Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=жизненный цикл товара<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/І20
Автор(и) : Іванілов, Олександр Семенович
Назва : Економіка підприємства : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2009
Кільк.характеристики :728 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури
Примітки : Слов. екон. термінів: с. 708-724. - Л-ра: с. 725-727
ISBN, Ціна 978-966-364-885-9: 130.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.29я73
Предметні рубрики: Підприємства-- Економіка
Географіч. рубрики:
Анотація: Організація сучасних форм підприємництва, використання ресурсного і виробничого потенціалу підприємств, економіка інноваційної та інвестиційної діяльності.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/К66
Автор(и) : Корж, Марина Володимирівна
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2008
Кільк.характеристики :344 с.: табл., граф.
Примітки : Основні терміни і поняття: с. 313-332. - Л-ра: с. 333-343
ISBN, Ціна 978-966-364-760-9: 070.20, 80.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні питання маркетингу та проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/О-75
Автор(и) : Оснач, Ольга Федорівна, Пилипчук В. П., Коваленко Л. П.
Назва : Промисловий маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2009
Кільк.характеристики :364 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 359-361
ISBN, Ціна 978-966-364-842-2: 86.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.658(075.8)/М 27
Автор(и) : Крикавський, Євген, Дейнега, Інна, Дейнега, Олександр, Патора, Роман
Назва : Маркетингова товарна політика : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] . -2-ге вид.
Вихідні дані : Л.: Львівська політехніка, 2008
Кільк.характеристики :273, [3] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний Університет "Львівська політехніка"
Примітки : Бібліогр. в кінці глав. - Дод.: с. 196-271. - Л-ра: с. 272-273
ISBN, Ціна 978-966-553-722-9: 82.00 грн
УДК : 338.658(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Товарна політика
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні засади функціонування товарних ринків, розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до товарів підприємства.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/К21
Автор(и) : Кардаш, Віктор Якович
Назва : Маркетингова товарна політика : навч. посібник
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 1997
Кільк.характеристики :156 с.: рис., табл.
Колективи : Київський національний економічний університет
Примітки : Л-ра: с. 152
ISBN, Ціна 966-574-105-5: 11.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): класифікація товарів--классификация товаров--класифікація послуг--классификация услуг--номенклатура продукції--номенклатура продукции--ціна товару--цена товара--методи ціноутворення--методы ценообразования--якість продукції--качество продукции--рейтинг товару--міжнародні критерії конкурентоспроможності товару--международные критерии конкурентоспособсти товара--імідж товару--имидж товара--ринок товарів--рынок товаров--ринок послуг--рынок услуг--сегментування ринку--сегментирование рынка--товарна політика підприємства--товарная политика предприятия--диверсифікація товарної політики--диверсификация товарной политики--управління продуктом--управление продуктом--життєвий цикл товару--жизненный цикл товара--зрілість товару--зрелость товара--планування нової продукції--планирование новой продукции--товарні марки--товарные марки--штрихове кодування--штриховое кодирование
Анотація: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.012(075.8)/Д 18
Автор(и) : Даниленко, Віктор Якович
Назва : Дизайн : [підручник для студентів вищ. навч. закл., які навчаються за спец. "Дизайн"]
Вихідні дані : Х.: ХДАДМ, 2003
Кільк.характеристики :320 с.: іл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Харківська державна академія дизайну і мистецтв, Інститут проблем сучасного мистецтва Академії мистецтв України
Примітки : Слов. спец. термінів: с. 301-308. - Л-ра: с. 309-312. - Список іл.: с. 313-319
ISBN, Ціна 966-8106-01-06: 30.00 грн
УДК : 7.012(075.8)
ББК : 30.182я73
Предметні рубрики: Дизайн-- Проекти-- Творчість
Географіч. рубрики:
Анотація: Авторське трактування історико-культурного матеріалу на грунті історичного підходу до з'ясування та викладання підвалин дизайнерської професії.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.658(075.8)/М27
Автор(и) : Крикавський, Євген Васильович, Дейнега, Інна Олександрівна, Дейнега, Олександр Вікторович, Патора, Роман
Назва : Маркетингова товарна політика : підручник . -3-тє вид., допов. і переробл.
Вихідні дані : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2012
Кільк.характеристики :357, [3] с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Слов.: с. 214-236. - Дод.: с. 237-351. - Л-ра: с. 352-354. - Предм. покажч.: с. 355-357. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-607-261-4: 50.00 грн
УДК : 338.658(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів тощо.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(73)/К73
Автор(и) : Котлер, Филип
Назва : Основы маркетинга
Паралельн. назви :Marketing essentials
Вихідні дані : М.: Прогресс, 1992
Кільк.характеристики :736 с.: табл.
Примітки : Библиогр. и коммент.: с. 708-731
Ціна : 8.00 крб
УДК : 339.138(73)
ББК : 65.9(7СПО)
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Дана характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(73)/К73
Автор(и) : Котлер, Филип
Назва : Управление маркетингом
Вихідні дані : М.: Экономика, 1980
Кільк.характеристики :224 с.: граф., табл.
Примітки : Библиогр. в подстрочном примеч.
Ціна : 1.30 р.
УДК : 339.138(73)
ББК : 65.050.24(7СПО)
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Рассмотрены управленческие аспекты маркетинга, стратегия организации маркетинга, политика сбыта и др.
Примірники : всього : АБ(1), ФОНД(1)
Вільні : АБ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)