Пошуковий запит: <.>K=Брендинг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Головко А.Я. Брендинг в Україні: генеза та перспективи/А. Я. Головко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2008,N N 5.-С.82-85
|
>2.
| Поліщук Т.В. Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду/Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 6.-С.100-107
|
>3.
| Малинка О. Я. Концепція формування бренду туристичного регіону/О. Я. Малинка // Регіональна економіка. -Л.:НАН України, 2018,N N 1.-С.40-47
|
>4.
| Павлова І. О. Психологічний інструментарій брендингу сільських територій Південного регіону/І. О. Павлова // Регіональна економіка. -Л.:НАН України, 2017,N N 4.-С.84-90
|
>5.
| Управління розвитком професійного навчального закладу: праксеологічні засади/Л. М. Сергеєва [та ін. ; за наук. ред. Л. М. Сергеєвої, Т. О. Лукіної]. - 2017
|
>6.
| Варібрусова А. С. Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції/А. С. Варібрусова, Т. М. Мельник // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2018,N N 1.-С.137-142
|
>7.
| Яцишина Л. К. Бренд-стратегії як інструмент управління конкурентоспроможністю торгово-розважальних центрів/Л. К. Яцишина // Економіка та держава, 2019,N N 4.-С.69-73
|
>8.
| Мельник Т. Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз/Т. Мельник, А. Варібрусова // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. -К.:Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2018,N N 5.-С.32-54
|
>9.
| Вакар Т. В. Моніторинг стану сільських територій України з позицій брендоутворюючих факторів розвитку/Т. В. Вакар, І. О. Мороз, О. В. Лазарчук // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2019,N N 6.-С.28-33
|
>10.
| Болотіна І. М. Брендинг: особливості використання інтернет-технологій та інформаційних систем підприємства/І. М. Болотіна, О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2017,N N 1.-С.72-75
|
>11.
| Костинець В. В. Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій/В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 12.-С.199-205
|
>12.
| Вакар Т. В. Методологічні та методичні основи брендингу сільських територій/Т. В. Вакар // Економіка та держава, 2016,N N 9.-С.80-83
|
>13.
| Петюшкин А. В. Основы банерной рекламы/Алексей Петюшкин. - 2002
|
>14.
| Тлеубердинова А. Т. Ассоциативный образ Казахстана глазами экспертов/А. Т. Тлеубердинова, Ж. М. Шаекина // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2017,N N 9.-С.24-32
|
>15.
| Гранат Л. Брендингові технології управління репутацією інтернет-магазинів/Л. Гранат // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2017,N N 5.-С.96-106
|
>16.
| Кашпур А. Соціальний капітал бренду/А. Кашпур // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2017,N N 5.-С.86-95
|
>17.
| Ігнатенко М. М. Підвищення конкурентоспроможності підприємств сільського зеленого туризму на засадах брендингу та маркетингових стратегій/М. М. Ігнатенко, О. О. Адамчик // Агросвіт. -Київ:ДКС Центр, 2020,N N 11.-С.50-57
|
>18.
| Маркетинг міжнародного туризму/[Я. С. Ларіна [та ін.] ; за ред. Я. С. Ларіної]. - 2018
|
>19.
| Студінська Г. Я. Ремесла Малина в контексті історичного бренду міста/Г. Я. Студінська, В. А. Студінський // Матеріали Всеукраїнської наукової конференції "Ремесла та промисли Поліської зони. Проблеми дослідження і популяризації", 21 серпня 2019 року. -Малин:Малин. р-на друк., 2019.-С.4-8
|
>20.
| Ромат Е. В. Реклама. История. Теория. Практика/Е. В. Ромат. - 2002
|
|
|