Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=история рекламы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339+659/Г38
Назва : Гермес. Торговля и реклама : [сборник]
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Аллегория, 1994
Кільк.характеристики :473 с.: ил.
Примітки : Коммент. в подстрочном примеч.
ISBN, Ціна 5-87685-013-6: 1080000.00 крб
УДК : 339+659
ББК : 65.42
Предметні рубрики: Торгівля-- Реклама
Зміст : Очерки из истории всемирной торговли/ М. И. Соболев. Краткий очерк истории русской торговли/ В. А. Бутенко. Реклама - ее сущность, значение, историческое развитие и психологические основы/ В. В. Уперов.
Анотація: На основе анализа истории всемирной торговли и рекламы показаны особенности психологии и методов работы российских и зарубежных бизнесменов.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Р55
Автор(и) : Ромат, Евгений Викторович
Назва : Реклама : учебник . -3-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані : Киев: Студцентр, 2000
Кільк.характеристики :480 с.: табл., .
Примітки : Библиогр. в конце разд.
ISBN, Ціна 966-7530-12-4: 21.11 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--бизнес--бізнес--маркетинг--рекламный менеджмент--рекламний менеджмент--рекламная коммуникация--рекламна комунікація--паблик рилейшнз--паблік рилейшнз--история рекламы--історія реклами--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--брендинг--креатив--печатная реклама--друкована реклама--экранная реклама--екранна реклама--наружная реклама--зовнішня реклама--компьютерная реклама--комп'ютерна реклама--рекламная кампания--рекламна компанія
Анотація: Проблемы рекламы в системе маркетинговой деятельности, процессы рекламного менеджмента.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)