Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=відеореклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яригін А. В., Назаренко В. І., Семашко П. В., Чередниченко І. М.
Назва : Дослідження параметрів світлових характеристик світлодіодних відеоекранів динамічного рекламного устаткування як фактор впливу на зоровий аналізатор людини
Місце публікування : Довкілля та здоров'я: наук. журнал. - К.: Ін-т гігієни та мед. екології ім. О. М. Марзєєва АМН України, 2023. - N 2. - С. 73-79 (Шифр dotz/2023/2)
Предметні рубрики: Відеосигнали-- Відеореклама-- Зір
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відеоекрани--освітленість--яскравість--світлова пульсація--зоровий аналізатор--здоров'я населення
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Матлина, Слава Григорьевна
Назва : Привлекательная библиотека, или Что может реклама : практ. пособие
Вихідні дані : Москва: Либерия, 1997
Кільк.характеристики :96 с
Примітки : Лит.: с. 89-93. - Приложение к журналу "Библиотека". Сборник из 10 частей. Часть 4
ISBN, Ціна 5-85129-048-X: 12.30 грн
Предметні рубрики: Бібліотечна справа-- Реклама
Бібліотеки-- Дизайн
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): библиотечное дело--библиотечная реклама --бібліотечна реклама--дизайн библиотеки--дизайн бібліотеки--пресс-релизы--прес-релізи--видеореклама--відеореклама--печатная реклама--друкована реклама--наружная реклама--зовнішня реклама--логотип библиотеки--логотип бібліотеки
Анотація: В пособии говорится о том, как сформировать привлекательный образ библиотеки: уютной, удобной, яркой, веселой. Наряду с традиционными средствами, инструментом обновления выступает реклама, предполагающая оформление библиотеки по законам дизайна, информацию в печати, на радио и телевидении, создание оригинального фирменного стиля и пр. Современное обслуживание, построенное на диалоге, вызывает необходимость в анализе стилистических особенностей библиотечных текстов.
Примірники :БГ(1)
Вільні : БГ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Меркулов, Денис
Назва : Узнайте, как эффективно рекламировать свой сайт
Місце публікування : Швейное Дело и Мода: всеукр. рекл.-информ. журнал. - Х.: Меркулова Н. В., 2017. - N 10. - С. 10-11: рис. (Шифр shdi/2017/10)
Предметні рубрики: Інтернет-- Бізнес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): контекстная реклама--контекстна реклама--видеореклама--відеореклама--мобильная реклама--мобільна реклама--привлечение посетителей--залучення відвідувачів
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Руснак Д. А.
Назва : Франкомовна медіареклама як засіб формування міжкультурної компетентності у студентів мовних спеціальностей
Місце публікування : Іноземні мови. - К.: "Ленвіт", 2017. - N 1. - С. 23-31. - ISSN 1817-8510 (Шифр inmo/2017/1). - ISSN 1817-8510
Примітки : Літ.: с. 31
Предметні рубрики: Французька мова-- Вивчення-- Вищі навчальні заклади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): французька мова--вищі навчальні заклади--міжкультурна компенентність--медіареклама--реклама--стереотипи--відеореклама--студенти мовних спеціальностей
Анотація: У статті представлено франкомовну медійну рекламу як засіб формування міжкультурної компетентності у студентів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)