Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=инструменты маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Парсяк В. Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології/В. Н. Парсяк. - 2015
2.

Пономаренко Р. Маркетингові активи у міжнародній діяльності/Р. Пономаренко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. -К.:Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2016,N N 4.-С.75-92
3.

Буднікевич І. М. Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів/І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіональна економіка. -Л.:НАН України, 2016,N N 3.-С.76-85
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)