Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)Бердичівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=коммуникации<.>
Загальна кількість знайдених документів : 236
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Березин, Александр.
    Останемся френдами [] / Александр Березин // Вокруг света. - 2020. - N 3. - С. 76-80
Рубрики: Соціальна поведінка--Інтернет, 21 ст.
Кл.слова (ненормовані):
онлайн-знакомства -- онлайн-знайомства -- онлайн-коммуникации -- онлайн-комунікації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.


    Рентюк, Владимир.
    Беспроводные технологии Интернета вещей. Часть 5. Новые системы. Заключение [] / В. Рентюк // Радиоаматор. - 2019. - N 3. - С. 14-18 : рис. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Інтернет--Бази даних--Використання
Кл.слова (ненормовані):
Интернет -- базы данных -- гибридные сети -- гібридні мережі -- сотовая связь -- сотовий зв'язок -- автоматизированные коммуникации -- автоматизовані комунікації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

3.


   
    Эффективное участие в выставке с позиций составляющих комплекса маркетинга [] // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 10. - С. 16-17 : фот.
Рубрики: Торгівля--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- виставка формату В2В -- выставка формата В2В

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Довгань, А.
    Бибилиотечные коммуникации как основополагающий фактор работы вузовских библиотек [] / А. Довгань // Бібліотечний форум: історія, теорія і практика : наук.-інформ. журнал. - 2016. - N 1. - С. 5-9. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Бібліотеки вищих навчальних закладів
   Комунікації


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 3 : МЕТ (1), БГ (1), ФП (1)
Вільні: МЕТ (1), БГ (1), ФП (1)

Знайти схожі

5.


    Мельник, О.
    Використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій для забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародному ринку [] / О. Мельник, А. Радько // Економіст. - 2016. - N 1. - С. 42-45. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1810-3944
Рубрики: Агропромислові комплекси--Зовнішня торгівля--Україна
   Маркетинг--Інтернет-технології--Україна

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні маркетингові комунікації -- интерактивные маркетинговые коммуникации

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Радько, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

6.


    Домашева, Е. А.
    Оценивание эффективности маркетинговых интернет-коммуникаций на основе KPI [] / Е. А. Домашева, А. В. Зозулев // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 3. - С. 22-27. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Інформаційний маркетинг
   Інтернет

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-комунікації -- интернет-коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Зозулев, А. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: bifo/2016/1
   Журнал

Бібліотечний форум: історія, теорія і практика [Текст] : наук.-інформ. журнал. - К. : Башун Олена Володимирівна, 2015 - . - Виходить кожного кварталу
2016р. N 1
Зміст:
Башун, О. Концептуальні засади становлення і розвтку нового журналу / О. Башун. - С.2-5
Довгань, А. Бибилотечные коммуникации как основополагающий фактор работы вузовских библиотек / А. Довгань. - С.5-9. - Лит. в конце ст.
Туровська, Л. Місія й візія сучасних бібліотек в епоху посткнижкової культури (між Гутенбергом та Інтернетом) / Л. Туровська. - С.10-15
Цимбалюк, П. Науково-дослідна робоа обласної бібліотеки отримує новий імпульс / П. Цимбалюк. - С.16-18
Корнійчук, М. Особливості формування фонду та приватних книжкових колекцій Наукової бібліотеки Національного університету "Острозька академія" / М. Корнійчук. - С.19-21. - Л-ра в кінці ст.
Майдак, Т. Творчі бібліотечні акції к основа позитивного іміджу бібліотеки / Т. Майдак. - С.22-25
Напуда, Є. Сучасна бібліотека: змінюємо формат, створємо новий образ / Є. Напуда. - С.26-28
Шевченко, О. "Плекаємо патріотів" / О. Шевченко. - С.29-31. - Л-ра в кінці ст.
Бондарчук, О. Кімната-музей рідкіної книги у педагогічній бібліотеці / О. Бондарчук. - С.32-33
Соцков, О. Динозаври зникли - самі винні / О. Соцков. - С.34-35
Загуменна, В. Підготовка фахвців інформаційної бібліотечної та архівної справи в Національній академії керівних кадрів культури та мистцетв / В. Загуменна, Я. Хіміч. - С.36-37
Саданад, Б. Використання та вплив електронних періодичних видань н крїористувачів Пуненського університету (Ідія) / Б. Саданад
Чуканова, С. Проблема професійної підготовки фахівців із бібліотекознавства та інформалогії в США у педагогічній теорії / С. Чуканова. - С.41-44. - Л-ра в кінці ст.
Бібліотеки підтримують рік англійської мови в Україні. - С.46-47
Бояринова, О. Молодіжна секція Української бібліотечної асоціації: закріплюємо репутацію / О. Бояринова. - С.48-50
Воронцовська, І. Симбіоз медицини та іноземної мови / І. Воронцовська. - С.55
Є примірники у відділах: всього 3 : МЕТ (1), БГ (1), ФП (1)
Вільні: МЕТ (1), БГ (1), ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: mire/2016/5
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст]. - Х. : Студцентр, 1996 - . - Періодичність f1
2016р. N 5
Зміст:
Ромат, Е. Бренд-маркетинговые коммуникации: понятие, цели и инструменты / Е. Ромат. - С.16-23. - Лит. в конце ст.
Пустотин, В. С. Стратегический рестайлинг и стратегический ребрендинг: сходство и отличия / В. С. Пустотин. - С.24-30
Дмитренко, Н. Проблема маркетинговых коммуникаций бренда лежит в нескольких плоскостях / Н. Дмитренко. - С.32-33
Зозульов, О. В. Формування омнікальної збутової стратегії / О. В. Зозульов, М. Левченко. - С.36-42. - Л-ра в кінці ст.
Гермашев, С. На рынке действует принцип тотальной персонализации маркетинговых коммуникаций / С. Гермашев. - С.44-45
Хинсон, Э. Эффективные техники современного сторителлинга / Э. Хинсон. - С.46-50
Пирогова, Т. Ивент-маркетинг как инструмент бренд-коммуникаций (классика жанра от Red Bull) / Т. Пирогова. - С.60-65. - Лит. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
340.12
С91


   
    Сучасне суспільство: філософсько-правове дослідження актуальних проблем [] : монографія / [О. Г. Данильян та ін.]. ; за ред. О. Г. Данильяна ; Нац. юрид. ун-т ім. Я. Мудрого. - Х. : Право, 2016. - 486, [2] с. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Л-ра: с. 439-487. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-458-994-6 : 250.00 грн
УДК
ББК 67.3 + 87.66
Рубрики: Суспільствознавство--Правосвідомість--Філософські вчення--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- информационное общество -- віртуальні комунікації -- виртуальные коммуникации -- технологічні аспекти -- технологические аспекты -- соціокультурні аспекти -- социокультурные аспекты -- екзистенційні аспекти -- экзистенциальные аспекты -- буття людини -- бытие человека -- правове суспільство -- правовое общество -- держава -- государство -- людина -- человек -- право
Анотація: Монографію присвячено дослідженню актуальних проблем інформаційного етапу розвитку суспільства, визначенню особливостей буття людини в сучасному інформаційному просторі, з'ясуванню взаємозв'язку правового суспільства, держави та людини в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Данильян, О. Г.; Дзьобань, О. П.; Жданенко, С. Б.; Калиновський, Ю. Ю.; Данильян, О. Г. \ред.\; Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

10.


    Хельде, А.
    Противоречивость рекламных коммуникаций [] / А. Хельде // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 9. - С. 52-59. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Реклама--Комунікації
Кл.слова (ненормовані):
рекламні комунікації -- рекламные коммуникации -- психологія рекламної діяльності -- психология рекламной деятельности -- соціальна орієнтованість -- социальная ориентированность

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

11.
316.776:004](477)(075.8)
П14


    Палеха, Юрій Іванович.
    Документально-інформаційні комунікації [] : навч. посібник / Ю. І. Палеха, Н. В. Мурейко, О. Г. Оксіюк ; М-во освіти і науки України. - Київ : Ліра-К, 2016. - 386 с. : рис., табл. - Літ: с. 366-382. - ISBN 978-966-2609-54-7 : 190.00 грн
УДК
ББК 60.55(4УКР)я73 + 73.05(4УКР)я73
Рубрики: Засоби масової комунікації--Навчальні видання для вищої школи
   Комунікація теорії--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
комунікації -- коммуникации -- соціальна комунікація -- социальная коммуникация -- реклама -- наукова комунікація -- научная коммуникация -- політична комуникація -- политическая коммуникация -- масова комунікація -- массовая коммуникация
Анотація: У посібнику всебічно розкриваються питання побудови документально-інформаційних комунікацій. Соціальна комунікація подана з одного боку, як складова існування людства, а з іншого - як основа обміну документальною інформацією.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мурейко, Наталія Вікторівна; Оксіюк, Олександр Глібович; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)
Знайти схожі

12.


    Пирогова, Т.
    Ивент-маркетинг как инструмент бренд-коммуникаций (классика жанра от Red Bull) [] / Т. Пирогова // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 5. - С. 60-65. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
бренд-комунікації -- бренд-коммуникации -- івент-маркетинг -- ивент-маркетинг -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

13.


    Ромат, Е.
    Бренд-маркетинговые коммуникации: понятие, цели и инструменты [] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 5. - С. 16-23. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Маркетинг--Теорія
   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
бренд-маркетингові комунікації -- бренд-маркетинговые коммуникации

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

14.


    Дмитренко, Н.
    Проблема маркетинговых коммуникаций бренда лежит в нескольких плоскостях [] / Н. Дмитренко // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 5. - С. 32-33
Рубрики: Торгові марки--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації бренда -- маркетинговые коммуникации бренда

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

15.
Шифр: vmup/2015/1
   Журнал

Вестник Московского университета [Текст]. Сер. 14, Психология. - М. : Изд-во Моск. ун-та, 1946 - . - ISSN 0201738501370936. - Періодичність h1
2015р. N 1
Зміст:
Гордеева, О. В. Механизмы перехода от обычного к измененному состоянию сознания в свете представлений А. Н. Леонтьева о структуре сознания (на материале изучения феноменов аналитической интроспекции) / О. В. Гордеева. - С.4-19. - Библиогр. в конце ст.
Гусев, А. Н. Внимание и память как детерминанты слепоты к изменению / А. Н. Гусев, О. А. МихайловаА. Е. Кремлев. - С.20-41. - Библиогр. в конце ст.
Митина, О. В. Ценности старшеклассников: разработка компьютерного диагностического инструментария / О. В. Митина, В. В. Сорокина. - С.42-59. - Библиогр. в конце ст.
Битюцкая, Е. В. Развитие психологической культуры на практических занятиях по курсу "Диагностика совладания с трудными жизненными ситуациями" / Е. В. Битюцкая. - С.60-77. - Библиогр. в конце ст.
Базаров, Т. Ю. Курс "Основы коммуникации" на факультете психологии филиала МГУ имени М. В. Ломоносова в г. Ташкенте: опыт разработки и проведения / Т. Ю. Базаров, Р. О. ПронинЮ. Т. Турсунова. - С.78-93. - Библиогр. в конце ст.
Богачева, Н. В. Компьютерные игры и психологическая специфика когнитивной сферы геймеров / Н. В. Богачева. - С.94-103. - Библиогр. в конце ст.
Шнайдер, Н. В. Коррекционная программа по развитию настойчивости у слабоуспевающих курсантов учебных заведений системв МЧС / Н. В. Шнайдер [та ін.]. - С.104-114. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Контобойцева М. Г., Шнайдер А. В., Сафронова И. Г.
Федорова, С. М. Психолингвистический анализ интрапсихической динамики личности в процессе психоанализа / С. М. Федорова, А. В. Россохин. - С.115-123. - Библиогр. в конце ст.
Стратилат, К. Н. Опыт экспериментального исследования социальной лености на выборке российских мужчин и женщин / К. Н. Стратилат, Н. И. Семечкин. - С.124-132. - Библиогр. в конце ст.
Памяти Александра Константиновича Ерофеева. - С.133-134
Памяти Алексея Александровича Бодалева. - С.135-137
Бодалев, А. А. Алексей Александрович Бодалев - о блокаде Ленинграда, о своей молодости и профессиональном выборе / А. А. Бодалев, О. Г. Носкова. - С.138-144
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
368.021
Ч-75


   
    "4Р" маркетингу страхових компаній [] : монографія / [О. В. Козьменко та ін.] ; кер. авт. кол. О. В. Козьменко. - Суми : Унів. книга, 2015. - 431, [1] с. : рис., табл. - Дод.: с. 411-431. - ISBN 978-966-680-702-4 : 171.00 грн
УДК
ББК 65.271 + 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   Страхування--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
страховий маркетинг -- страховой маркетинг -- страховые компании -- страхові компанії -- страховий продукт -- страховой продукт -- брендінг -- брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- цінова політика -- ценовая политики -- збутовая політика -- сбытовая политика -- медичне страхування -- медицинское страхование -- страхування життя -- страхование жизни -- страхування туризму -- страхование туризма -- банкострахування -- банкострахование -- управління персоналом -- управление персоналом -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия
Анотація: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Козьменко , Ольга Володимирівна; Козьменко, Сергій Миколайович; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Абрамітова, Д. Р; Козьменко, Ольга Володимирівна \кер. авт. кол.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
316.776:004](477)
Г70


    Горовий, Валерій Микитович.
    Національні інформаційні процеси в умовах глобалізації [] = National informative processes in the conditions of globalization = Национальные информационные процессы в условиях глобализации : монографія / В. М. Горовий ; [відп. ред. О. С. Онищенко] ; Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. - К. : НБУВ, 2015. - 330, [2] с. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-02-7612-3 : 46.60 грн
УДК
ББК 60.55(4УКР) + 73.05(4УКР)
Рубрики: Інформаційні процеси--Глобалізація--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
глобальний інформаційний простір -- глобальное информационное пространство -- еволюційний процес -- эволюционный процесс -- інформаційна діяльність -- информационная деятельность -- соціальні комунікації -- социальные коммуникации -- національний інформаційний суверенітет -- национальный информационный суверенитет -- національне інфотворче середовище -- национально инфотворческая среда -- масові інформації -- массовые информации -- національна наука -- национальная наука -- національний інтерес -- национальный интерес -- національне інформаційне виробництво -- национальное информационное производство -- міжнародна інформаційна діяльність -- международная информационная деятельность -- інформаційна безпека -- информационная безопасность -- інформаційна безпека -- информационная безопасность
Анотація: Розглядаються перспективи й основні шляхи розвитку націй в умовах посилення глобалізаційних впливів на інформаційному етапі розвитку суспільства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Онищенко, О. С. \ред.\; Національна академія наук УкраїниНаціональна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ЧЗ (1), БГ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), БГ (1)
Знайти схожі

18.
Шифр: sope/2015/2
   Журнал

Социальная педагогика [Текст] : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - М. : Шк. технологии, 2001 - . - Періодичність g1
2015р. N 2
Зміст:
Дементьева, И. Ф. Издержки социализации детей в неблагополучной семье / И. Ф. Дементьева. - С.5-10
Эпштейн, М. М. Социальное партнёрство школы и бизнес-структур / М. М. Эпштейн. - С.11-20
Лушникова, В. И. Первичная профилактика: проблемы и перспективы / В. И. Лушникова. - С.21-26. - Лит. в конце ст.
Годовникова, Л. В. Проблемные школьники начальных классов: психолого-педагогическое сопровождение / Л. В. Годовникова. - С.27-41
Плешакова, И. В. Профилактика вредных привычек у детей младшего школьного возраста / И. В. Плешакова. - С.42-47. - Лит. в конце ст.
Филатова, О. В. Добровольческий труд молодёжи как фактор "воспитания ответственностью" / О. В. Филатова. - С.48-50. - Лит. в конце ст.
Серова, И. Е. Во взрослую жизнь - с уверенностью / И. Е. Серова, Т. Н. Богомолова. - С.51-66
Кузнецова, Е. И. Социализация, адаптация и реабилитация детей-сирот с использованием метода иппотерапии / Е. И. Кузнецова, С. М. СуровцеваМ. И. Фаерман. - С.67-73
Кузнецова, Е. И. Телефон доверия "Ты не один!" / Е. И. Кузнецова [та ін.]. - С.74-77
Інші автори: Четверткова Т. И., Ободкова Т. В., Суровцева С. М.
Кирсанова, В. Г. Обучение школьного коллектива конструктивным методам коммуникации / В. Г. Кирсанова. - С.79-83. - Лит. в конце ст.
Орлова, К. М. Представления родителей о воспитании детей в России и Швейцарии: кросс-культурное исследование / К. М. Орлова. - С.85-90
Морозов, В. В. Педагогика воспитания: особенность воззрений / В. В. Морозов. - С.91-95
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
316.774(075.8)
Л84


    Лукашевич, Микола Павлович.
    Соціологія масової комунікації [] : підручник / М. П. Лукашевич, Ф. Ф. Шандор. - 2-е вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2015. - 367[1] с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Л-ра: с. 364-367. - ISBN 978-966-346-608-8 : 114.00 грн
УДК
ББК 60.524.224.026я73
Рубрики: Масова комунікація--Соціологія--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
социология массовой коммуникации -- теорія масової комунікації -- теория массовой коммуникации -- соціальні відносини -- социальные отношения -- комунікація -- коммуникация -- комунікаційна поведінка людини -- коммуникационное поведение человека -- ефекти масової комунікації -- эффекты массовой коммуникации -- соціологічне дослідження комунікації -- социологическое исследование коммуникации
Анотація: Розглянуто об'єкт і предмет, функції, основні категорії соціології масової комунікації та особливості використання соціологічних методів у дослідженнях впливу засобів масової комунікації на суспільне життя.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шандор, Федір Федорович
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

20.


    Антоновский, А. Ю.
    Понимание и взаимопонимание в научной коммуникации [] / А. Ю. Антоновский // Вопросы философии. - 2015. - N 2. - С. 45-58. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0042-8744
Рубрики: Гносеологія
   Комунікація


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)