Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=брендінг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.4/А72
Автор(и) : Антипов К.В., Баженов Ю.К.
Назва : Паблик рилейшнз : учебное пособие . -2-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані : М.: Изд. дом "Дашков и К", 2001
Кільк.характеристики :148 с
Примітки : Библиогр.: с. 144-145
ISBN, Ціна 5-8316-0076-9: 5.90 грн
УДК : 659.4
ББК : 88.53
Предметні рубрики: Психологія-- Паблик рилейшнз
Географіч. рубрики:
Анотація: Основные понятия "паблик рилейшнз", методы и приёмы, используемые в коммерческой деятельности, практические рекомендации в сфере бизнеса.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/М 69
Автор(и) : Михайлова Л.І., Турчіна С.Г.
Назва : Інноваційний менеджмент : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2007
Кільк.характеристики :248 с
Примітки : Бібліогр.: с. 326-327
ISBN, Ціна 978-966-364-480-6: 037.00, 033.60, грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Менеджмент інноваційний
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні, практичні та тестові завдання з інноваційного менеджменту.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/В57
Автор(и) : Владимирська, Ганна Овсіївна, Владимирський, Петро Олександрович
Назва : Реклама : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2006
Кільк.характеристики :334 с
Примітки : Л-ра: с. 330-332
ISBN, Ціна 966-351-086-2: 38.50, 24.00, грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.422я73
Предметні рубрики: Реклама
Анотація: Організація реклами в координатах маркетингу, в координатах менеджменту та в координатах креативу.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Поліщук Т.В.
Назва : Перспективні напрямки розробки успішних брендів в Україні
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - К.: ВНЗ " Національна академія управління", 2009. - N 7. - С. 129-137 (Шифр apek/2009/7)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Економіка підприємств
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659:658/В57
Автор(и) : Владимирская, Анна Овсеевна, Владимирский, Петр Александрович
Назва : Как заработать на рекламе
Вихідні дані : Киев: А.С.К., 2006
Кільк.характеристики :336 с
Примітки : Лит.: с. 331-333
ISBN, Ціна 966-319-103-1: 10.50 грн
УДК : 659:658
ББК : 65.42-803
Предметні рубрики: Реклама
Анотація: Данное издание повествует о практической работе в рекламе сегодня. Книга знакомит читателя с тайнами рекламы, с её возможностями, с действующими лицами и исполнителями.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/І-49
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович
Назва : Маркетингова товарна політика : підручник
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2005
Кільк.характеристики :234 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232
ISBN, Ціна 966-680-228-7: 27.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): класифікація товарів--классификация товаров--товарний асортимент--товарный ассортимент--ціна товару--цена товара--якість продукції--качество продукции--конкурентоспроможність товару--конкурентоспособность товара--імідж товару--имидж товара--товарний ринок--товарный рынок--класифікація ринків--классификация рынков--інфраструктура товарного ринку--инфраструктура товарного рынка--ринкові механізми--рыночные механизмы--ринковий попит--рыночный спрос--сегмент ринку--сегмент рынка--цільовий ринок товарів--целевой рынок товаров--товарна політика--товарная политика--розробка нового товару--разработка нового товара--товарні марки--товарные марки--фірмовий стиль--фирменный стиль--бренд--брендінг--брендинг
Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 32(477)/С30
Автор(и) : Семченко, Олександр Анатолійович
Назва : Іміджева політика України : монографія
Вихідні дані : К.: Академія, 2014
Кільк.характеристики :269, [3] с.: табл.
Серія: Монограф
Примітки : Л-ра: с. 225-269
ISBN, Ціна 978-966-580-446-8: 70.00 грн
ISBN, Ціна 978-966-580-322-5 (серія): Б.ц.
УДК : 32(477)
ББК : 66.2(4УКР)
Предметні рубрики: Політичний імідж --Україна, 21 ст.
Географіч. рубрики:
Анотація: У монографії досліджено імідж держави як політичне явище і важливу категорію сучасної політології.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 368.021/Ч-75
Автор(и) : Козьменко , Ольга Володимирівна, Козьменко, Сергій Миколайович, Васильєва, Тетяна Анатоліївна, Абрамітова Д. Р
Назва : "4Р" маркетингу страхових компаній : монографія
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2015
Кільк.характеристики :431, [1] с.: рис., табл.
Примітки : Дод.: с. 411-431
ISBN, Ціна 978-966-680-702-4: 171.00 грн
УДК : 368.021 + 339.138
ББК : 65.271 + 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Страхування
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): страховий маркетинг--страховой маркетинг--страховые компании--страхові компанії--страховий продукт--страховой продукт--брендінг--брендинг--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--цінова політика--ценовая политики--збутовая політика--сбытовая политика--медичне страхування--медицинское страхование--страхування життя--страхование жизни--страхування туризму--страхование туризма--банкострахування--банкострахование--управління персоналом--управление персоналом--маркетингова стратегія--маркетинговая стратегия
Анотація: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)