Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=stmm/2007/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Коваленко Н. Багатовимірний аналіз соціальної стратифікації сучасного українського суспільства (регіональний аспект)/Н. Коваленко, Р. Савчинський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 3.-С.3-37
2.

Паїн Е. Імперський синдром та імітація національного будівництва в Росії/Е. Паїн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 3.-С.38-59
3.

Амджадін Л. Трансформаційні зміни інституту сім"ї та шлюбних відносин в українському суспільстві: гендерний аналіз/Л. Амджадін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 3.-С.60-75
4.

Сусак В. Патерналізм/В. Сусак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 3.-С.76-94
5.

Бурлачук В. Десакралізація влади і сучасна політична криза в Україні/В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 3.-С.95-105
6.

Крутуєв П. Спільнота ритуалу модернізації: від логосу до культу/П. Крутуєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 3.-С.106-127
7.

Колодій І. Середній клас, демократичні цінності та політичні преференції: до і після "помаранчевої революції"/І. Колодій // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 3.-С.128-153
8.

Урсуленко К. Класичні праці з методології соціологічних досліджень в уявленнях студентів-соціологів/К. Урсуленко, Т. Любива // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 3.-С.154-168
9.

Кириленко О. Соціологічний аналіз спортивної активності населення України/О. Кириленко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 3.-С.169-187
10.

Іщенко В. Проблема ідеології в соціології суспільних рухів/В. Іщенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 3.-С.188-201
11.

Суковата В. Феміністська методологія як політика освіти: конструювання нових гендерних ідентичностей в українській вищій школі/В. Суковата // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 3.-С.202-222 - (Соціологічна освіта)
12.

Гавріна Н. Продукування ідентичностей етнокультурних громад Північного Приазов"я/Н. Гавріна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 3.-С.223-226
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)