Пошуковий запит: <.>K=брендинг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 20 |
|
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Головко А.Я.
Назва : Брендинг в Україні: генеза та перспективи
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. - К.: НДЕІ, 2008. - N 5. - С. 82-85 (Шифр frvv/2008/5) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Макроекономічні аспекти сучасної економіки Географіч. рубрики:
Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Шифр видання :
Автор(и) : Поліщук Т.В.
Назва : Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал. - К.: ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 6. - С. 100-107 (Шифр apek/2007/6)
Предметні рубрики: Економіка та управління підприємствами Географіч. рубрики:
Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Малинка О. Я.
Назва : Концепція формування бренду туристичного регіону
Місце публікування : Регіон. екон. - Л.: НАН України, 2018. - N 1. - С. 40-47. - ISSN 1562-0905 (Шифр reek/2018/1). - ISSN 1562-0905 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Регіональна економіка Туристична індустрія-- Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг--бренд туристичного регіону--бренд-менеджмент--бренд-актив
Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Павлова І. О.
Назва : Психологічний інструментарій брендингу сільських територій Південного регіону
Місце публікування : Регіон. екон. - Л.: НАН України, 2017. - N 4. - С. 84-90. - ISSN 1562-0905 (Шифр reek/2017/4). - ISSN 1562-0905 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Сільські місцевості-- Імідж --Південна Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг--ментальність--психологічний інструментарій--сільські території
Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 377.091:005.3](07/У67-573540
Автор(и) : Сергеєва, Лариса Миколаївна, Лукіна, Тетяна Олександрівна, Красильник, Юрій Семенович, Пащенко, Ольга Василівна
Назва : Управління розвитком професійного навчального закладу: праксеологічні засади
: навч. посіб. для керівників проф. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Ліра-К, 2017 Кільк.характеристики :122, [2] с.:
іл., рис., фот.
Колективи :
Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти, ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України
Примітки : Глосарій: с. 109-115. - Літ.: с. 116-122
ISBN, Ціна 978-617-7507-25-2: 68.00 грн
УДК : 377.091:005.3](07) ББК : 74.564я7 Предметні рубрики: Професійно-технічна освіта-- Управління Географіч. рубрики: Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний навчальний заклад--відкрите освітнє середовище--управління якістю освіти--професійна освіта--освітня логістика--професійно-технічна освіта--освітній брендинг--освітнє середовище--освітні зміни--інклюзивна освіта Анотація: Подано праксеологічні умови, що забезпечують результативність управління та якість функціонування відкритого освітнього середовища професійного навчального закладу.
Примірники :ЧЗ(1) Вільні : ЧЗ(1) Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Варібрусова А. С., Мельник Т. М.
Назва : Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2018. - N 1. - С. 137-142 (Шифр frvv/2018/1) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Держава-- Брендинг
Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Яцишина Л. К.
Назва : Бренд-стратегії як інструмент управління конкурентоспроможністю торгово-розважальних центрів
Місце публікування : Економіка та держава. - 2019. - N 4. - С. 69-73 (Шифр etde/2019/4) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Торговельні підприємства-- Управління --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентність--брендинг--маркетингові інструменти
Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Мельник, Тетяна, Варібрусова, Анна
Назва : Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз
Місце публікування : Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право: наук. журнал/ М-во фінансів України, Укр. держ. у-т фінансів та міжнар. торгівлі. - К.: Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2018. - N 5. - С. 32-54 (Шифр ztef/2018/5) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Торгові марки-- Імідж Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд країни--національний брендинг--міжнародний імідж країни
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Вакар Т. В., Мороз І. О., Лазарчук О. В.
Назва : Моніторинг стану сільських територій України з позицій брендоутворюючих факторів розвитку
Місце публікування : Інвестиціі: практика та досвід. - К.: ДКС Центр, 2019. - N 6. - С. 28-33 (Шифр iptd/2019/6) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Сільські місцевості-- Моніторинг --Україна Сільські місцевості-- Соціально-економічний розвиток --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): територіальний брендинг--депресивні місцеві економіки--унікальні особливості--фактори розвитку
Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Болотіна І. М., Шаповал О. Ф., Савкова К. Г.
Назва : Брендинг: особливості використання інтернет-технологій та інформаційних систем підприємства
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2017. - N 1. - С. 72-75 (Шифр frvv/2017/1) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємства-- Інтернет-технології
Знайти схожі
|
11.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Костинець В. В., Костинець Ю. В.
Назва : Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 12. - С. 199-205. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/12). - ISSN 19936788 Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Туризм --Україна Території-- Маркетинг --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг територій--маркетинг территорий--туристичний регіон--туристический регион--альтернативна стратегія--альтернативная стратегия--стратегічний маркетинг--стратегический маркетинг--брендинг
Знайти схожі
|
12.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Вакар Т. В.
Назва : Методологічні та методичні основи брендингу сільських територій
Місце публікування : Економіка та держава. - 2016. - N 9. - С. 80-83 (Шифр etde/2016/9) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Села-- Території --Україна Аграрна політика --Україна Території-- Брендинг --Україна
Знайти схожі
|
13.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 004.738.5:339/П31
Автор(и) : Петюшкин, Алексей
Назва : Основы банерной рекламы
Вихідні дані : Санкт-Петербург: БХВ-Петербург, 2002 Кільк.характеристики :464 с.:
рис., табл.
Примітки : Прил.: с. 425-444. - Предм. указ.: с. 445-449
ISBN, Ціна 5-94157-145-3: 19.95 грн
УДК : 004.738.5:339 ББК : 32.973.202.1 Предметні рубрики: Інтернет- маркетинг-- Комунікації-- Реклама Географіч. рубрики: Анотація: Теоретический и практический материал к высоким результатам эффективности баннерной рекламы для интернет-проектов.
Примірники :ВВ(1) Вільні : ВВ(1) Знайти схожі
|
14.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Тлеубердинова, Айжан, Шаекина, Жанат
Назва : Ассоциативный образ Казахстана глазами экспертов
Місце публікування : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2017. - N 9. - С. 24-32. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2017/9). - ISSN 19936788 Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: Туризм --Казахстан Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дестинації--імідж--брендинг--имидж--дестинации
Знайти схожі
|
15.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Гранат, Лілія
Назва : Брендингові технології управління репутацією інтернет-магазинів
Місце публікування : Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - К.: КНТЕУ, 2017. - N 5. - С. 96-106. - ISSN 1727-9313 (Шифр vknt/2017/5). - ISSN 1727-9313 Примітки : Літ. в кінці ст.
Предметні рубрики: Електронна торгівля-- Управління --Україна Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг--бренд-менеджмент--підприємство--роздрібна електронна торгівля--інтернет-магазин--репутація
Знайти схожі
|
16.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Кашпур, Андрій
Назва : Соціальний капітал бренду
Місце публікування : Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - К.: КНТЕУ, 2017. - N 5. - С. 86-95. - ISSN 1727-9313 (Шифр vknt/2017/5). - ISSN 1727-9313 Примітки : Літ. в кінці ст.
Предметні рубрики: Торгові марки Комунікаційний менеджмент Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний капітал--репутація--керування репутацією--бренд--брендинг
Знайти схожі
|
17.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Ігнатенко М. М., Адамчик О. О.
Назва : Підвищення конкурентоспроможності підприємств сільського зеленого туризму на засадах брендингу та маркетингових стратегій
Місце публікування : Агросвіт: наук.-практ. журнал. - Київ: ДКС Центр, 2020. - N 11. - С. 50-57 (Шифр agsv/2020/11) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Сільський туризм Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сільський зелений туризм--туристичний брендинг--бренд
Знайти схожі
|
18.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 338.487:659.1](07/М27-551430
Автор(и) : Ларіна Я. С., Бабічева О. І., Забуранна Л. В., Антофій Н. М.
Назва : Маркетинг міжнародного туризму
: навч. посіб.
Вихідні дані : Херсон: Гельветика, 2018 Кільк.характеристики :411, [1] с.:
рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 978-966-916-691-3: 320.00 грн
УДК : 338.487:659.1](075.8) ББК : 65.433я3 Предметні рубрики: Міжнародний туризм Географіч. рубрики: Анотація: Розглядаються зміст та особливості міжнародного туризму, основні завдання туристичних компаній, що вийшли за межі національних ринків, використовуючи маркетинг як філософію бізнесу.
Примірники :ЧЗ(1) Вільні : ЧЗ(1) Знайти схожі
|
19.
|
Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник) Шифр видання :
Автор(и) : Студінська Г. Я., Студінський В. А.
Назва : Ремесла Малина в контексті історичного бренду міста
Колективи : Малинська міська рада, Інститут археології НАН України, "Ремесла та промисли Поліської зони. Проблеми дослідження і популяризації", Всеукраїнська наукова конференція
Місце публікування : "Ремесла та промисли Поліської зони. Проблеми дослідження і популяризації", Всеукраїнська наукова конференція. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції "Ремесла та промисли Поліської зони. Проблеми дослідження і популяризації", 21 серпня 2019 року/ [В. Ф. Баранівський та ін. ; ред. рада: А. В. Петраускас та ін. ; відп. за. вип. А. В. Петраускас, Тимошенко ; упоряд. В. І. Тимошенко]. - Малин: Малин. р-на друк., 2019. - С. 4-8 (Шифр 39(477.42-22Малинський)/Р37-670504) Примітки : Літ. в кінці ст.
УДК : 39(477.42-22Малинський) ББК : 63.5(4УКР-4ЖИТ) Предметні рубрики: Брендинг --Малин, місто (Житомирська область) Промисли --Малин, місто (Житомирська область) Географіч. рубрики: Малин, місто (Житомирська область)-- Брендинг Малин, місто (Житомирська область)-- Промисли Анотація: Створення відповідного історичного бренду Малина, через систему висвітлення історії краю в процесі господарського виробництва, може стати вихідним пунктом у контексті відображення позиції міста як у вітчизняному, так і в загальному цивілізаційному історичному просторі.
Знайти схожі
|
20.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 65.42-80я73/Р69
Автор(и) : Ромат, Евгений Викторович
Назва : Реклама. История. Теория. Практика
. -5-е изд. Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер , 2002 Кільк.характеристики :544 с.:
рис., табл.
Серія: Учебники для вузов
Примітки : Лит.: с. 496-499. - Глосса: с. 500-530. - Указ. имен: с. 531-532. - Алф.-предм. указ.: с. 533-542
ISBN, Ціна 5-94723-211-1: 25.00 грн
ББК : 65.42-80я73 Предметні рубрики: Торгова реклама-- Історія-- Теорія-- Практика Географіч. рубрики: Анотація: Изучаются рекламные коммуникации, процесс формирования и каналы распространения рекламного обращения, проблемы и перспективы рекламного менеджмента.
Примірники :ВВ(1) Вільні : ВВ(1) Знайти схожі
|
|
|