Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Брендинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-62 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 368.021/Ч-75
Автор(и) : Козьменко , Ольга Володимирівна, Козьменко, Сергій Миколайович, Васильєва, Тетяна Анатоліївна, Абрамітова Д. Р
Назва : "4Р" маркетингу страхових компаній : монографія
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2015
Кільк.характеристики :431, [1] с.: рис., табл.
Примітки : Дод.: с. 411-431
ISBN, Ціна 978-966-680-702-4: 171.00 грн
УДК : 368.021 + 339.138
ББК : 65.271 + 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Страхування
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): страховий маркетинг--страховой маркетинг--страховые компании--страхові компанії--страховий продукт--страховой продукт--брендінг--брендинг--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--цінова політика--ценовая политики--збутовая політика--сбытовая политика--медичне страхування--медицинское страхование--страхування життя--страхование жизни--страхування туризму--страхование туризма--банкострахування--банкострахование--управління персоналом--управление персоналом--маркетингова стратегія--маркетинговая стратегия
Анотація: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.4:316.28/К93
Автор(и) : Курбан, Олександр Васильович
Назва : PR у маркетингових комунікаціях : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Кондор, 2014
Кільк.характеристики :246 с.: табл.
Примітки : Бібліогр.: с.162-243
ISBN, Ціна 978-966-2781-53-3: 75.00 грн
УДК : 659.4:316.28
ББК : 65.050.214
Предметні рубрики: Комунікаційний менеджмент
Паблик рілейшнз
Географіч. рубрики:
Анотація: У посібнику досліджуються методологічні, методичні та практичні аспекти менеджменту сучасних маркетингових комунікаційних процесів шляхом застосування системних управлінських алгоритмів та кількісних методів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Р17
Автор(и) : Разумовская, Анна Львовна
Назва : PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг : руководство
Вихідні дані : СПб.: Питер, 2009
Кільк.характеристики :320 с.: ил., табл.
Серія: Серия: "Продажа на 100 %"
Примітки : Л-ра: с. 312-313. - Прил.: с. 314-320
ISBN, Ціна 978-5-388-00471-0: 53.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Формирование комплексных программ, позволяющих осуществить управление сбытом.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 32(477)/С30
Автор(и) : Семченко, Олександр Анатолійович
Назва : Іміджева політика України : монографія
Вихідні дані : К.: Академія, 2014
Кільк.характеристики :269, [3] с.: табл.
Серія: Монограф
Примітки : Л-ра: с. 225-269
ISBN, Ціна 978-966-580-446-8: 70.00 грн
ISBN, Ціна 978-966-580-322-5 (серія): Б.ц.
УДК : 32(477)
ББК : 66.2(4УКР)
Предметні рубрики: Політичний імідж --Україна, 21 ст.
Географіч. рубрики:
Анотація: У монографії досліджено імідж держави як політичне явище і важливу категорію сучасної політології.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/М 69
Автор(и) : Михайлова Л.І., Турчіна С.Г.
Назва : Інноваційний менеджмент : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2007
Кільк.характеристики :248 с
Примітки : Бібліогр.: с. 326-327
ISBN, Ціна 978-966-364-480-6: 037.00, 033.60, грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Менеджмент інноваційний
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні, практичні та тестові завдання з інноваційного менеджменту.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Костинець В. В., Костинець Ю. В.
Назва : Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 12. - С. 199-205. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/12). - ISSN 19936788
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Туризм --Україна
Території-- Маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг територій--маркетинг территорий--туристичний регіон--туристический регион--альтернативна стратегія--альтернативная стратегия--стратегічний маркетинг--стратегический маркетинг--брендинг
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тлеубердинова, Айжан, Шаекина, Жанат
Назва : Ассоциативный образ Казахстана глазами экспертов
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2017. - N 9. - С. 24-32. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2017/9). - ISSN 19936788
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: Туризм --Казахстан
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дестинації--імідж--брендинг--имидж--дестинации
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.242(075.8)/Б 59
Назва : Бізнес-адміністрування: магістерський курс : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Паралельн. назви :BUSINESS ADMINISTRATION: MASTER'S COURSE/ Leonid Melnyk, Sergiy IIIyashenko, Iryna Sotnyk
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2009
Кільк.характеристики :896 с.: табл., граф.
Примітки : Глосарій: с. 862-888. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-680-394-1: 150.00 грн
УДК : 338.242(075.8) + 330.33.012(075.8)
ББК : 65.050.0я73 + 65.09я73
Предметні рубрики: Бізнес-- Менеджмент
Анотація: Дослідження чинників розвитку фірм, внутрішніх та зовнішніх, надається увага механізмам управління підприємницькою діяльністю.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Поташ, Анатолій
Назва : Бренд - це не лище логотип
Місце публікування : Меблеві технології. - К.: Інфомеблі, 2019. - N 3. - С. 20-22: рис. (Шифр mete/2019/3)
Предметні рубрики: Меблеве виробництво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товарний бренд продукції--брендинг
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сагайдак М. П.
Назва : Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2013. - N 11. - С. 85-89 (Шифр apek/2013/11)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг --Україна
Персонал-- Брендинг --Україна
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яцишина Л. К.
Назва : Бренд-стратегії як інструмент управління конкурентоспроможністю торгово-розважальних центрів
Місце публікування : Економіка та держава. - 2019. - N 4. - С. 69-73 (Шифр etde/2019/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Торговельні підприємства-- Управління --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентність--брендинг--маркетингові інструменти
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:658.8(477/С88-323438
Автор(и) : Студінська, Галина Яківна
Назва : Бренд: долаючи час та простір
Вихідні дані : Малин: НДНЦ "ПринцепС", 2014
Кільк.характеристики :412 с.: сх., рис., портр., табл.
Примітки : Л-ра: с. 370-388. - Дод.: с. 389-412
ISBN, Ціна 978-966-96620-3-3: 35.00 грн
УДК : 339.138:658.8(477)
ББК : 65.9(4УКР)29-2
Предметні рубрики: Торгові марки --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглянуті теоретичні та методологічні підходи до формування і розвитку національного бренду в Україні.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.13(075)/М 15
Автор(и) : Макашева З. М., Макашев М. О.
Назва : Брендинг : [учеб. пособие]
Вихідні дані : СПб.: Питер, 2011
Кільк.характеристики :288 с.: ил.
Серія: Учебное пособие
Примітки : Лит.: с.273-283
ISBN, Ціна 978-5-94807-039-1: 76.00 грн
УДК : 339.13(075)
ББК : 65.42-59я73
Предметні рубрики: Торгові маркі
Географіч. рубрики:
Анотація: Теория и методология формирования процесса организации управления брендингом и ее основные составляющие; организация процесса формирования торговой марки.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крамаренко Р. М., Третьякова А. І.
Назва : Брендинг інвестиційної привабливості мегаполіса
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2013. - N 9. - С. 136-139 (Шифр frvv/2013/9)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головко А.Я.
Назва : Брендинг в Україні: генеза та перспективи
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. - К.: НДЕІ, 2008. - N 5. - С. 82-85 (Шифр frvv/2008/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Макроекономічні аспекти сучасної економіки
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крамаренко Р. М.
Назва : Брендинг міст та регіонів: зарубіжний та вітчизняний досвід
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2013. - N 11. - С. 208-212 (Шифр frvv/2013/11)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Міста-- Брендинг
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Степанюк Н. А.
Назва : Брендинг міста у сфері туризму: підхід менеджера
Місце публікування : Економіка та держава. - 2014. - N 2. - С. 103-105 (Шифр etde/2014/2)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Туризм --Україна
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гевко О.
Назва : Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 6. - С. 53-57. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/6). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Економіка машинобудування
Бренд-- Управління брендами
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук, Світлана, Добровольська, Катерина
Назва : Брендинг у сфері виробництва органічної продукції
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2020. - N 5. - С. 36-50: рис. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2020/5). - ISSN 1606-3732
Примітки : Літ.: с. 50
Предметні рубрики: Органічна продукція-- Вирощування-- Виробництво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): переваги органічної продукції--органічне агровиробництво--недоліки органічної продукції--продаж органічної продукції--ринок органічних продуктів--формування бренда органічної продукції
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Студінська Г. Я.
Назва : Брендинг як інструмент модернізації архітектури національної економіки
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2019. - N 6. - С. 7-17 (Шифр frvv/2019/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-62 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)