Пошуковий запит: <.>II=stmm/2012/3<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1.
|
Дембіцький, С. Метааналіз: ключові поняття та основи обчислень (на прикладі даних крос-національних досліджень) [] / С. Дембіцький> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - N 3. - С. 160-174. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Соціологічні дослідження--Метааналіз Кл.слова (ненормовані): соціологічна освіта
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Пігіда, А. Про важливість коретного округлення кількості респондентів при побудові вибірки [] / А. Пігіда> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - N 3. - С. 150-159. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Економічна соціологія
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Іванкова-Стецюк, О. Перспективи модифікації дисциплінарного статусу соціології релігії [] / О. Іванкова-Стецюк> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - N 3. - С. 139-149. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Соціологія релігії--Україна Теоретична соціологія
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Савельєв, Ю. Про тенденції в соціальних дослідженнях (спостереження за діяльністю Лабораторії порівняльних соціальних досліджень НДУ-ВШЕ) [] / Ю. Савельєв> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - N 3. - С. 210-213
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Соціологічні дослідження--Соціальні дослідження--Російська Федерація
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Богданова, О. Якою є, може та має бути публічна соціологія в Україні? [] / О. Богданова> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - N 3. - С. 205-209
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Теоретична соціологія
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Акулич, М. Тролінг як феномен мережі Інтернет [] / М. Акулич> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - N 3. - С. 175-185. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Інтернет-технології Інформаційне суспільство Кл.слова (ненормовані): соціологічна публіцистика -- Інтернет-тролінг -- мережа Інтернет
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Єрьомічева, Г. Ставлення населення Росії, Білорусії та України до діяльності Євросоюзу в контексті соціальної нерівності [] / Г. Єрьомічева> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - N 3. - С. 114-138. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Політична соціологія Європейський Союз--Населення Зовнішня політика--Україна Зовнішня політика--Російська Федерація Зовнішня політика--Республіка Білорусь Кл.слова (ненормовані): соціальна нерівність
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Савельєв, Ю. Соціологія в пошуках сутності сучасності: систематизація теорій суспільства модерну і модернізації [] / Ю. Савельєв> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - N 3. - С. 45-67. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Теоретична соціологія Модернізація--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Оксамитна, С. Міжгенераційна соціальна мобільність у фокусі академічних і соціально-політичних інтересів [] / С. Оксамитна> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - N 3. - С. 28-44. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Політична соціологія--Україна Соціальні групи--Україна Кл.слова (ненормовані): соціальна мобільність -- соціальна нерівність
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Куценко, О. Соціальні класи і політична мобілізація (порівняльний аналіз європейських країн крізь призму трьох типів класових розколів) [] / О. Куценко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - N 3. - С. 3-27. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Верстви населення--Європа Суспільство --Україна Політична соціолгія Кл.слова (ненормовані): соціальні класи -- політична мобілізація
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Прибиткова, І. Статистичний аналіз і вимірювання в соціологічних дослідженнях [] / І. Прибиткова> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - N 3. - С. 99-113. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Соціологічні дослідження--Статистичний аналіз Економічна соціологія Економічна статистика Кл.слова (ненормовані): прогнозування
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Шульга, Р. Можливості реалізації смислового послання телепродукту [] / Р. Шульга> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - N 3. - С. 77-98. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Телебачення Соціологічні дослідження--Засоби масової комунікації Кл.слова (ненормовані): телепередачі -- телесеріали -- базові смисли -- процес сприйняття -- масова культура
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Кутуєв, П. Соціальна реальність і трансформації ХХ століття: між концепціями та утопіями [] / П. Кутуєв> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - N 3. - С. 68-76. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Політична соціологія Кл.слова (ненормовані): ідеологія -- соціальна реальність
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
|