Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=stmm/2014/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.

Костенко Н. З приводу соціології недовіри/Н. Костенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N N 3.-С.3-15
2.

Гоч Р. Чинники довіри до державних регуляторів економічних відносин у сучасному українському суспільстві/Р. Гоч // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N N 3.-С.16-55
3.

Савельєв Ю. Чинники і взаємозв'язок політичної, громадянської та соціальної участі в європейських суспільствах/Ю. Савельєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N N 3.-С.56-72
4.

Прибиткова І. Місто і просторова організація життя суспільства/І. Прибиткова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N N 3.-С.73-103
5.

Бурлачук В. Держава як витвір мистецтва/В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N N 3.-С.104-115
6.

Шульга О. Структура і боротьба символічних універсумів/О. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N N 3.-С.116-130
7.

Лукащук О. Соціокультурний статус вищої освіти: історично-соціологічний аналіз/О. Лукащук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N N 3.-С.131-139
8.

Александер Д. Ч. Публічна ікона (Реферативний виклад)/Д. Ч. Александер // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N N 3.-С.140-147
9.

Отріщенко Н. Досвід революції 2013 - 2014: від цінностей до повсякденних практик/Н. Отріщенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N N 3.-С.148-159
10.

Пігіда А. Побудова оптимальної кластерної вибірки з урахуванням дизайн-ефекту/А. Пігіда // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N N 3.-С.159-167
11.

Рахманов О. Соціально-демографічний портрет керівника бізнесу в Україні/О. Рахманов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N N 3.-С.168-176
12.

Сольчаник Б. Нереалізоване право: спроба оцінки "втрат" у явці виборців в день голосування 31 жовтня 2010 року у Львові/Б. Сольчаник // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N N 3.-С.177- 184
13.

Смислові перспективи навчання / вивчення соціології: студентоцентрована освіта/Ю. Сорока [та ін.] // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N N 3.-С.185-203
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)