Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=stmm/2008/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Грищенко К. З нагоди 10-ліття часопису/К. Грищенко, А. Малюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.5-8
2.

Бакіров В. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг": 10 років подвижницької праці/В. Бакіров // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.9-10
3.

Костенко Н. Місце і час соціології/Н. Костенко, С. Макеєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.11-32
4.

Тарасенко В. Науковий інтелект соціології/В. Тарасенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.33-49
5.

Валерстайн І. Маркс і слаборозвиненість/І. Валерстайн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.50-66
6.

Гіглі Д. Зміна еліти та лідерів у ліберальних демократіях/Д. Гіглі, Я. Пакульський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.67-84
7.

Вельцель Х. Людський розвиток і "вибух" демократії: варіації змін режимів серед 60 суспільств/Х. Вельцель, Р. Інглгарт // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.85-118
8.

Денджерфільд М. Європейський Союз і посткомуністична Європа: один підхід чи кілька?/М. Денджерфільд // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.119-139
9.

Куценко О. До соцієтальної інтеграції чи до розвитку "паралельних суспільств"? (Порівняльне дослідження міжетнічних взаємодій)/О. Куценко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.140-165
10.

Субєктивна надійність: теорія і метод вимірювання (ІСН) /Головаха Є, Горбачик А, Любива Т. та ін. // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.166-188
11.

Винославська С. Ехіt-poll: методика дослідження в оперативному режимі/С. Винославська, М. Чурилов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.189-214
12.

Паніотто В. Динаміка ксенофобії й антисемітизму в Україні (1994-2007)/В. Паніотто // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.197-213
13.

Міщенко М. Динаміка емоційного самопочуття прихильників різних політичних сил (2005-2007)/М. Міщенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.215-221
14.

Сорока Ю. "Відмова від багатства" та зміни у сприйнятті соціальної нерівності/Ю. Сорока, Т. Зуб // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.222-236
15.

Брік Т. Перші міжнародні соціологічні читання пам"яті Н.В. Паніної "Сучасний стан і перспективи розвитку соціології в Україні та Європі"/Т. Брік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.237-243. - (Наукове життя)
16.

Конкурс "Кращий молодий соціолог року" під егідою Соціологічного центру ім. Н.В. Паніної // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.242-243. - (Наукове життя)
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)