Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=брендинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-62 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Р55
Автор(и) : Ромат, Евгений Викторович
Назва : Реклама : учебник . -3-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані : Киев: Студцентр, 2000
Кільк.характеристики :480 с.: табл., .
Примітки : Библиогр. в конце разд.
ISBN, Ціна 966-7530-12-4: 21.11 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--бизнес--бізнес--маркетинг--рекламный менеджмент--рекламний менеджмент--рекламная коммуникация--рекламна комунікація--паблик рилейшнз--паблік рилейшнз--история рекламы--історія реклами--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--брендинг--креатив--печатная реклама--друкована реклама--экранная реклама--екранна реклама--наружная реклама--зовнішня реклама--компьютерная реклама--комп'ютерна реклама--рекламная кампания--рекламна компанія
Анотація: Проблемы рекламы в системе маркетинговой деятельности, процессы рекламного менеджмента.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.42-80я73/Р69
Автор(и) : Ромат, Евгений Викторович
Назва : Реклама. История. Теория. Практика . -5-е изд.
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер , 2002
Кільк.характеристики :544 с.: рис., табл.
Серія: Учебники для вузов
Примітки : Лит.: с. 496-499. - Глосса: с. 500-530. - Указ. имен: с. 531-532. - Алф.-предм. указ.: с. 533-542
ISBN, Ціна 5-94723-211-1: 25.00 грн
ББК : 65.42-80я73
Предметні рубрики: Торгова реклама-- Історія-- Теорія-- Практика
Географіч. рубрики:
Анотація: Изучаются рекламные коммуникации, процесс формирования и каналы распространения рекламного обращения, проблемы и перспективы рекламного менеджмента.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.738.5:339/П31
Автор(и) : Петюшкин, Алексей
Назва : Основы банерной рекламы
Вихідні дані : Санкт-Петербург: БХВ-Петербург, 2002
Кільк.характеристики :464 с.: рис., табл.
Примітки : Прил.: с. 425-444. - Предм. указ.: с. 445-449
ISBN, Ціна 5-94157-145-3: 19.95 грн
УДК : 004.738.5:339
ББК : 32.973.202.1
Предметні рубрики: Інтернет- маркетинг-- Комунікації-- Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретический и практический материал к высоким результатам эффективности баннерной рекламы для интернет-проектов.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Б83
Автор(и) : Бородкіна, Наталія Олександрівна, Бачинська О. М.
Назва : Маркетинг : навчально-метод. посіб.
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2005
Кільк.характеристики :191 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
Ціна : 10.50 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності.
Примірники : всього : ФОНД(2), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(2), ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/І-49
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович
Назва : Маркетингова товарна політика : підручник
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2005
Кільк.характеристики :234 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232
ISBN, Ціна 966-680-228-7: 27.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): класифікація товарів--классификация товаров--товарний асортимент--товарный ассортимент--ціна товару--цена товара--якість продукції--качество продукции--конкурентоспроможність товару--конкурентоспособность товара--імідж товару--имидж товара--товарний ринок--товарный рынок--класифікація ринків--классификация рынков--інфраструктура товарного ринку--инфраструктура товарного рынка--ринкові механізми--рыночные механизмы--ринковий попит--рыночный спрос--сегмент ринку--сегмент рынка--цільовий ринок товарів--целевой рынок товаров--товарна політика--товарная политика--розробка нового товару--разработка нового товара--товарні марки--товарные марки--фірмовий стиль--фирменный стиль--бренд--брендінг--брендинг
Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/М 27
Назва : Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2006
Кільк.характеристики :728 с.: табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 724-725
ISBN, Ціна 966-680-298-8: 083.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Управління економікою
Географіч. рубрики:
Анотація: Управління інноваційним розвитком на макро- та мікрорівнях.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 338.486(075.8)/М 26
Автор(и) :
Назва : Маркетинг туризму: навч. посібник : у 2 ч./ Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. Ч. 2
Вихідні дані : К.: Вид-во Європейського ун-ту, 2006 - 2006
Кільк.характеристики :427 с.: табл.
Колективи : Європейський університет
Примітки : Дод.: с. 345-354. - Терм. слов.: с. 355-419. - Л-ра: с. 420-426
ISBN, Ціна 966-301-084-3: 42.00 грн
УДК : 338.486(075.8)
ББК : 75.814я73 + 65.433я73
Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг
Економіка-- Туризм
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, розробка стратегії маркетингу, продуктова й цінова політика, політика просування та продажу турпродукту, комунікаціна політика тощо.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/М 69
Автор(и) : Михайлова Л.І., Турчіна С.Г.
Назва : Інноваційний менеджмент : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2007
Кільк.характеристики :248 с
Примітки : Бібліогр.: с. 326-327
ISBN, Ціна 978-966-364-480-6: 037.00, 033.60, грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Менеджмент інноваційний
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні, практичні та тестові завдання з інноваційного менеджменту.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Поліщук Т.В.
Назва : Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал. - К.: ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 6. - С. 100-107 (Шифр apek/2007/6)
Предметні рубрики: Економіка та управління підприємствами
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.97(075.8)/У 67
Назва : Управління зовнішньоекономічною діяльністю
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2007
Кільк.характеристики :328 с
Примітки : Л-ра: с.326
ISBN, Ціна 978-966-364-478-3: 043.20 грн
УДК : 339.97(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)8я73
Предметні рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: Висвітлено важливі аспекти управління зовнішньоекономічною діяльністю в Україні.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/М27
Автор(и) : Котлер, Філіп, Келлер, Кевін Лейн
Назва : Маркетинговий менеджмент : [підручник] . -Перше укр. адапт. вид.
Паралельн. назви :Marketing management
Вихідні дані : К.: Хімджест, 2008
Кільк.характеристики :720 с.: рис., табл., фото. кольор.
Примітки : Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717
ISBN, Ціна 978-966-8537-56-1: 187.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Н73
Автор(и) : Савельєв Є. В., Чеботар С. І., Штефанич Д. А., Шевчик М. Г.
Назва : Новітній маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2008
Кільк.характеристики :420 с.: табл.
Серія: Вища освіта XXI століття
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Ціна 978-966-346-349-0: 55.00, 41.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Новітні підходи до маркетингу як науки і навчальної дисципліни.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2008р.,N 6
Цікаві статті :
Сидоренко М. Висвітлення основних проблем і цілей у розрізі секторів (напрямів) статистики, зазначених у проекті розвитку системи державної статистики для моніторингу соціально - економічних перетворень/ М. Сидоренко (стр.15-19)
Найкрасивіші та найчарівніші чоловіки живуть в Італії (стр.20-23)
Войчак А. Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва/ А. Войчак, В. Лівшиц (стр.24-27)
Лазебник М. Обсяг рекламно - комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік/ М. Лазебник (стр.28-32)
Смоляр С. "Цифра" покоряє зовнішній світ, або рух - це життя !/ С. Смоляр (стр.32-36)
Ровінський Д. Ризики впровадження CRM - системи у банку/ Д. Ровінський (стр.37-39)
Папоян А. Маркетингове управління базами даних споживачів/ А. Папоян (стр.40-44)
Пилипчук В. Стратегічне планування в мережі інтернет/ В. Пилипчук (стр.45-48)
Зозульов О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку/ О. Зозульов (стр.49-52)
Гевко О. Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи/ О. Гевко (стр.53-57)
Берєзін І. Середній бізнес Росії : якісні характеристики та кількісні оцінки/ І. Берєзін (стр.60-63)
Каніщенко О. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду/ О. Каніщенко, В. ЖурилоТ. Доця (стр.64-69)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головко А.Я.
Назва : Брендинг в Україні: генеза та перспективи
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. - К.: НДЕІ, 2008. - N 5. - С. 82-85 (Шифр frvv/2008/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Макроекономічні аспекти сучасної економіки
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Формування ринкових відносин в Україні -2008р.,N 5
Цікаві статті :
Галенко О.М. Фактори кризових процесів на підприємстві/ О. М. Галенко (стр.3-6)
Білик Т.О. Оцінка та вибір фінансово- економічних моделей прогнозування прибутку підприємства/ Т. О. Білик (стр.7-9)
Дяченко О.О. Особливості входу України до системи світового господарства/ О. О. Дяченко, О. П. Пристайко (стр.10-14)
Гончарова Н.В. Проблеми функціонування ринку цінних паперів України/ Н. В. Гончарова (стр.15-17)
Попрозман Н.В. Регулювання функціонування соціально- економічних процесів в умовах інерційного розвитку економіки/ Н. В. Попрозман (стр.18-21)
Сакевич І.А. Централізація та децентралізація функцій управління в організаційній структурі підприємства/ І. А. Сакевич (стр.22-25)
Попов В.Ю. Господарський механізм національної економіки в умовах інституційних змін/ В. Ю. Попов (стр.26-30)
Бердар М.М. Впровадження прогресивних методів управління фінансовими ресурсами підприємтсв у зовнішньоекономічній діяльності/ М. М. Бердар (стр.31-36)
Фомін І.с. Політика України у сфері антидемпінгових і компенсаційних заходів/ І. с. Фомін (стр.37-41)
Бондарук Т.Г. Зарубіжний досвід використання місцевих податків/ Т. Г. Бондарук (стр.42-45)
Бесчастна М.В. Особливості застосування методів державного управління в розвинутих країнах світу/ М. В. Бесчастна (стр.46-48)
Царик І.М. Розвиток корпоративної соціальної відповідальності в Україні/ І. М. Царик (стр.49-51)
Гладчук Г.Г. Управління витратами виробництва як необхідна ланка ефективного господарювання/ Г. Г. Гладчук (стр.52-56)
Котляр М.Л. Методи та прийоми аналізу фінансового стану підприємтсва/ М. Л. Котляр (стр.57-60)
Кириченко В.М. Україна та СОТ: перспективи, переваги та суперечності/ В. М. Кириченко, М. М. Корабльов (стр.61-64)
Наріжна Н.В. Організація управління ризиком ліквідності в баківських установах/ Н. В. Наріжна (стр.65-69)
Мартиненко В.П. Основні напрями розвитку оподаткування доходів фізичних осіб/ В. П. Мартиненко (стр.70-73)
Козьменко К.В. Міжнародний досвід аутсорсингу у фінансовому секторі- тенденції та протиріччя / К. В. Козьменко (стр.74-76)
Лагун М.І. Економічний потенціал як основа розвитку бізнесу/ М. І. Лагун (стр.77-81)
Головко А.Я. Брендинг в Україні: генеза та перспективи/ А. Я. Головко (стр.82-85)
Корнілова І.М. Тенденції розвитку ринку науково- технічних послуг в Україні/ І. М. Корнілова, Л. Я. Шаповалова (стр.86-90)
Івашина Є.М. Розрахунки із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій/ Є. М. Івашина (стр.91-94)
Калівошко О.М. До питання управління іпотечними ризиками/ О. М. Калівошко (стр.95-99)
Суслов О.П. Моделювання процесу синхронного інвестиційного планування/ О. П. Суслов (стр.100-102)
Худолей В.Ю. Засади альтернативного енергозабезпечення засобами інноваційної підтримки підприємств нафтогазового сектору/ В. Ю. Худолей (стр.103-105)
Какорін М.О. Інформаційні технології [IT] як фактор інновацій у глобальній фінансовій системі/ М. О. Какорін (стр.106-109)
Слатвінський М.А. Оцінка дохідності портфеля інноваційних проектів/ М. А. Слатвінський (стр.110-114)
Резнік Н.П. Передумови інвестиційно- інноваційного розвитку аграрної сфери/ Н. П. Резнік (стр.115-119)
Черкаський І.Б. Інтегральна система збору і обробки страхової інформації/ І. Б. Черкаський (стр.120-123)
Новикова М.В. Організаційно- економічний механізм глобалізаційних процесів в авіаційній галузі/ М. В. Новикова, І. Г. Михальченко (стр.124-130)
Стрілець Т.М. Ризики депозитної діяльності та їх зв'язок з іншими банківськими ризиками/ Т. М. Стрілець, Н. В. Шаркаді (стр.131-134)
Пруненко Д.О. Оптимізація вибору інвестиційних проектів для кластера підприємств по виробництву нерудних матеріалів/ Д. О. Пруненко (стр.135-137)
Барановський А.І. Шляхи формування та розвитку взаємодії органів державного фінансового контролю з аудиторськими організаціями/ А. І. Барановський, І. В. Басанцов (стр.138-142)
Скляренко Ю.В. Прогнозування надання грошової та натуральної допомоги малозабезпеченним непрацездатним верствам населення/ Ю. В. Скляренко (стр.143-145)
Моргуновський Д.З. Механізм реалізації концепціїї трансформації банківських продуктів і послуг/ Д. З. Моргуновський (стр.146-149)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гевко О.
Назва : Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 6. - С. 53-57. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/6). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики: Економіка машинобудування
Бренд-- Управління брендами
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.242(075.8)/Б 59
Назва : Бізнес-адміністрування: магістерський курс : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Паралельн. назви :BUSINESS ADMINISTRATION: MASTER'S COURSE/ Leonid Melnyk, Sergiy IIIyashenko, Iryna Sotnyk
Вихідні дані : Суми: Унів. кн., 2009
Кільк.характеристики :896 с.: табл., граф.
Примітки : Глосарій: с. 862-888. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-680-394-1: 150.00 грн
УДК : 338.242(075.8) + 330.33.012(075.8)
ББК : 65.050.0я73 + 65.09я73
Предметні рубрики: Бізнес-- Менеджмент
Анотація: Дослідження чинників розвитку фірм, внутрішніх та зовнішніх, надається увага механізмам управління підприємницькою діяльністю.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Р17
Автор(и) : Разумовская, Анна Львовна
Назва : PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг : руководство
Вихідні дані : СПб.: Питер, 2009
Кільк.характеристики :320 с.: ил., табл.
Серія: Серия: "Продажа на 100 %"
Примітки : Л-ра: с. 312-313. - Прил.: с. 314-320
ISBN, Ціна 978-5-388-00471-0: 53.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Формирование комплексных программ, позволяющих осуществить управление сбытом.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 655.41(075.8)/Т35
Автор(и) : Теремко, Василь Іванович
Назва : Видавничий маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2009
Кільк.характеристики :272 с.: рис., табл.
Серія: Серія "Альма-матер"
Примітки : Термін. слов.: с. 261-269. - Л-ра: с. 270-271
ISBN, Ціна 978-966-8226-84-7: 32.00 грн
УДК : 655.41(075.8)
ББК : 76.17я73
Предметні рубрики: Видавнича справа-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність видавничого маркетингу та маркетингові дослідження у видавничому бізнесі, а також розроблення і реалізація маркетингового комплексу виробництва.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.13(075)/М 15
Автор(и) : Макашева З. М., Макашев М. О.
Назва : Брендинг : [учеб. пособие]
Вихідні дані : СПб.: Питер, 2011
Кільк.характеристики :288 с.: ил.
Серія: Учебное пособие
Примітки : Лит.: с.273-283
ISBN, Ціна 978-5-94807-039-1: 76.00 грн
УДК : 339.13(075)
ББК : 65.42-59я73
Предметні рубрики: Торгові маркі
Географіч. рубрики:
Анотація: Теория и методология формирования процесса организации управления брендингом и ее основные составляющие; организация процесса формирования торговой марки.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-62 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)