Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Цінова політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
1.
339(075.8)
Я 47


    Яковлєв, Юрій Прокопович.
    Економіка торгівлі [] : навч. посібник / Ю. П. Яковлєв. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2009. - 356 с. : табл. - Літ.: с. 354-355. - ISBN 966-8447-24-7 : 55.00 грн, 60.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Торговельні підприємства--Економіка--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
товарообіг -- кооперативні ринки -- роздрібний товарообіг -- споживчий ринок -- товарообіг підприємств харчування -- товарні запаси -- товарные запасы -- оптовий товарообіг -- цінова політика -- цінова еластичність -- витрати обігу -- екзотичні методи торгівлі -- торговельний прибуток -- рентабельність -- дисконтування -- господарські ризики
Анотація: Основний зміст курсу економіки торгівлі, сучасні методи вітчизняного і закордонного досвіду досліджень в економіці торгівлі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ВВ (2)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (2)
Знайти схожі

2.
339.9(075.8)
Ч49


    Черномаз, Петро Олексійович.
    Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
УДК
ББК 65.5я73 + 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз
Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

3.
338.48:339.138(075.8)
Х72


    Холловей, Дж. Кристофер.
    Туристический маркетинг [] = Marketing for Tourism / Дж. Кристофер Холловей ; [пер. с англ. А. А. Кожевниковой]. - 4-е изд. - К. : Знання, 2008. - 575, [1] с. : рис., табл., фото. - Библиогр.: с. 559-562. - Алф. указ.: с. 563-575. - ISBN 978-966-346-507-4 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туристична діяльність--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
основы маркетинга -- основи маркетингу -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые исследования в сфере туризма -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристический продукт -- туристичний продукт -- ценовая политика -- цінова політика -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама туристического продукта -- реклама туристичного продукту -- рекламный проспект -- рекламний проспект -- общественные коммуникации -- громадські комунікації -- управление маркетингом -- управління маркетингом -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- туроператоры -- туроператори -- индустрия туризма -- індустрія туризму
Анотація: Книга знакомит читателя с основами теории маркетинга и эффективными методиками его практической реализации в различных сферах индустрии туризма и путишествий.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кожевникова, А. А. \пер.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
658.14(075.8)
У-67


   
    Управління корпоративними фінансами [] : навч. посібник / Н. М. Дєєва [та ін.] ; за ред. Н. М. Дєєвої. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 200 с. : табл. - Предм. покажч.: с. 191-197 . - ISBN 966-364-380-3 : 025.50 грн, 032.00 грн
УДК
ББК 65.290-93я73
Рубрики: Фінінси підприємств
   Менеджмент фінансовий

   
Кл.слова (ненормовані):
корпорації -- корпорации -- акціонерні товариства -- акционерные общества -- фінансовий ринок -- финансовый рынок -- цінні папери -- ценные бумаги -- фондовий ринок -- фондовый рынок -- цінова політика -- ценовая политика -- прибуток -- прибыль -- доход -- дохід -- витрати -- затраты -- фінансова звітність -- финансовая отчетность -- капітал -- капитал -- дивідендна політика -- девидендная политика -- емійсійна політика -- эмиссионная политика -- інвестиції -- инвестиции -- позиковий капітал -- заемный капитал -- оборотний капітал -- оборотный капитал -- фінансове планування -- финансовое планирование
Анотація: Комплекс питань функціонування корпорацій, зокрема управління власним і позиковим капіталом, діяльность корпорацій на фінансовому ринку тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дєєва, Н.М.; Олійник, В.Я.; Григораш, Т.Ф.; Григораш, Г.В.; Буряк, А.В.; Дєєва, Н.М. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

5.
339.138:658.8
С88


    Студинская, Галина Яковлевна.
    Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд [] / Г. Я. Студинская. - К. : Феникс, 2011. - 136 с. : табл., рис., портр. - ISBN 978-966-651-850-4 : 30.00 грн
УДК
ББК 65.290-2
Рубрики: Маркетинг--Торгові марки--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
бізнес-планування -- бизнес-проектирование -- бізнес-проектування -- реалізація товару -- реализация товара -- цінова політика -- ценовая политика -- ринок -- рынок -- брендирование продукта -- брендування продукту -- реклама
Анотація: Изложены вопросы практики бизнес-планирования, маркетинга и брендирования продукта.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
339.138(075.8)
П88


    Пурська, Ірина Степанівна.
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - К. : Знання, 2012. - 285, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 270-278. - Дод.: с. 279-285. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-993-5 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
структура міжнародного маркетингу -- структура международного маркетинга -- середовище міжнародного маркетингу -- среда международного маркетинга -- міжнародні маркетингові дослідження -- международные маркетинговые исследования -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- міжнародний маркетинговий комплекс -- международный маркетинговый комплекс -- продуктова політика -- продуктовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- управління міжнародним маркетингом -- управление международным маркетингом
Анотація: У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Представлено технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика) та управління ним, а также розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мальська, Марта Пилипівна; Занько, Юрій Степанович
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
339.138(075.8)
П80


    Прокопенко, Ольга Володимирівна.
    Поведінка споживачів [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 176 с. : табл. - Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175. - ISBN 978-966-364-653-4 : 47.00 грн, 28.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економічний обмін -- экономический обмен -- аналіз поведінки споживачів -- анализ поведения потребителей -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- товарні марки -- товарные марки -- збутова політика -- сбытовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- реакція споживачів -- реакция потребителей -- товарна політика -- товарная политика -- вивчення поведінки споживачів -- изучение поведения потребителей -- організаційні сполживачі -- организационные потребители -- індивідуальний споживач -- индивидуальный потребитель
Анотація: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Троян, М. Ю.
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

8.
339.138(075.8)
П37


   
    Планування маркетингу [] : навч. посібник / О. А. Овєчкіна [та ін.]. - 2-ге вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 349, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 316-322. - Глосарій: с. 323-349. - ISBN 978-617-673-202-0 : 76.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Маркетинг--Планування--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сучасний маркетинг -- современный маркетинг -- сучасна модель маркетингу -- современная модель маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- планування маркетингових комунікацій -- планирование маркетинговых коммуникаций -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- політика планування -- политика планирования -- маркетинг-мікс компанії -- маркетинг-микс компании -- товарна політика фірми -- товарная политика фирмы -- планування товарної політики -- планирование товарной политики -- цінова політика -- ценовая политика -- розподільно-збутова політика -- распределительно-сбытовая политика -- планування комунікаційної політики -- планирование коммуникационной политики -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг
Анотація: Висвітлені загальнотеоретичні й практичні основи формування та функціонування основних засад планування маркетингу, взаємодії його складових з системоутворюючими елементами підприємства, методів свідомого впливу на економіку підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Овєчкіна, Олена Андріївна; Солоха, Дмитро Володимирович; Іванова, Катерина Віталіївна; Морєва, Вікторія Володимирівна
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

9.
339.138(075)
П-18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетинг: від теорії до практики [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. заклад. / В. Н. Парсяк. - К. : Наукова думка, 2007. - 256 с. - Дод.: с. 207-250. -Л-ра.: с.251-252. - ISBN 978-966-00-0611-9 : 21.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
планування маркетингу -- планирование маркетинга -- теорії маркетингу -- теории маркетинга -- моделі маркетингу -- модели маркетинга -- маркетингові програми -- маркетиговые программы -- маркетинг на предприятии -- маркетинг на підприємстві -- дослідження маркетингу -- исследования маркетинга -- дослідження ринку -- исследование рынка -- дослідження товару -- исследование товара -- дослідження покупців -- исследование покупателей -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- збут -- сбыт -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс
Анотація: Головні теоретичні положення та основні прикладні методики маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
330.341.1
О-72


    "Особливості формування ефективної інновативно-інвестиційної моделі розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання", міжнародна науково-практична конференція (2 ; 2014 ; Житомир).
    Тези II Міжнародної науково-практичної конференції "Особливості формування ефективної інновативно-інвестиційної моделі розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання", 20-21 листопада 2014 року [] / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т, В'ятськ. держ. с.-г.акад., Ін-т екон. природокорист. та сталого розвитку НАН України ; [редкол.: О. В. Олійник та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2014. - 468 с. : табл., рис. - ISBN 978-966-683-426-6 : 51.00 грн
УДК
ББК 65.290-2
Рубрики: Економіка підприємства--Тези доповідей
   Вищі навчальні заклади--Наукові дослідження--Житомир, місто--Тези доповідей

   Житомир, місто--Вищі навчальні заклади--Наукові дослідження -- Тези доповідей
Кл.слова (ненормовані):
трудовий потенціал -- трудовой потенциал -- цінова політика -- ценовая политика -- інвестиційна ліяльність -- инвестиционная деятельность -- інноваційна економіка -- инновационная экономіка -- ринкова вартість -- рыночная стоимость -- страхова система -- страховая система -- антикризова стратегія -- антикризисная стратегия -- міжнародний маркетинг -- междунарродный маркетинг -- капитал підприємств -- капитал предприятий -- податкове планування -- налоговое планирование -- упрапвління якістю -- управленик качеством -- конкурентоспроможність підприємств -- конкурентоспособность предприятий -- екологічна безпека -- экологическая безопасность -- фінансовий лізинг -- финансовый лизинг -- кадровий потенціал -- кадровый потенциал -- управління персоналом -- управление персоналом -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: Доповіді науковців вищих навчальних закладів України, в т. ч. Житомирського державного технологічного університету з питань економіки, організації та управління підприємством; економіки природокористуваннята ресурсозбереження; управління персоналом та мотивації праці.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Олійник, О. В. \ред.\; Данилко, В. К. \ред.\; Денисюк, О. Г. \ред.\; Хвесик, М. А. \ред.\; Березін, О. В. \ред.\; Вища освіта. Вищі учбові заклади 12.05; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет; В'ятська державна сільськогосподарська академія; Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)