Пошуковий запит: <.>K=коммуникации<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 236
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Матвеева Л.В. Культура и СМИ: размышления о феномене "разорванной коммуникации"/Л. В. Матвеева // Вестник Московского университета. Сер. 7, Психология. -М.:Изд-во Моск. ун-та, 2007,N N 1.-С.119-132
|
>2.
| Избуцкая Н.В. Тренинг профессиональной коммуникации социальных педагогов и социальных работников/Н. В. Избуцкая // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 3.-С.51-55. - (Дальше будет)
|
>3.
| Калмыков А.А. О виртуалистической природе коммуникации/А. А. Калмыков // Философские науки. -М.:Гуманитарий, 2007,N N 8.-С.76-87
|
>4.
| Нестеров А.Ю. Проблема значения и действительности в семиотической модели коммуникации/А. Ю. Нестеров // Вестник Московского университета. Сер. 7, Философия. -М.:Изд-во Моск. ун-та, 2007,N N 2.-С.61-76
|
>5.
| Dodd C. H. Dynamics of intercultural communication/Carley H. Dodd. - 1995
|
>6.
| Кремень В. Г. Синергетика в освіті: контекст людиноцентризму/В. Г. Кремень, В. В. Ільїн. - 2012
|
>7.
| Камионко В. Ф. Масукоми. Традиции и современность массовой коммуникации Японии/Владислав Камионко. - 1991
|
>8.
| "Ббліотека і розвиток доступу до правової та соціально значущої інформації"(2012;Київ). Збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції "Інноваційна модель наукової бібліотеки XXI столття", 9-10 жовтня 2012 р./Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України. - 2012
|
>9.
| Prust Z. A. Graphic communications/Z. A. Prust. - 1994
|
>10.
| Основы маркетинга/Ф. Котлер [и др. ; ред. Н. В. Шульпина]. - 2002
|
>11.
| Федоров В. С. Дискурсивное сообщество как средство коммуникации профессионального сообщества/В. С. Федоров // Вестник Московского университета. Сер. 7, Философия. -М.:Изд-во Моск. ун-та, 2012,N N 5.-С.70-85
|
>12.
| Конашевич О. Засідання журналістського клубу пройшло одразу з чотирма мерами/О. Конашевич // Меркурій. -Житомир:Меркурій, 2013,N N 4(30 січ.).-С.2
|
>13.
| Берман Б. Розничная торговля: стратегический подход/Б. Берман, Дж. Р. Эванс ; [пер. с англ. Т. В. Клекоты и др. ; под ред. С. Г. Тригуб]. - 2003
|
>14.
| Інформаційна складова соціокультурної трансформації українського суспільства/[О. С. Онищенко та ін. ; бібліогр. ред. І. П. Антоненко]. - 2012
|
>15.
| Михайлин І. Л. Історія української журналістики. Період становлення: від журналістики в Україні до української журналістики/І. Л. Михайлин. - 2004
|
>16.
| Шубрт И. Никлас Луман: проблемы коммуникации в рамках функционально-дифференцированного общества/И. Шубрт // Социологические исследования. -М.:Наука, 2013,N N 1.-С.5-14
|
>17.
| Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Вип. 33. - 2012
|
>18.
| Оховен М. Магия энергичной продажи/Марио Оховен ; [пер. с нем. С. Т. Бугло]. - 1996
|
>19.
| Березин А. Останемся френдами/Александр Березин // Вокруг света. -К.:Вокруг света, 2020,N N 3.-С.76-80
|
>20.
| Лозікова Г. М. Комп'ютерні мережі/Г. М. Лозікова. - 2004
|
|
|