Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=збут готової продукції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/О-75
Автор(и) : Оснач, Ольга Федорівна, Пилипчук, Володимир Петрович, Коваленко, Лілія Петрівна
Назва : Промисловий маркетинг : підручник
Вихідні дані : Київ: Центр учбов. л-ри, 2011
Кільк.характеристики :363, [1] с.: рис., табл.
Примітки : Літ.: с. 359-361
ISBN, Ціна 978-966-364-842-2: 58.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:334.716](/М27-566069
Автор(и) : Яковлєв, Анатолій Іванович, Ларка, Микола Іванович, Сударкіна, Світлана Петрівна, Кобєлєв, Валерій Миколайович
Назва : Маркетинг промислового підприємства : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2019
Кільк.характеристики :500, [4] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 978-617-7729-58-6: 435.00 грн
УДК : 339.138:334.716](075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Промислові підприємства
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток промислового маркетингу--стратегії промислового маркетингу--ринок промислових товарів--маркетингова діяльність--маркетингові дослідження--конкуренція промислових товарів--сегментування ринку--попит товарів--потреби у промисловій продукції--закупівля промислових товарів--товарна політика--цінова політика--управління розподілом--збут готової продукції--регулювання збутових запасів--маркетингові комунікації--виставкова діяльність--реклама продукції--ефективність маркетингової діяльності
Анотація: Планування маркетингової діяльності, кон'юктура ринку промислової продукції, товарна та цінова політика, управління розподілом і збутом готової продукції.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)