Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Цінова політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/З-53
Автор(и) : Земляков, Ігор Семенович, Рижий, Ігор Борисович, Савич, Василь Іванович
Назва : Основи маркетингу : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2004
Кільк.характеристики :352 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"
Примітки : Л-ра: с. 351-352
ISBN, Ціна 966-8365-50-X: 22.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товарна політика--товарная политика--реклама--конкуренція--конкуренция--цінова політика--ценовая политика--маркетингова політика--маркетинговая политика--види маркетингу--виды маркетинга--система маркетингу--система маркетинга--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность
Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.
Примірники : всього : ФОНД(2), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(2), ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.5(477)(075.8)/М48
Автор(и) : Мельник, Леонід Григорович, Карінцева, Олександра Іванівна, Старченко, Людмила Володимирівна
Назва : Маркетингова цінова політика : навч. посібник
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2013
Кільк.характеристики :240 с.: табл., граф.
Примітки : Л-ра: с. 222. - Глосарій: с. 223-234. - Укр.-рос.-англ. слов.: с. 235-240
ISBN, Ціна 978-966-680-324-8: 70.00 грн
УДК : 338.5(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)25я73
Предметні рубрики: Цінова політика --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Розкривається механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/П88
Автор(и) : Пурська, Ірина Степанівна, Мальська, Марта Пилипівна, Занько, Юрій Степанович
Назва : Міжнародний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2012
Кільк.характеристики :285, [3] с.: табл., граф.
Примітки : Л-ра: с. 270-278. - Дод.: с. 279-285. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-346-993-5: 68.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): структура міжнародного маркетингу--структура международного маркетинга--середовище міжнародного маркетингу--среда международного маркетинга--міжнародні маркетингові дослідження--международные маркетинговые исследования--маркетингові технології--маркетинговые технологии--міжнародний маркетинговий комплекс--международный маркетинговый комплекс--продуктова політика--продуктовая политика--цінова політика--ценовая политика--комунікаційна політика--коммуникационная политика--управління міжнародним маркетингом--управление международным маркетингом
Анотація: У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Представлено технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика) та управління ним, а также розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:658.8/С88
Автор(и) : Студинская, Галина Яковлевна
Назва : Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд
Вихідні дані : К.: Феникс, 2011
Кільк.характеристики :136 с.: табл., рис., портр.
ISBN, Ціна 978-966-651-850-4: 30.00 грн
УДК : 339.138:658.8
ББК : 65.290-2
Предметні рубрики: Маркетинг-- Торгові марки
Географіч. рубрики:
Анотація: Изложены вопросы практики бизнес-планирования, маркетинга и брендирования продукта.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 657.47(075.8)/О-52
Автор(и) : Оксанич О. Е., Волкова І. А., Миронова О. О.
Назва : Калькуляція собівартості продукції, робіт та послуг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2013
Кільк.характеристики :324, [1] с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 148-149. - Дод.: с. 150-324
ISBN, Ціна 978-617-673-126-9: 68.00 грн
УДК : 657.47(075.8)
ББК : 65.052.2я73
Предметні рубрики: Продукція-- Собівартість-- Облік
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): облік витрат--учет затрат--калькуляція собівартості продукції--калькулирование себестоимости продукции--облік прибутку--учет прибыли--рентабельність--рентабельность--ціноутворення--ценообразование--цінова політика--ценовая политика--регулювання ціноутворення--регулирование ценообразования
Анотація: Формування калькуляції собівартості продукції та встановлення цін, вивчення методів розрахунку цін та існуючих принципів їх регулювання.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/П37
Автор(и) : Овєчкіна, Олена Андріївна, Солоха, Дмитро Володимирович, Іванова, Катерина Віталіївна, Морєва, Вікторія Володимирівна
Назва : Планування маркетингу : навч. посібник . -2-ге вид., переробл. та допов.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2013
Кільк.характеристики :349, [3] с.: табл., граф.
Примітки : Л-ра: с. 316-322. - Глосарій: с. 323-349
ISBN, Ціна 978-617-673-202-0: 76.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Планування
Географіч. рубрики:
Анотація: Висвітлені загальнотеоретичні й практичні основи формування та функціонування основних засад планування маркетингу, взаємодії його складових з системоутворюючими елементами підприємства, методів свідомого впливу на економіку підприємства.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М21
Автор(и) : Мальська, Марта Пилипівна, Пурська І. С.
Назва : Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика : підручник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2013
Кільк.характеристики :286, [1] с.: табл.
Колективи : Львівський національний університет імені Івана Франка
Примітки : Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-673-119-1: 67.00, 68.00, грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг --
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.45(075)/М48
Автор(и) : Мельник, Леонід Григорович, Карінцева, Олександра Іванівна
Назва : Економіка підприємства: конспект лекцій : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Паралельн. назви :Economics of enterprise: the reader/ Leonid Melnik, Aleksandra Karintseva
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2004
Кільк.характеристики :412 с.: рис., табл.
Серія: Бібліотека "Економічна освіта"
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с.367-411
ISBN, Ціна 966-680-094-2: 30.00 грн
УДК : 338.45(075)
ББК : 65.29я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Економіка
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємство--предприятие--тудові фактори--трудовые факторы--основний капітал--основной капитал--оборотний капітал--оборотный капитал--природні фактори--природные факторы--інформаційні фактори--информационные факторы--витрати підприємства--затраты предприятия--собівартість продукції--себестоимость продукции--фінансова діяльність--финансовая деятельность--фактор часу--фактор времени--економічна ефективність--экономическая эффективность--розвиток підприємства--развитие предприятия--цінова політика--ценовая политика--стратегія підприємства--стратегия предприятия
Анотація: У книзі розглянуто системи взаємопов'язаних економічних факторів діяльності та розвитку виробництва.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.5(075)/Е79
Автор(и) : Ерухимович, Ирина Леонидовна
Назва : Ценообразование : учеб.-метод. пособие . -2-е изд., стереотип.
Вихідні дані : К.: МАУП, 1999
Кільк.характеристики :108 с.: рис.
Колективи : Межрегиональная академия управления персоналом
Примітки : Библиогр.: с. 103-104
ISBN, Ціна 966-7312-92-5: 6.60 грн
УДК : 338.5(075)
ББК : 65.25я7
Предметні рубрики: Ціноутворення
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): себестоимость продукции--собівартість продукції--затраты--витрати--прибыль--прибуток--рентабельность--рентабельність--ценообразования--ціноутворення--принципы ценообразования--принципи ціноутворення--рыночный механизм ценообразования--ринковий механізм ціноутворення--государственное регулирование цен--державне регулювання цін--виды цен--види цін--оптовые цены--оптові ціни--розничные цены--родрібні ціни--ценовая политика--цінова політика--методы установления цен--методи встановленн цін--рынок сбыта--ринок збуту
Анотація: Теоретические, методологические и практические вопросы ценообразования в условиях рыночных отношений.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48:339.138(07/Х72-340565
Автор(и) : Холловей, Дж. Кристофер
Назва : Туристический маркетинг . -4-е изд.
Паралельн. назви :Marketing for Tourism
Вихідні дані : К.: Знання, 2008
Кільк.характеристики :575, [1] с.: рис., табл., фото
Примітки : Библиогр.: с. 559-562. - Алф. указ.: с. 563-575
ISBN, Ціна 978-966-346-507-4: 95.00 грн
УДК : 338.48:339.138(075.8)
ББК : 65.433я73
Предметні рубрики: Туристична діяльність-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Книга знакомит читателя с основами теории маркетинга и эффективными методиками его практической реализации в различных сферах индустрии туризма и путишествий.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)