Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Цінова політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
1.
Шифр: vnad/2006/4
   Журнал

Вісник Національної академії державного управління при Президентові України [Текст]. - К. : НАДУ при президентові України. - Виходить кожного кварталу
2006р. N 4
Зміст:
богданович, В. Методичний підхід до формалізації стратегічного планування у сфері державного управління забезпеченням національної безпеки держави / В. богданович, А. Семенченко. - С.5-24
Кл.слова: СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, БЕЗПЕКА ДЕРЖАВИ
Войтович, Р. "Корпоративна держава" та її роль в умовах глобалізації / Р. Войтович. - С.24-35
Кл.слова: ГЛОБАЛІЗАЦІЯ
Загороднюк, С. Інноваційний підхід у професійній діяльності державних службовців: методологічно-прикладні аспекти / С. Загороднюк. - С.42-54
Кл.слова: ІННОВАЦІЇ, ДЕРЖАВНА СЛУЖБА
Шкурат, і. Демократичний потенціал державного управління в контексті економічного розвитку / і. Шкурат. - С.71-79
Кл.слова: ДЕМОКРАТІЯ, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ
Матвієнко, П. До питання державного регулювання оплати праці в Україні / П. Матвієнко. - С.79-90
Кл.слова: ЗАРОБІТНА ПЛАТА
Байцим, В. Фінансові інструменти та стратегічні напрями збалансованої цінової політики й хеджування / В. Байцим. - С.90-96
Кл.слова: ЦІНОВА ПОЛІТИКА
Науменко, Р. Становлення державного регулювання позашкільної освіти в Україні (1917 - 1920 роки) / Р. Науменко. - С.96-103. - Освіта
Романенко, Є. Європейський та євроатлантичний курс країни: пошук моделі органів і громадянського суспільства / Є. Романенко. - С.103-111
Кл.слова: ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО
Попова, І. Стан та перспективи розвитку національно-культурних відносин на Херсонщині / І. Попова. - С.111-120
Кл.слова: КУЛЬТУРА
Курносенко, Л. Ефективність державного управління аграрним сектором економіки регіону / Л. Курносенко. - С.120-126
Кл.слова: АГРАРНА ЕКОНОМІКА
Ковбасюк, Ю. Економіка підприємтництва України: регіональний досвід / Ю. Ковбасюк. - С.126-135
Воробей, Р. Роль волосних правлінь як виконавчих органів станового самоврядування у здійсненні державного управління (друга половина ХІХ - початок ХХ століття) / Р. Воробей. - С.135-141
Кл.слова: САМОВРЯДУВАННЯ
Лазор, О. Законодавче забезпечення реформування системи місцевого самоврядовання та муніципальної служби Італії / О. Лазор, І. Шелепницька. - С.141-157
Пірен, М. Проблеми духовності в системі управлінської культури політико-владної еліти в сачасній Україні / М. Пірен. - С.157-167
Кальниш, Ю. формування теоретико-методологічних засад сучасної політичної аналітики в Україні / Ю. Кальниш. - С.167-176
Козаков, В. Ціннісні ознаки діяльності державно-владних структур / В. Козаков. - С.176-188
Бондаренко, І. Владно-управлінські відносини в системі державногоуправління України / І. Бондаренко. - С.188-194
Бутирська, Т. Методологічні проблеми сучасного державного будівництва України / Т. Бутирська. - С.194-207
Богданович, В. Шляхи подолання демографічної кризи в умовах соціально-економічнї трансформацій / В. Богданович, В. Нестеровський. - С.207-214
Шульга, Л. Вітчизняний досвід розбудови системи управління освітою (20-30 роки ХХ століття) / Л. Шульга. - С.214-222
Кабаченко, Н. Традиційні підходи та інноваційні програми для бездомних / Н. Кабаченко. - С.229-235
Некрутенко, Н. Сучасні тенденції державного регулювання модлодіжного ринку праці в Україні / Н. Некрутенко. - С.235-242
Москаленко, С. взаємодія держави і громадських організацій як суб'єктів соціальної політики / С. Москаленко. - С.242-249
Лазар, І. / І. Лазар [та ін.] . - С.249-259
Інші автори: , , Нормативно-правове регулювання гендерної політики України як важливий інтрумент її реалізації
Кравченко, С. Держвне-управлінський підхід до розуміння змісту реформування державного управління / С. Кравченко. - С.266-275
Бенюх, Н. Соціалізація інноваційного розвитку фармацевтичної галузі - фактор стабілізації ринку України / Н. Бенюх. - С.275-284
Банна, О. Особливості політичної реклами на виборах 2006 року в Україні: державно-управлінський аспект / О. Банна. - С.293-299
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
658.8(075.8)
З-53


    Земляков, Ігор Семенович.
    Основи маркетингу [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич ; М-во освіти і науки України , Ін-т менедж. та економіки "Галицька академія". - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 352 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 351-352. - ISBN 966-8365-50-X : 22.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- товарная политика -- реклама -- конкуренція -- конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- види маркетингу -- виды маркетинга -- система маркетингу -- система маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Рижий, Ігор Борисович; Савич, Василь Іванович; Міністерство освіти і науки України; Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

3.
338.5(477)(075.8)
М48


    Мельник, Леонід Григорович.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - Суми : Унів. книга, 2013. - 240 с. : табл., граф. - Л-ра: с. 222. - Глосарій: с. 223-234. - Укр.-рос.-англ. слов.: с. 235-240. - ISBN 978-966-680-324-8 : 70.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Цінова політика--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- ціна -- цена -- маркетингове ціноутворення -- маркетинговое ценообразование -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- регулювання ціноутворення -- регулирование ценообразования -- види та функції цін -- виды и функции цен -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингові стратегії цін -- маркетинговые стратегии цен
Анотація: Розкривається механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карінцева, Олександра Іванівна; Старченко, Людмила Володимирівна
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
339.138(075.8)
П88


    Пурська, Ірина Степанівна.
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - К. : Знання, 2012. - 285, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 270-278. - Дод.: с. 279-285. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-993-5 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
структура міжнародного маркетингу -- структура международного маркетинга -- середовище міжнародного маркетингу -- среда международного маркетинга -- міжнародні маркетингові дослідження -- международные маркетинговые исследования -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- міжнародний маркетинговий комплекс -- международный маркетинговый комплекс -- продуктова політика -- продуктовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- управління міжнародним маркетингом -- управление международным маркетингом
Анотація: У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Представлено технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика) та управління ним, а также розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мальська, Марта Пилипівна; Занько, Юрій Степанович
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
657.47(075.8)
О-52


    Оксанич, О. Е.
    Калькуляція собівартості продукції, робіт та послуг [] : навч. посібник / О. Е. Оксанич, І. А. Волкова, О. О. Миронова. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 324, [1] с. : табл. - Л-ра: с. 148-149. - Дод.: с. 150-324. - ISBN 978-617-673-126-9 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.052.2я73
Рубрики: Продукція--Собівартість--Облік--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
облік витрат -- учет затрат -- калькуляція собівартості продукції -- калькулирование себестоимости продукции -- облік прибутку -- учет прибыли -- рентабельність -- рентабельность -- ціноутворення -- ценообразование -- цінова політика -- ценовая политика -- регулювання ціноутворення -- регулирование ценообразования
Анотація: Формування калькуляції собівартості продукції та встановлення цін, вивчення методів розрахунку цін та існуючих принципів їх регулювання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Волкова, І. А.; Миронова, О. О.
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

6.
339.138(075.8)
П37


   
    Планування маркетингу [] : навч. посібник / О. А. Овєчкіна [та ін.]. - 2-ге вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 349, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 316-322. - Глосарій: с. 323-349. - ISBN 978-617-673-202-0 : 76.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Маркетинг--Планування--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сучасний маркетинг -- современный маркетинг -- сучасна модель маркетингу -- современная модель маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- планування маркетингових комунікацій -- планирование маркетинговых коммуникаций -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- політика планування -- политика планирования -- маркетинг-мікс компанії -- маркетинг-микс компании -- товарна політика фірми -- товарная политика фирмы -- планування товарної політики -- планирование товарной политики -- цінова політика -- ценовая политика -- розподільно-збутова політика -- распределительно-сбытовая политика -- планування комунікаційної політики -- планирование коммуникационной политики -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг
Анотація: Висвітлені загальнотеоретичні й практичні основи формування та функціонування основних засад планування маркетингу, взаємодії його складових з системоутворюючими елементами підприємства, методів свідомого впливу на економіку підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Овєчкіна, Олена Андріївна; Солоха, Дмитро Володимирович; Іванова, Катерина Віталіївна; Морєва, Вікторія Володимирівна
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
339.138:658.8
С88


    Студинская, Галина Яковлевна.
    Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд [] / Г. Я. Студинская. - К. : Феникс, 2011. - 136 с. : табл., рис., портр. - ISBN 978-966-651-850-4 : 30.00 грн
УДК
ББК 65.290-2
Рубрики: Маркетинг--Торгові марки--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
бізнес-планування -- бизнес-проектирование -- бізнес-проектування -- реалізація товару -- реализация товара -- цінова політика -- ценовая политика -- ринок -- рынок -- брендирование продукта -- брендування продукту -- реклама
Анотація: Изложены вопросы практики бизнес-планирования, маркетинга и брендирования продукта.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
339.138(075.8)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 286, [1] с. : табл. - Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-119-1 : 67.00 грн, 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- діяльність підприємств -- деятельность предприятий -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- економіка зарубіжних країн -- экономика зарубежных стран -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки -- рынки -- цінова політика -- ценовая политика -- збутно-розподільча політика -- политика распределения и сбыта -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- реклама -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью
Анотація: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пурська, І. С.; Львівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

9.
338.45(075)
М48


    Мельник, Леонід Григорович.
    Економіка підприємства: конспект лекцій [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева = Economics of enterprise : the reader / Leonid Melnik, Aleksandra Karintseva. - Суми : Унів. кн., 2004. - 412 с. : рис., табл. - (Бібліотека "Економічна освіта"). - Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с.367-411. - ISBN 966-680-094-2 : 30.00 грн
УДК
ББК 65.29я73
Рубрики: Підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
підприємство -- предприятие -- тудові фактори -- трудовые факторы -- основний капітал -- основной капитал -- оборотний капітал -- оборотный капитал -- природні фактори -- природные факторы -- інформаційні фактори -- информационные факторы -- витрати підприємства -- затраты предприятия -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- фінансова діяльність -- финансовая деятельность -- фактор часу -- фактор времени -- економічна ефективність -- экономическая эффективность -- розвиток підприємства -- развитие предприятия -- цінова політика -- ценовая политика -- стратегія підприємства -- стратегия предприятия
Анотація: У книзі розглянуто системи взаємопов'язаних економічних факторів діяльності та розвитку виробництва.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карінцева, Олександра Іванівна; Гріньова, В. Н. \рец.\; Черваньов, Д. Г. \рец.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

10.
338.5(075)
Е79


    Ерухимович, Ирина Леонидовна.
    Ценообразование [] : учеб.-метод. пособие / И. Л. Ерухимович ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - 2-е изд., стереотип. - К. : МАУП, 1999. - 108 с. : рис. - Библиогр.: с. 103-104. - ISBN 966-7312-92-5 : 6.60 грн
УДК
ББК 65.25я7
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
себестоимость продукции -- собівартість продукції -- затраты -- витрати -- прибыль -- прибуток -- рентабельность -- рентабельність -- ценообразования -- ціноутворення -- принципы ценообразования -- принципи ціноутворення -- рыночный механизм ценообразования -- ринковий механізм ціноутворення -- государственное регулирование цен -- державне регулювання цін -- виды цен -- види цін -- оптовые цены -- оптові ціни -- розничные цены -- родрібні ціни -- ценовая политика -- цінова політика -- методы установления цен -- методи встановленн цін -- рынок сбыта -- ринок збуту
Анотація: Теоретические, методологические и практические вопросы ценообразования в условиях рыночных отношений.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Межрегиональная академия управления персоналом
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)