Пошуковий запит: <.>II=spti/2011/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15 |
>1.
| Циганчук К. А. Патріотизм як цінність/К. А. Циганчук // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 2.-С.4-10
|
>2.
| Алфімов Д. В. Соціальний досвід учнів - запорука успішного виховання лідерських якостей школярів/Д. В. Алфімов // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 2.-С.11-23
|
>3.
| Філіппов Ю. М. Молодіжний трудовий загін - реальний простір для самовизначення молодої людини/Ю. М. Філіппов // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 2.-С.24-30
|
>4.
| Гаміна Т. С. Ефективне ділове спілкування як умова формування привабливого іміджу особистості/Т. С. Гаміна // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 2.-С.31-37
|
>5.
| Максимовська Н. О. Анімація засобами мистецтва як напрям соціального виховання/Н. О. Максимовська // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 2.-С.38-45
|
>6.
| Ткаченко В. В. Теоретико-методичне забезпечення педагогічної системи соціальної адаптації дітей-інвалідів в умовах дитячо-юнацьких спортивних шкіл/В. В. Ткаченко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 2.-С.46-51
|
>7.
| Овчиннікова М. М. Об'єктивний зв'язок соціальної адаптації й рухової активності учнів навчальних закладів інтернатного типу як соціально-педагогічна проблема/М. М. Овчиннікова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 2.-С.52-58
|
>8.
| Коношенко Н. А. Організація виховного процесу з девіантними молодшими школярами в реабілітаційному центрі/Н. А. Коношенко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 2.-С.59-64
|
>9.
| Караман О. Л. Сутність і зміст соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими в пенітенціарних закладах/О. Л. Караман // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 2.-С.65-74
|
>10.
| Парфанович І. І. Науково-методологічні засади діагностики девіантної поведінки неповнолітніх дівчат/І. І. Парфанович // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 2.-С.75-84
|
>11.
| Кушнарьов С. В. Методи психолого-педагогічного впливу на неповнолітніх правопорушників/С. В. Кушнарьов // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 2.-С.85-90
|
>12.
| Галич О. В. Бездоглядність і правопорушення як наслідки хибного виховання/О. В. Галич // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 2.-С.91-95
|
>13.
| Король В. М. Соціально дезадаптована поведінка як шлях до адиктивної поведінки неповнолітніх/В. М. Король // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 2.-С.96-100
|
>14.
| Чеботарьова О. В. Соціальна політика держави як чинник впливу на створення та існування щасливої родини/О. В. Чеботарьова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 2.-С.101-105
|
>15.
| Архипова С. П. Професійна підготовка соціальних педагогів у контексті акмеологічного підходу/С. П. Архипова, Л. І. Смеречак // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2011,N N 2.-С.106-112
|
|