Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Цінова політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.45(075)/Г 90
Автор(и) : Грузинов, Владимир Петрович, Грибов, Владимир Дмитриевич
Назва : Экономика предприятия : учеб. пособие . -2-е изд.
Вихідні дані : М.: Финансы и статистика, 1999
Кільк.характеристики :206, [2] с.: рис., табл.
Примітки : Лит.: с. 203
ISBN, Ціна 5-279-01766-3: 12.83 грн
УДК : 338.45(075)
ББК : 65.29я73
Предметні рубрики: Економіка-- Підриємства
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): доход предприятия--дохід підприємства--прибыль предприятия--прибуток підприємства--рентабельность работы--рентабельність роботи--финансовое обеспечение--фінансове забезпечення--ценовая политика--цінова політика--экономический анализ--економічний аналіз--виды предпринимательства--види підприємництва--малые предприятия--малі прідприємства--бизнес-план--бізнес-план--трудовые отношения--трудові стосунки
Анотація: Экономические основы функционирования предприятий в условиях рынка, ресурсы предприятий, экономические показатели результатов их деятельности, управление предпринимательской деятельностью предприятий.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(2)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.5(075)/Е79
Автор(и) : Ерухимович, Ирина Леонидовна
Назва : Ценообразование : учеб.-метод. пособие . -2-е изд., стереотип.
Вихідні дані : К.: МАУП, 1999
Кільк.характеристики :108 с.: рис.
Колективи : Межрегиональная академия управления персоналом
Примітки : Библиогр.: с. 103-104
ISBN, Ціна 966-7312-92-5: 6.60 грн
УДК : 338.5(075)
ББК : 65.25я7
Предметні рубрики: Ціноутворення
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): себестоимость продукции--собівартість продукції--затраты--витрати--прибыль--прибуток--рентабельность--рентабельність--ценообразования--ціноутворення--принципы ценообразования--принципи ціноутворення--рыночный механизм ценообразования--ринковий механізм ціноутворення--государственное регулирование цен--державне регулювання цін--виды цен--види цін--оптовые цены--оптові ціни--розничные цены--родрібні ціни--ценовая политика--цінова політика--методы установления цен--методи встановленн цін--рынок сбыта--ринок збуту
Анотація: Теоретические, методологические и практические вопросы ценообразования в условиях рыночных отношений.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.5(075.8)/А23
Автор(и) : Агєєв, Євген Якович, Шахматова Т. В., Піча С. В.
Назва : Ціноутворення: збірник тестових та розрахункових завдань : навч. посібник
Вихідні дані : Львів: Новий Світ - 2000, 2018
Кільк.характеристики :285, [3] с.: табл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ.: с. 282-285
ISBN, Ціна 978-966-418-192-8: 100.00 грн
УДК : 338.5(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)256я73
Предметні рубрики: Ціноутворення
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): формування цін--формування тарифів--розрахунки цін--розрахунки тарифів--ринкове ціноутворення--цінова політика--індекси цін--тестові завдання--розрахункові завдання
Анотація: Даний посібник є додатком до навчального посібника "Ціноутворення: теорія та практикум" і побудований за принципом: від методичних вказівок до практичного рішення тестових та розрахункових завдань.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.51/Б48
Автор(и) : Березін, Олександр Вікторович, Карпенко, Юрій Вікторович
Назва : Ціноутворення в туристичному бізнесі : навч. посібник
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2015
Кільк.характеристики :168 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Примітки : Указ.: с. 134-156. - Л-ра: с. 159-166
ISBN, Ціна 978-966-680-715-4: 86.00 грн
УДК : 338.51 + 338.48
ББК : 65.433 + 65.25
Предметні рубрики: Туристична індустрія-- Цінова політика --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються актуальні питання теорії і практики ціноутворення в туристичному бізнесі за сучасних умов господарювання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.5(075.8)/К60
Автор(и) : Колесников, Олександр Володимирович
Назва : Ціноутворення : навч. посібник . -4-те вид., переробл. та допов.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2010
Кільк.характеристики :158 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 149-151
ISBN, Ціна 978-611-01-0133-2: 43.00 грн
УДК : 338.5(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)25я73
Предметні рубрики: Ціноутворення
Географіч. рубрики:
Анотація: [Четверте видання посібника з ціноутворення для студентів вузів].
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.5(477)(075.8)/К60
Автор(и) : Колесников, Олександр Володимирович
Назва : Ціноутворення : навч. посіб. . -2-ге вид., випр. і допов.
Вихідні дані : Київ: Центр навч. л-ри, 2006
Кільк.характеристики :144 с.: табл., граф.
Примітки : Бібліогр.: с. 135-136
ISBN, Ціна 966-364-174-6: 21.00, 19.80, грн
УДК : 338.5(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)25я73
Предметні рубрики: Ціноутворення
Географіч. рубрики:
Анотація: Сфера утворення ціни і чинники ії створюючі є невід'ємною частиною суспільно-громадського життя держави. Ціноутворення - пульс економіки.
Примірники : всього : ЧЗ(2), ФОНД(1), ВВ(2)
Вільні : ЧЗ(2), ФОНД(1), ВВ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.01/К 66 рукописний текст
Автор(и) : Корінєв В.Л.
Назва : Цінова політика підприємства
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2001
Кільк.характеристики : 257 с.: рис.
Примітки : Слов. основ. понять: с. 241-248. - Л-ра: с. 249-255
ISBN, Ціна 966-574-271-X: 15.60 грн
УДК : 338.01
ББК : 65.290-86
Предметні рубрики: Економіка підприємства
Ціноутворення
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність та механізм формування ціни на продукцію підприємства та вплив різних ціноутворюючих чинників маркетингового середовища на даний процес.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Байцим В.
Назва : Фінансові інструменти та стратегічні напрями збалансованої цінової політики й хеджування
Місце публікування : Вісник Національної академії державного управління при Президентові України: наук. журнал. - К.: НАДУ при президентові України, 2006. - N 4. - С. 90-96 (Шифр vnad/2006/4)
Предметні рубрики:
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.14(075.8)/У-67
Автор(и) : Дєєва Н.М., Олійник В.Я., Григораш Т.Ф., Григораш Г.В., Буряк А.В.
Назва : Управління корпоративними фінансами : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2007
Кільк.характеристики :200 с.: табл.
Примітки : Предм. покажч.: с. 191-197
ISBN, Ціна 966-364-380-3: 025.50, 025.50, 032.00, грн
УДК : 658.14(075.8)
ББК : 65.290-93я73
Предметні рубрики: Фінінси підприємств
Менеджмент фінансовий
Географіч. рубрики:
Анотація: Комплекс питань функціонування корпорацій, зокрема управління власним і позиковим капіталом, діяльность корпорацій на фінансовому ринку тощо.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48:339.138(07/Х72-340565
Автор(и) : Холловей, Дж. Кристофер
Назва : Туристический маркетинг . -4-е изд.
Паралельн. назви :Marketing for Tourism
Вихідні дані : К.: Знання, 2008
Кільк.характеристики :575, [1] с.: рис., табл., фото
Примітки : Библиогр.: с. 559-562. - Алф. указ.: с. 563-575
ISBN, Ціна 978-966-346-507-4: 95.00 грн
УДК : 338.48:339.138(075.8)
ББК : 65.433я73
Предметні рубрики: Туристична діяльність-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Книга знакомит читателя с основами теории маркетинга и эффективными методиками его практической реализации в различных сферах индустрии туризма и путишествий.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)