Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=атмосфера магазину<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/С56
Автор(и) : Churchill, Gilbert A., Peter, J. Paul
Назва : Marketing. Creating value for custormers
Вихідні дані : Burr Ridge, Ill.; Boston, Mass.; Sydney, Aust.: Irwin, 1995
Кільк.характеристики :XXXIII, 703 с.: ill.
Примітки : Текст: англ. - App.: p. 643-654. - Notes: p. 655-674. - Gloss.: p. 675-684. - Credits: p. 685-686. - Ind.: p. 687-703
ISBN, Ціна 0-256-12539-2: 40.00 грн
ISBN, Ціна 0-256-17367-2 (Annotated Instructor's Editions): Б.ц.
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імпульсивна купівельна поведінка--продавці--атмосфера магазину--стимулювання продажів--торговий центр--методи опитування
Анотація: Churchill and Peter are two respected educators and researchers in the marketing discipline. Their text has a strong theme of customer value, and offers coverage of the most current topics: relationship marketing, technology, IMC, global marketing, services, and small businesses.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)