Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дослідження ринку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075)/П-18
Автор(и) : Парсяк, Володимир Никифорович
Назва : Маркетинг: від теорії до практики : навч. посібник для студ. вищ. навч. заклад.
Вихідні дані : К.: Наукова думка, 2007
Кільк.характеристики :256 с
Примітки : Дод.: с. 207-250. -Л-ра.: с.251-252
ISBN, Ціна 978-966-00-0611-9: 21.60 грн
УДК : 339.138(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Головні теоретичні положення та основні прикладні методики маркетингу.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/Г 44
Автор(и) : Гетало В.П., Гончаров Г.О., Колісник А.В.
Назва : Бізнес-планування : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Професіонал, 2008
Кільк.характеристики :240 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 187-188. - Дод.: с. 189-236
ISBN, Ціна 978-966-370-087-8: 035.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Економіка підприємства
Бізнес- планування
Анотація: Зміст, сутність, механізм створення та приклади бізнес-планів для підприємницьких структур
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П18
Автор(и) : Парсяк, Володимир Никифорович, Рогов, Георгій Костянтинович
Назва : Маркетингові дослідження : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.]
Вихідні дані : Херсон: ОЛДІ-плюс, 2004
Кільк.характеристики :199, [1] с.: табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 194-197
ISBN, Ціна 966-8447-10-7: 29.00, 26.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Систематизовано викладені питання маркетингових досліджень, визначено місце і роль цих досліджень у формуванні стратегії фірми.
Примірники : всього : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48(075.8)/С44
Автор(и) : Скопень, Микола Максимович, Сукач, Михайло Кузьмич
Назва : Інформаційні системи і технології маркетингу в туризмі : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Каравела, 2010
Кільк.характеристики :336 с.: граф., табл.
Серія: Українська книга
Примітки : Глосарій: с. 330-332. - Тести: с. 333-335. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-2229-06-6: 56.00 грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.433я73
Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність та характеристика інформаційних систем і технологій маркетингу, практика розв'язання задач.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Л61
Автор(и) : Липчук, Василь Васильович, Погребняк, Людмила Володимирівна
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Магнолія 2006, 2012
Кільк.характеристики :352 с.: рис., табл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Слов. термін.: с. 315-321. - Бібліогр.: с. 340-341. - Дод.: с. 342-347
ISBN, Ціна 978-617-574-037-8: 108.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження
Географіч. рубрики:
Анотація: Складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійсненя.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.7(075.8)/Л72
Автор(и) : Лозікова Г. М.
Назва : Комп'ютерні мережі : навч.-метод. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2004
Кільк.характеристики :126, [2] с.: табл.
Колективи : Донецький економіко-гуманітарний інститут
Примітки : Л-ра: с. 123. - Інформ. ресурси Інтернет: с. 123
ISBN, Ціна 966-8568-12-5: 12.00 грн
УДК : 004.7(075.8)
ББК : 32.973.202я73
Предметні рубрики: Мережеві технології-- Інтернет-технології
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглянуто можливості мереж на прикладі глобальної мережі Internet. Відображено роль Internet-технологій у бізнесі.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/П52
Автор(и) : Полторак В. А., Тараненко І. В., Красовська О. Ю.
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник . -3-тє вид., переробл. та допов.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2014
Кільк.характеристики :340, [1] с.: табл., граф.
Примітки : Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336
ISBN, Ціна 978-617-673-255-6: 72.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Дослідження-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/П18
Автор(и) : Парсяк, Володимир Никифорович
Назва : Маркетинг: сучасна концепція та технології : підручник
Вихідні дані : Херсон: ОЛДІ -ПЛЮС, 2015
Кільк.характеристики :324[2] с.: іл., табл.
Серія: До 50-річчя економічної освіти на Миколаївщині
Примітки : Дод.: с. 289-319. - Л-ра: с. 320-324
ISBN, Ціна 978-966-289-050-1: 185.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.9
Предметні рубрики: Маркетинг
Економічна теорія
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорїі маркетингу--теории маркетинга--державне регулювання маркетингу--государственное регулирование маркетинга--управління маркетингом--управление маркетингом--планування маркетингу--планирование маркетинга--маркетинг підприємства--маркетинг предприятия--контроль маркетингу--контроль маркетинга--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--маркетингова інформаційна система--маркетинговая информационная система--дослідження середовища маркетингу--исследования среды маркетинга--дослідження ринку--исследования рынка--дослідження товару--исследования товара--дослідження покупців--исследование покупателей--дослідження підприємства--исследования предприятия--інструменти маркетингу--инструменты маркетинга--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--маркетингова цінова політика--маркетинговая ценовая политика--маркетингова політика розподілу--маркетинговая политика распределения--інтернет-комерція--интернет-коммерция--реклама в стимулюванні збуту--реклама в стимулировании сбыта
Анотація: Теоретичні положення та прикладні методжики маркетингу з використанням базових концепцій і понять відповідно державного освітнього стандарту.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.5(075.8)/А23
Автор(и) : Агєєв Є. Я., Шахматова Т. В., Піча С. В.
Назва : Ціноутворення: теорія та практикум : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Новий Світ - 2000, 2018
Кільк.характеристики :373, [3] с.: рис., табл.
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Термінолог. слов.: с. 247-311. - Дод.: с. 312-368. - Літ.: с. 369-373
ISBN, Ціна 978-966-418-192-8: 250.00 грн
УДК : 338.5(075.8)
ББК : 65.25я73
Предметні рубрики: Ціноутворення
Географіч. рубрики:
Анотація: У навчальному посібнику надано, в доступній формі, повне представлення про сутність механізму ціноутворення : від початку його теоретичного розвитку до сучасного практичного використання в умовах функціонування ринкового механізму розвитку економіки.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М80
Автор(и) : Мороз, Людмила Андріївна, Чухрай, Наталія Іванівна
Назва : Маркетинг : підруч. . -2-ге вид., оновл.
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2002
Кільк.характеристики :244 с.: рис., табл.
Примітки : Контр. завдання: с. 223-235. - Екзамен. питання: с. 236-239. - Літ.: с. 240-241
ISBN, Ціна 966-7597-26-1: 28.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Товарний ринок-- Цінова політика
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова інформаційна система--дослідження ринку--маркетингова товарна політика--маркетингова цінова політика--конкуренція--система планування маркетингу--маркетингова збутова політика--маркетингова концепція--види роздрібної торгівлі--маркетингова політика комунікацій--розроблення місії підприємства--управління маркетинговою діяльністю
Анотація: Маркетингова діяльність на підприємстві: дослідження товарних ринків, формування маркетингової товарної політики, цінової, збутової, комунікаційної політики.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.5(075.8)/Т19
Автор(и) : Тарасюк, Галина Миколаївна
Назва : Бізнес-план: розробка, обгрунтування та аналіз : навч. посібник
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2006
Кільк.характеристики :420 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет
Примітки : Дод.: с. 389-416. - Л-ра: с. 417-419
ISBN, Ціна 966-683-116-3: 27.00 грн
УДК : 658.5(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Бізнес-плани-- Розробка-- Аналіз
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): місцеві видання--структура бізнес-плану--стадії розробки бізнес-плану--оформлення бізнес-плану--дослідження ринку--маркетинг-план--виробничий план--організаційно-юридичний план--фінансовий план--оцінка ризиків--експертиза бізнес-плану--технологія розробки бізнес-плану--практика бізнес-планування
Анотація: Теоретичні, методологічні та практичні питання розробки, обгрунтування та аналізу бізнес-планів в сучасних умовах господарювання.
Примірники : всього : ФОНД(2)
Вільні : ФОНД(2)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)