Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=stmm/2012/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.

Дембіцький С. Метааналіз: ключові поняття та основи обчислень (на прикладі даних крос-національних досліджень)/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.160-174
2.

Пігіда А. Про важливість коретного округлення кількості респондентів при побудові вибірки/А. Пігіда // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.150-159
3.

Іванкова-Стецюк О. Перспективи модифікації дисциплінарного статусу соціології релігії/О. Іванкова-Стецюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.139-149
4.

Савельєв Ю. Про тенденції в соціальних дослідженнях (спостереження за діяльністю Лабораторії порівняльних соціальних досліджень НДУ-ВШЕ)/Ю. Савельєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.210-213
5.

Богданова О. Якою є, може та має бути публічна соціологія в Україні?/О. Богданова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.205-209
6.

Акулич М. Тролінг як феномен мережі Інтернет/М. Акулич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.175-185
7.

Єрьомічева Г. Ставлення населення Росії, Білорусії та України до діяльності Євросоюзу в контексті соціальної нерівності/Г. Єрьомічева // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.114-138
8.

Савельєв Ю. Соціологія в пошуках сутності сучасності: систематизація теорій суспільства модерну і модернізації/Ю. Савельєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.45-67
9.

Оксамитна С. Міжгенераційна соціальна мобільність у фокусі академічних і соціально-політичних інтересів /С. Оксамитна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.28-44
10.

Куценко О. Соціальні класи і політична мобілізація (порівняльний аналіз європейських країн крізь призму трьох типів класових розколів)/О. Куценко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.3-27
11.

Прибиткова І. Статистичний аналіз і вимірювання в соціологічних дослідженнях/І. Прибиткова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.99-113
12.

Шульга Р. Можливості реалізації смислового послання телепродукту/Р. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.77-98
13.

Кутуєв П. Соціальна реальність і трансформації ХХ століття: між концепціями та утопіями/П. Кутуєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.68-76
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)