>17.
| Резван О. Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України"/О. Резван // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.65-69
|
>18.
| Ушмарова В. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями/В. Ушмарова, Є. Бачинська // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.70-75
|
>19.
| Шишенко В. Формування в учнів початкової школи позитивної мотивації до навчання: теоретичний аспект/В. Шишенко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.76-80
|
|