Пошуковий запит: <.>II=spti/2010/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15 |
>1.
| Коленіченко Т. І. Соціально-педагогічні умови адаптації людей похилого віку до нового соціального середовища/Т. І. Коленіченко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 2.-С.4-9
|
>2.
| Баєва Т. Ф. Соціальна служба в загальноосвітньому навчальному закладі/Т. Ф. Баєва // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 2.-С.10-17
|
>3.
| Гришак С. М. Щодо питання інтеграції гендерного підходу в сучасну вищу освіту/С. М. Гришак // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 2.-С.18-23
|
>4.
| Алексєєнко Т. Ф. Мотивація й цінності групування школярів у малі групи/Т. Ф. Алексєєнко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 2.-С.24-30
|
>5.
| Романовська Л. І. Проблема формування активної життєвої й соціальної позиції особистості в процесі суспільно корисної діяльності дитячого громадського об'єднання/Л. І. Романовська // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 2.-С.31-36
|
>6.
| Ємцева Е. Г. Соціальний портрет учнівської молоді в контексті трудової соціалізації/Е. Г. Ємцева // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 2.-С.37-42
|
>7.
| Ропаєва Г. О. Особливості соціально-педагогічної роботи з молоддю в територіальній громаді/Г. О. Ропаєва // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 2.-С.43-49
|
>8.
| Шабанов В. П. Гражданская идентичность студенческой молодёжи как критерий ёё социализации/В. П. Шабанов // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 2.-С.50-54
|
>9.
| Афанасьєва В. В. Педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків в умовах загальноосвітньої школи/В. В. Афанасьєва // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 2.-С.55-62
|
>10.
| Караман О. Л. Юридичні основи соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими/О. Л. Караман // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 2.-С.63-70
|
>11.
| Рубан Т. В. Історичні корені насильства дітей у сім'ї/Т. В. Рубан // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 2.-С.71-75
|
>12.
| Юрків Я. І. Синдром "професійного вигорання" соціальних педагогів при роботі з сім'ями/Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 2.-С.76-82
|
>13.
| Тюріна В. О. Індивідуальна профілактична робота з неповнолітніми, засудженими до альтернативних покарань/В. О. Тюріна // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 2.-С.83-87
|
>14.
| Першко Г. О. Принципи та функції роботи соціального педагога щодо інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку в середовище загальноосвітнього навчального закладу/Г. О. Першко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 2.-С.88-92
|
>15.
| Вакуленко В. М. Досвід подолання дитячої безпритульності в радянській Україні/В. М. Вакуленко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2010,N N 2.-С.93-100
|
|