Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=види маркетингових досліджень<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Л61
Автор(и) : Липчук, Василь Васильович, Погребняк, Людмила Володимирівна
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Магнолія 2006, 2012
Кільк.характеристики :352 с.: рис., табл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Слов. термін.: с. 315-321. - Бібліогр.: с. 340-341. - Дод.: с. 342-347
ISBN, Ціна 978-617-574-037-8: 108.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Географіч. рубрики:
Анотація: Складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійсненя.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Б14
Автор(и) : Багиев, Георгий Леонидович, Аренков, Игорь Анатольевич
Назва : Основы маркетинговых исследований : учеб. пособие
Вихідні дані : СПб.: Изд-во СПбУЄФ, 1996
Кільк.характеристики :93 с
Примітки : Лит.: с. 92
ISBN, Ціна 5 -7310 -0555 -9: 1.07 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виды маркетинговых исследований--види маркетингових досліджень--маркетинговая информация--маркетингова інформація--анализ рыночной сегментации--аналіз ринкової сегментації--методы прогнозирования рынка--методи прогнозування ринку--особенности исследования цен--особливості дослідження цін--консалтинг--консалтінг
Анотація: Теоретические и методологические основы проведения маркетинговых исследований. Проведена им классификация, раскрыта сфера использования и назначения. Особое внимание уделяется методам маркетинговых исследований.
Примірники :
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)