Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Цінова політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
1.
338.45(075)
Г 90


    Грузинов, Владимир Петрович.
    Экономика предприятия [] : учеб. пособие / В. П. Грузинов, В. Д. Грибов. - 2-е изд. - М. : Финансы и статистика, 1999. - 206, [2] с. : рис., табл. - Лит.: с. 203. - ISBN 5-279-01766-3 : 12.83 грн
УДК
ББК 65.29я73
Рубрики: Економіка--Підриємства--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
доход предприятия -- дохід підприємства -- прибыль предприятия -- прибуток підприємства -- рентабельность работы -- рентабельність роботи -- финансовое обеспечение -- фінансове забезпечення -- ценовая политика -- цінова політика -- экономический анализ -- економічний аналіз -- виды предпринимательства -- види підприємництва -- малые предприятия -- малі прідприємства -- бизнес-план -- бізнес-план -- трудовые отношения -- трудові стосунки
Анотація: Экономические основы функционирования предприятий в условиях рынка, ресурсы предприятий, экономические показатели результатов их деятельности, управление предпринимательской деятельностью предприятий.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Грибов, Владимир Дмитриевич
Примірників всього: 3
ВВ (1), ФОНД (2)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (2)
Знайти схожі

2.
338.5(075)
Е79


    Ерухимович, Ирина Леонидовна.
    Ценообразование [] : учеб.-метод. пособие / И. Л. Ерухимович ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - 2-е изд., стереотип. - К. : МАУП, 1999. - 108 с. : рис. - Библиогр.: с. 103-104. - ISBN 966-7312-92-5 : 6.60 грн
УДК
ББК 65.25я7
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
себестоимость продукции -- собівартість продукції -- затраты -- витрати -- прибыль -- прибуток -- рентабельность -- рентабельність -- ценообразования -- ціноутворення -- принципы ценообразования -- принципи ціноутворення -- рыночный механизм ценообразования -- ринковий механізм ціноутворення -- государственное регулирование цен -- державне регулювання цін -- виды цен -- види цін -- оптовые цены -- оптові ціни -- розничные цены -- родрібні ціни -- ценовая политика -- цінова політика -- методы установления цен -- методи встановленн цін -- рынок сбыта -- ринок збуту
Анотація: Теоретические, методологические и практические вопросы ценообразования в условиях рыночных отношений.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Межрегиональная академия управления персоналом
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
338.5(075.8)
А23


    Агєєв, Євген Якович.
    Ціноутворення: збірник тестових та розрахункових завдань [] : навч. посібник / Агєєв Є. Я., Шахматова Т. В., Піча С. В. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 285, [3] с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 282-285. - ISBN 978-966-418-192-8 : 100.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)256я73
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
формування цін -- формування тарифів -- розрахунки цін -- розрахунки тарифів -- ринкове ціноутворення -- цінова політика -- індекси цін -- тестові завдання -- розрахункові завдання
Анотація: Даний посібник є додатком до навчального посібника "Ціноутворення: теорія та практикум" і побудований за принципом: від методичних вказівок до практичного рішення тестових та розрахункових завдань.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шахматова, Т. В.; Піча, С. В.
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
338.51
Б48


    Березін, Олександр Вікторович.
    Ціноутворення в туристичному бізнесі [] : навч. посібник / О. В. Березін, Ю. В. Карпенко ; М-во освіти і науки України, Вищий навч. заклад Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі". - Суми : Унів. книга, 2015. - 168 с. : табл. - Указ.: с. 134-156. - Л-ра: с. 159-166. - ISBN 978-966-680-715-4 : 86.00 грн
УДК
ББК 65.433 + 65.25
Рубрики: Туристична індустрія--Цінова політика--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ценообразование -- цінова політика -- ценовая политика -- економіка туризму -- экономика туризма -- державне регулювання цін -- государственное регулирование цен -- туристический продукт -- туристичний продукт -- туристический бизнес -- туристичні послуги -- туристические услуги
Анотація: Розглядаються актуальні питання теорії і практики ціноутворення в туристичному бізнесі за сучасних умов господарювання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карпенко, Юрій Вікторович; Міністерство освіти і науки УкраїниВищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
338.5(075.8)
К60


    Колесников, Олександр Володимирович.
    Ціноутворення [] : навч. посібник / О. В. Колесников. - 4-те вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 158 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 149-151. - ISBN 978-611-01-0133-2 : 43.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ценообразование -- ціни та ціноутворення -- цены и ценообразование -- теорія попиту і пропозиції -- теория спроса и предложения -- інфляційні очікування -- инфляционные ожидания -- ринкова рівновага -- рыночное равновесие -- державне регулювання ринку -- государственное регулирование рынка -- чиста монополія -- чистая монополия -- монополістична конкуренція -- монополистическая конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- поточні ціни -- текущие цены -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- маркетингові стратегії цін -- маркетинговые стратегии цен -- стратегія знижок -- стратегии скидок
Анотація: [Четверте видання посібника з ціноутворення для студентів вузів].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
338.5(477)(075.8)
К60


    Колесников, Олександр Володимирович.
    Ціноутворення [] : навч. посіб. / О. В. Колесников. - 2-ге вид., випр. і допов. - Київ : Центр навч. л-ри, 2006. - 144 с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 135-136. - ISBN 966-364-174-6 : 21.00 грн, 19.80 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
ціноутворення -- прибуток -- конкуренція -- попит і пропозиції -- ринкова рівновага -- державне регулювання ринку -- монополія -- монополістична конкуренція -- цінова політика -- цінові стратегії -- методи ціноутворення
Анотація: Сфера утворення ціни і чинники ії створюючі є невід'ємною частиною суспільно-громадського життя держави. Ціноутворення - пульс економіки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 5
ЧЗ (2), ФОНД (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1), ВВ (2)
Знайти схожі

7.
338.01
К 66


    Корінєв, В. Л.
    Цінова політика підприємства [] / В. Л. Корінєв. - К. : КНЕУ, 2001. - 257 с. : рис. - Слов. основ. понять: с. 241-248. - Л-ра: с. 249-255. - ISBN 966-574-271-X : 15.60 грн
УДК
ББК 65.290-86
Рубрики: Економіка підприємства
   Ціноутворення

   
Кл.слова (ненормовані):
ринкова ціна -- рыночная цена -- маркетингова ціна -- маркетинговая цена -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- цінова політика -- ценовая политика -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- цінова стратегія -- ценовая стратегия -- цінова тактика -- ценовая тактика -- ціновий ризик -- ценовой риск
Анотація: Сутність та механізм формування ціни на продукцію підприємства та вплив різних ціноутворюючих чинників маркетингового середовища на даний процес.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

8.


    Байцим, В.
    Фінансові інструменти та стратегічні напрями збалансованої цінової політики й хеджування [] / В. Байцим // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України : наук. журнал. - 2006. - N 4. - С. 90-96
Рубрики:
   
Кл.слова (ненормовані):
Цінова політика

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
658.14(075.8)
У-67


   
    Управління корпоративними фінансами [] : навч. посібник / Н. М. Дєєва [та ін.] ; за ред. Н. М. Дєєвої. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 200 с. : табл. - Предм. покажч.: с. 191-197 . - ISBN 966-364-380-3 : 025.50 грн, 032.00 грн
УДК
ББК 65.290-93я73
Рубрики: Фінінси підприємств
   Менеджмент фінансовий

   
Кл.слова (ненормовані):
корпорації -- корпорации -- акціонерні товариства -- акционерные общества -- фінансовий ринок -- финансовый рынок -- цінні папери -- ценные бумаги -- фондовий ринок -- фондовый рынок -- цінова політика -- ценовая политика -- прибуток -- прибыль -- доход -- дохід -- витрати -- затраты -- фінансова звітність -- финансовая отчетность -- капітал -- капитал -- дивідендна політика -- девидендная политика -- емійсійна політика -- эмиссионная политика -- інвестиції -- инвестиции -- позиковий капітал -- заемный капитал -- оборотний капітал -- оборотный капитал -- фінансове планування -- финансовое планирование
Анотація: Комплекс питань функціонування корпорацій, зокрема управління власним і позиковим капіталом, діяльность корпорацій на фінансовому ринку тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дєєва, Н.М.; Олійник, В.Я.; Григораш, Т.Ф.; Григораш, Г.В.; Буряк, А.В.; Дєєва, Н.М. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

10.
338.48:339.138(075.8)
Х72


    Холловей, Дж. Кристофер.
    Туристический маркетинг [] = Marketing for Tourism / Дж. Кристофер Холловей ; [пер. с англ. А. А. Кожевниковой]. - 4-е изд. - К. : Знання, 2008. - 575, [1] с. : рис., табл., фото. - Библиогр.: с. 559-562. - Алф. указ.: с. 563-575. - ISBN 978-966-346-507-4 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туристична діяльність--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
основы маркетинга -- основи маркетингу -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые исследования в сфере туризма -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристический продукт -- туристичний продукт -- ценовая политика -- цінова політика -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама туристического продукта -- реклама туристичного продукту -- рекламный проспект -- рекламний проспект -- общественные коммуникации -- громадські комунікації -- управление маркетингом -- управління маркетингом -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- туроператоры -- туроператори -- индустрия туризма -- індустрія туризму
Анотація: Книга знакомит читателя с основами теории маркетинга и эффективными методиками его практической реализации в различных сферах индустрии туризма и путишествий.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кожевникова, А. А. \пер.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)