Пошуковий запит: <.>II=upej/2019/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17 |
>1.
| Локшина О. Стратегічні орієнтири міжнародних організацій у галузі освіти/О. Локшина // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 2.-С.5-14
|
>2.
| Коляда Н. Самооцінка стану здоров'я першокурсників як показник успішної адаптації: соціально-психологічний аспект/Н. Коляда, С. Король // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 2.-С.15-20
|
>3.
| Малюга М. Childfree: новий стиль життя та виклик для українського суспільства/М. Малюга // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 2.-С.21-28
|
>4.
| Приходькіна Н. Ретроспективний аналіз розвитку медіаосвіти у Сполучених Штатах Америки/Н. Приходькіна // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 2.-С.29-37
|
>5.
| Ілляхова М. Креативні практики у безперервному професійному розвитку науково-педагогічних працівників/М. Ілляхова // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 2.-С.38-44
|
>6.
| Трифонова О. Концепція розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців комп'ютерних технологій/О. Трифонова // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 2.-С.45-52
|
>7.
| Засєкіна Т. Формування змісту навчальних предметів на основі компонентів освітніх галузей державного стандарту/Т. Засєкіна // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 2.-С.53-65
|
>8.
| Фідкевич О. Реалізація інтегрованого курсу з мови та літератури в школах з навчанням мов національних меншин/О. Фідкевич, Л. Курач // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 2.-С.66-72
|
>9.
| Смагіна Т. Умови розвитку гнучких навичок (soft skills) педагогів у процесі навчання на курсах підвищення кваліфікації/Т. Смагіна, О. Шуневич // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 2.-С.73-80
|
>10.
| Васильченко Л. Формування світоглядної компетентності особистості як проблема інтеграції природничих предметів у профільній середній освіті/Л. Васильченко, В. Ястребова // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 2.-С.81-89
|
>11.
| Жук Ю. Вплив форми тестових завдань і профільної спеціалізації класів на результати виконання здобувачами середньої освіти тесту з біології/Ю. Жук, Л. Ващенко // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 2.-С.90-99
|
>12.
| Підгурська В. Формування культури наукової мови студентів у процесі вивчення дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням)"/В. Підгурська, І. Голубовська // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 2.-С.100-105
|
>13.
| Ткач Л. Педагогічне моделювання практичної підготовки майбутніх техніків-технологів зі спеціальності "Виробництво хліба, кондитерських, макаронних виробів і харчових концентратів"/Л. Ткач // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 2.-С.106-118
|
>14.
| Петрушкова А. Забезпечення якості викладання іноземної мови у закладах вищої освіти: методологічний вимір/А. Петрушкова // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 2.-С.125-132
|
>15.
| Марчук І. Імітаційні методи формування економічної компетентності в майбутніх магістрів медицини/І. Марчук // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 2.-С.133-140
|
>16.
| Чумак М. Формування соціокультурного образу вітчизняної педагогічної інтелегенції під впливом світоглядної парадигмальності другої половини ХІХ - початку ХХ століття/М. Чумак // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 2.-С.141-147
|
>17.
| Калініна Л. Розвиток освітньо-інформаційного середовища навчально-виховного комплексу (колегіуму) засобами мережевих технологій та дистанційної освіти/Л. Калініна, А. Остапенко // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2019,N N 2.-С.148-154
|
|