Пошуковий запит: <.>K=здібності<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 346
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Олешко Н. Активізація навчальної діяльності молодших школярів засобами мистецтва/Н. Олешко, І. Шевчук // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2007,N N 2.-С.25 - 27
|
>2.
| Медведюк О. Проблемно-пошукові ситуації на уроках як мотиваційний компонент/О. Медведюк // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2007,N N 4.-С.5 - 7
|
>3.
| Заброцька С.Г. "Обдарованість" - риса тільки обраних?/С. Г. Заброцька // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2007,N N 5.-С.48 - 54
|
>4.
| Туров М. Обдаровані винахідники : хто вони ?/М. Туров // Практична психологія та соціальна робота . -К., 2008,N №10.-С.68-72
|
>5.
| Губко О.Т. Ранній вияв поетичних здібностей дитини/О. Т. Губко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2007,N N 2.-С.40 - 52
|
>6.
| Іванова О. Навчаємо критично мислити/О. Іванова // Відкритий урок : розробки, технології, досвід . -К.:Плеяди, 2007,N N 2.-С.8 - 16
|
>7.
| Вельдбрехт О. Модель оптимуму креативності як здатності до соціально-психологічної адаптації/О. Вельдбрехт // Практична психологія та соціальна робота . -К., 2009,N №8.-С.15-20
|
>8.
| Антонова О.Є. Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості/О. Є. Антонова // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.174-215
|
>9.
| Провоторов О. Дитяча періодика України як засіб розвитку мовленнєвої творчості школярів/О. Провоторов // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2007,N N 6.-С.55 - 59
|
>10.
| Калошин В.Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості/В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 10.-С.67-72
|
>11.
| Чорна Л. Творче настановлення особистості : природа , структура , функції /Л. Чорна // Практична психологія та соціальна робота . -К., 2008,N №3.-С.66-72
|
>12.
| Харченко С.В. Интеллектуальные и творческие способности мужчин и женщин/С. В. Харченко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2006,N N 8.-С.75-80: табл.
|
>13.
| Гільбух Ю. З. Темперамент і пізнавальні здібності школяра (діагностика, педагогіка)/Ю. З. Гільбух. - 1992
|
>14.
| Гильбух Ю. З. Темперамент и познавательные способности школьника: психология, диагностика, педагогика/Ю. З. Гильбух. - 1993
|
>15.
| Роль искусства в развитии способностей школьников/Науч.-исслед. ин-т худож. воспитания Акад. пед. наук СССР. - 1985
|
>16.
| Барко В. І. Як визначити творчі здібності дитини?/В. І. Барко, А. М. Тютюнников. - 1991
|
>17.
| Ільїна Н. М. Загальна психологія: теорія та практикум/Н. М. Ільїна, С. О. Мисник. - 2011
|
>18.
| Психологические основы формирования личности в педагогическом процессе/под ред. Адольфа Косаковски и др. ; [пер. с нем.]. - 1981
|
>19.
| Художньо-естетична освіта і виховання/М-во освіти і науки України, Ін-т інновац. технол. і змісту освіти, Миколаїв. спец. шк. I-III ст. мистец. і приклад. ремесел, експерим. навч. закл. всеукр. рівня "Акад. дит. творч.", Авт. шк. Г. Д. Матвєєвої. - 2008
|
>20.
| Ільїна Н. М. Загальна психологія в екзаменаційних питаннях і відповідях/Н. М. Ільїна. - 2013
|
|
|