Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=виды устной речи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 177/Р 15
Автор(и) : Радевич-Винницький, Ярослав Костянтинович
Назва : Етикет і культура спілкування
Вихідні дані : К.: Знання, 2008
Кільк.характеристики :291, [5] с
Примітки : Бібліогр. в підрядковій прим. - Л-ра: с. 287-291
ISBN, Ціна 978-966-620-271-3: 35.00 грн
УДК : 177
ББК : 87.777
Предметні рубрики: Етикет
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні аспекти культури спілкування та етикету, стилів мови і мовлення, двомовності та ін.
Примірники : всього : ФОНД(1), МИСТ(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), МИСТ(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 87.777/Р15
Автор(и) : Радевич-Винницкий, Ярослав Константинович
Назва : Етикет і культура спілкування
Вихідні дані : Л.: Сполом, 2001
Кільк.характеристики :222 с
Примітки : Л-ра: с. 208-212 - Бібліогр. в підрядковій прим. - Предм. покажч.: с. 213-220
ISBN, Ціна 966-7445-68-2: 12.00 грн
ББК : 87.777
Предметні рубрики: Етикет
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вербальне спілкування--вербальное общение--ввічливість--вежливость--мова--язык--стилі спілкування--стили общения--стилі мови--стили языка--невербальне спіілкування--невербальное общение--нормативність спілкування--нормативность общения--двомовність--двуязычие--культура спілкування--культура общения--фонетика етикетного мовлення--фонетика этикетной речи--види усного мовлення--виды устной речи--евфемізми--эвфемизмы--фонетика--фонетика--граматика--грамматика--лексика--лексика--фраземіка--фраземика
Анотація: У науково- популярному виданні подані рекомендації щодо вдосконалення майстерності спілкування, розвитку мовної компетенції, дотримання правил етикету у спілкуванні.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)