Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=stmm/2006/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Головаха Є. Наукова школа Юрія Левади про соціокультурні зміни в пострадянському суспільстві/Є. Головаха // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 4.-С.5-10
2.

Шульга М. Етепи становлення політичної еліти в Україні в роки незалежності/М. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 4.-С.24-37
3.

Тарасенко В. Соціальне, суспільне та соціологічне пізнання/В. Тарасенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 4.-С.52-68
4.

Злобіна О. Традиціоналізм та іновація в українському вимірі/О. Злобіна, В. Тихонович // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 4.-С.69-93
5.

Клюєнко Е. Особливості політичного вибору українських громадян у суспільствах авторитарного й демократичного типу (порівняльний аналіз результатів виборів до Верховної Ради України 2006 року по закордонному округу)/Е. Клюєнко, . // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 4.-С.113-125
6.

Амджадін Л. Постчорнобильський соціум : ризики та шанси виживання/Л. Амджадін, Ю. Саєнко, Н. Ходорівська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 4.-С.126-146
7.

Стрельник О. Поняття соціального потенціалу в інтерпретації проблеми гендерної нерівності (за матеріалами соціологічних досліджень)/О. Стрельник // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 4.-С.147-160
8.

Королько В. Соціальна культура і паблік рілейшнз/В. Королько, О. Некрасова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 4.-С.163-173
9.

Єфременко Т. Економічна культура населення сучасної України (за матеріалами експертного опитування)/Т. Єфременко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 4.-С.174-194
10.

Солнишкіна А. Організаційна культура як інструмент розв'язання соціальних проблем військової сфери/А. Солнишкіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 4.-С.195-202
11.

Полторак В. Соціологічний механізм референдуму: проблеми реалізації/В. Полторак, О. Петров // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 4.-С.203-211
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)