Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Цінова політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
1.
339.138:334.716](075.8)
М27


   
    Маркетинг промислового підприємства [] : навч. посіб. / [А. І. Яковлєв та ін.] ; за ред.: А. І. Яковлєва, М. І. Ларки ; М-во освіти і науки України, Нац. техніч. ун-т "Харків. політехн. ін-т". - Київ : Кондор, 2019. - 500, [4] с. : рис., табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-7729-58-6 : 435.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Маркетинг--Промислові підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
розвиток промислового маркетингу -- стратегії промислового маркетингу -- ринок промислових товарів -- маркетингова діяльність -- маркетингові дослідження -- конкуренція промислових товарів -- сегментування ринку -- попит товарів -- потреби у промисловій продукції -- закупівля промислових товарів -- товарна політика -- цінова політика -- управління розподілом -- збут готової продукції -- регулювання збутових запасів -- маркетингові комунікації -- виставкова діяльність -- реклама продукції -- ефективність маркетингової діяльності
Анотація: Планування маркетингової діяльності, кон'юктура ринку промислової продукції, товарна та цінова політика, управління розподілом і збутом готової продукції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Яковлєв, Анатолій Іванович; Ларка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Яковлєв, Анатолій Іванович \ред.\; Ларка, Микола Іванович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
338.5(075.8)
А23


    Агєєв, Євген Якович.
    Ціноутворення: збірник тестових та розрахункових завдань [] : навч. посібник / Агєєв Є. Я., Шахматова Т. В., Піча С. В. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 285, [3] с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 282-285. - ISBN 978-966-418-192-8 : 100.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)256я73
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
формування цін -- формування тарифів -- розрахунки цін -- розрахунки тарифів -- ринкове ціноутворення -- цінова політика -- індекси цін -- тестові завдання -- розрахункові завдання
Анотація: Даний посібник є додатком до навчального посібника "Ціноутворення: теорія та практикум" і побудований за принципом: від методичних вказівок до практичного рішення тестових та розрахункових завдань.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шахматова, Т. В.; Піча, С. В.
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
005.93(038)
К90


    Кулішов, Володимир Васильович.
    Економічний довідник підприємця [] / В. В. Кулішов ; М-во освіти і науки України, Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. економ. ун-т ім. В. Гетьмана", Кривор. економ. ін-т. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 161, [7] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 159-161. - ISBN 978-966-2025-61-3 : 120.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я2
Рубрики: Підприємства--Ринок--Капітал--Довідкові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
моделі підприємства -- структура підприємства -- види підприємств -- основні засоби підприємства -- оборотні засоби підприємства -- трудовий потенціал -- собівартість продукції -- фінансові результати підприємницької діяльності -- інвестиції -- цінова політика -- антикризова політика -- економічна безпека
Анотація: Систематизовані стислі визначення економічних показників, за якими оцінюють підприємницьку діяльність: методика, формули розрахунків та аналіз кожного показника.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана"; Криворізький економічний інститут
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.
339.138(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посіб. / В. В. Липчук [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Липчука ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 455, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ. в кінці розд. - ISBN 978-617-574-053-8 : 280.00 грн
УДК
ББК 65.050.241я73 + 65.291.3я73
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання для вищої школи
   Ринкова економіка--Торгова інфраструктура--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
функції маркетингу -- ринкова атрибутика товарів -- маркетинг послуг -- ринок нових товарів -- цінова політика -- система товаропросування -- маркетинг торговельної струтури -- маркетинг комунікацій -- маркетингове дослідження -- аналіз ринкової ситуації -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- маркетингове планування -- міжнародний маркетинг
Анотація: Сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій, теоретичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень та формування маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Липчук, В. В.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.; Янишин, Я. С.; Липчук, В. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

5.
658(075.8)
А76


    Апопій, Віктор Володимирович.
    Основи підприємництва [] : навч. посіб. / Апопій В. В., Середа С. А., Шутовська Н. О. - Львів : Новий Світ-2000, 2018. - 322, [2] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 319-322. - ISBN 978-966-418-241-3 : 220.00 грн
УДК
ББК 65.09я73
Рубрики: Підприємницька діяльність--Бізнес-плани--Україна
   
Кл.слова (ненормовані):
бізнес-планування -- стратегії підприємництва -- організаційно-правові форми підпариємництва -- державна реєстрація суб'єктів підприємництва -- господарсько-правова відповідалність -- стратегії підприємництва -- оптова торгівля -- роздрібна торгівля -- сфера послуг -- комерційна нерухомість -- ресторанне господарство -- туристично-готельне підприємництво -- збутова політика -- цінова політика
Анотація: Сутність підприємництва та його державного регулювання: теоретико-правові засади, моделювання діяльності суб'єктів господарювання, бізнес-планування, ділова стратегія.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шутовська, Надія Олександрівна; Середа, Сергій Анатолійович
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
338.51
Б48


    Березін, Олександр Вікторович.
    Ціноутворення в туристичному бізнесі [] : навч. посібник / О. В. Березін, Ю. В. Карпенко ; М-во освіти і науки України, Вищий навч. заклад Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі". - Суми : Унів. книга, 2015. - 168 с. : табл. - Указ.: с. 134-156. - Л-ра: с. 159-166. - ISBN 978-966-680-715-4 : 86.00 грн
УДК
ББК 65.433 + 65.25
Рубрики: Туристична індустрія--Цінова політика--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ценообразование -- цінова політика -- ценовая политика -- економіка туризму -- экономика туризма -- державне регулювання цін -- государственное регулирование цен -- туристический продукт -- туристичний продукт -- туристический бизнес -- туристичні послуги -- туристические услуги
Анотація: Розглядаються актуальні питання теорії і практики ціноутворення в туристичному бізнесі за сучасних умов господарювання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карпенко, Юрій Вікторович; Міністерство освіти і науки УкраїниВищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
368.021
Ч-75


   
    "4Р" маркетингу страхових компаній [] : монографія / [О. В. Козьменко та ін.] ; кер. авт. кол. О. В. Козьменко. - Суми : Унів. книга, 2015. - 431, [1] с. : рис., табл. - Дод.: с. 411-431. - ISBN 978-966-680-702-4 : 171.00 грн
УДК
ББК 65.271 + 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   Страхування--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
страховий маркетинг -- страховой маркетинг -- страховые компании -- страхові компанії -- страховий продукт -- страховой продукт -- брендінг -- брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- цінова політика -- ценовая политики -- збутовая політика -- сбытовая политика -- медичне страхування -- медицинское страхование -- страхування життя -- страхование жизни -- страхування туризму -- страхование туризма -- банкострахування -- банкострахование -- управління персоналом -- управление персоналом -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия
Анотація: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Козьменко , Ольга Володимирівна; Козьменко, Сергій Миколайович; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Абрамітова, Д. Р; Козьменко, Ольга Володимирівна \кер. авт. кол.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
330.341.1
О-72


    "Особливості формування ефективної інновативно-інвестиційної моделі розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання", міжнародна науково-практична конференція (2 ; 2014 ; Житомир).
    Тези II Міжнародної науково-практичної конференції "Особливості формування ефективної інновативно-інвестиційної моделі розвитку підприємства в сучасних умовах господарювання", 20-21 листопада 2014 року [] / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т, В'ятськ. держ. с.-г.акад., Ін-т екон. природокорист. та сталого розвитку НАН України ; [редкол.: О. В. Олійник та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2014. - 468 с. : табл., рис. - ISBN 978-966-683-426-6 : 51.00 грн
УДК
ББК 65.290-2
Рубрики: Економіка підприємства--Тези доповідей
   Вищі навчальні заклади--Наукові дослідження--Житомир, місто--Тези доповідей

   Житомир, місто--Вищі навчальні заклади--Наукові дослідження -- Тези доповідей
Кл.слова (ненормовані):
трудовий потенціал -- трудовой потенциал -- цінова політика -- ценовая политика -- інвестиційна ліяльність -- инвестиционная деятельность -- інноваційна економіка -- инновационная экономіка -- ринкова вартість -- рыночная стоимость -- страхова система -- страховая система -- антикризова стратегія -- антикризисная стратегия -- міжнародний маркетинг -- междунарродный маркетинг -- капитал підприємств -- капитал предприятий -- податкове планування -- налоговое планирование -- упрапвління якістю -- управленик качеством -- конкурентоспроможність підприємств -- конкурентоспособность предприятий -- екологічна безпека -- экологическая безопасность -- фінансовий лізинг -- финансовый лизинг -- кадровий потенціал -- кадровый потенциал -- управління персоналом -- управление персоналом -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: Доповіді науковців вищих навчальних закладів України, в т. ч. Житомирського державного технологічного університету з питань економіки, організації та управління підприємством; економіки природокористуваннята ресурсозбереження; управління персоналом та мотивації праці.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Олійник, О. В. \ред.\; Данилко, В. К. \ред.\; Денисюк, О. Г. \ред.\; Хвесик, М. А. \ред.\; Березін, О. В. \ред.\; Вища освіта. Вищі учбові заклади 12.05; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет; В'ятська державна сільськогосподарська академія; Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

9.
338.5(477)(075.8)
М48


    Мельник, Леонід Григорович.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - Суми : Унів. книга, 2013. - 240 с. : табл., граф. - Л-ра: с. 222. - Глосарій: с. 223-234. - Укр.-рос.-англ. слов.: с. 235-240. - ISBN 978-966-680-324-8 : 70.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Цінова політика--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- ціна -- цена -- маркетингове ціноутворення -- маркетинговое ценообразование -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- регулювання ціноутворення -- регулирование ценообразования -- види та функції цін -- виды и функции цен -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингові стратегії цін -- маркетинговые стратегии цен
Анотація: Розкривається механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карінцева, Олександра Іванівна; Старченко, Людмила Володимирівна
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

10.
339.138(075.8)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 286, [1] с. : табл. - Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-119-1 : 67.00 грн, 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- діяльність підприємств -- деятельность предприятий -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- економіка зарубіжних країн -- экономика зарубежных стран -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки -- рынки -- цінова політика -- ценовая политика -- збутно-розподільча політика -- политика распределения и сбыта -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- реклама -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью
Анотація: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пурська, І. С.; Львівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)