Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=випуск продукції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.8(075.8)/К84
Автор(и) : Крупка, Михайло Іванович, Островерх, Петро Іванович, Реверчук, Сергій Корнійович
Назва : Основи економічної теорії : підручник
Вихідні дані : К.: Атіка, 2001
Кільк.характеристики :344 с
Колективи : Львівський національний університет ім. Івана Франка
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-7714-31-4: 16.80 грн
УДК : 330.8(075.8)
ББК : 65.01(4УКР)я73
Предметні рубрики: Економічна теорія
Національна економіка --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Розкрито основні елементи економічної системи та її моделі. У центрі уваги перебувають ринковий механізм, види та наслідки втручання уряду в його дію.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.336.3:640.43(/Т58-570557
Автор(и) : Топольник, Віра Григорівна
Назва : Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2018
Кільк.характеристики :326, [1] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ.: с. 259-263. - Глосарій: с. 290-302. - Дод.: с. 303-326
ISBN, Ціна 978-617-574-054-5: 250.00 грн
УДК : 005.336.3:640.43(075.8)
ББК : 65.43-80я73
Предметні рубрики: Ресторанно-готельний бізнес-- Управління-- Якість --Україна
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління якістю--системи управління якістю--управління системою--управління процесами--визначення якості продукції--випуск продукції--якість послуг--кваліметрія готельно-ресторанного господарства--якість продуктів харчування--оцінювання обслуговування--оцінювання готельних послуг--оцінювання персоналу--аналіз вимог споживачів--керування виробництвом послуг--управління процесом продажу
Анотація: Менеджмент якості в сучасних умовах і створення систем якості в готельно-ресторанному господарстві, методична база оцінювання, кваліметрія об'єктів.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)