Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)Бердичівська ЦРБ (1)Житомирська ЦРБ (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 961
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 368.021/Ч-75
Автор(и) : Козьменко , Ольга Володимирівна, Козьменко, Сергій Миколайович, Васильєва, Тетяна Анатоліївна, Абрамітова Д. Р
Назва : "4Р" маркетингу страхових компаній : монографія
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2015
Кільк.характеристики :431, [1] с.: рис., табл.
Примітки : Дод.: с. 411-431
ISBN, Ціна 978-966-680-702-4: 171.00 грн
УДК : 368.021 + 339.138
ББК : 65.271 + 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Страхування
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): страховий маркетинг--страховой маркетинг--страховые компании--страхові компанії--страховий продукт--страховой продукт--брендінг--брендинг--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--цінова політика--ценовая политики--збутовая політика--сбытовая политика--медичне страхування--медицинское страхование--страхування життя--страхование жизни--страхування туризму--страхование туризма--банкострахування--банкострахование--управління персоналом--управление персоналом--маркетингова стратегія--маркетинговая стратегия
Анотація: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кирій С., Румілець Т.
Назва : Archintegration 2018 - досвід комунікації між бібліотекарями та архітекторами
Місце публікування : Бібліотечний форум: історія, теорія і практика: наук.-інформ. журнал. - К.: Башун Олена Володимирівна, 2018. - N 4. - С. 33-35 (Шифр bifo/2018/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М47
Автор(и) : McCarthy, E. Jerome, Perreault, William D.
Назва : Basing marketing. A global-managerial approach . -12th ed.
Вихідні дані : Chicago; Bogota; Boston: Irwin, 1996
Кільк.характеристики :XXVI, 833, I-22, G-13 с.: ill.
Примітки : Текст: англ. - Notes: p. 783-829. - Ill. Credits: p. 831-833. - Author ind.: p. I-1-I-22. - Gloss.: p. G-1-G-G-13
ISBN, Ціна 0-256-13990-3: 15.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--глобальна економіка--роль маркетингу у фірмі--сегментація ринку--маркетингове середовище--ділові клієнти--управління продуктами--замовник з логістики та дистрибуції--маркетингові комунікації
Анотація: Perreault and McCarthy's book pioneered the "4Ps" approach for organizing marketing strategy decisions. THia clear approach has worked well in the first marketing course for millions of marketing dtudents. And it continues as the innovative leader in both content and by using technology for learning about marketing.This book offers a thorough integration of the latest marketing themes, topics and examples blended with the traditional strengths of communication and a focus on management decision-making in marketing.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070(075)/F56
Автор(и) : Friend, Cecilia, Challenger, Don, McAdams, Katherine C.
Назва : Contemporary Editing . -2nd ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill, 2005
Кільк.характеристики :[511] p. pag. var. p.: ill.
Примітки : App.: p. 445-460. - Ind.: p. IN-1-IN-20 . - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-07-285398-0: 040.00 грн
УДК : 070(075)
ББК : 76.120.8
Предметні рубрики: Журналістика-- Редагування
Географіч. рубрики:
Анотація: This book will help you develop the skills and concepts you need to edit news and information across the media and in many diffent kinds of newsrooms.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.134.2/G64
Автор(и) : Hermoso, A. Gonzalez, Cuenot J. R., Alfaro, M. Sanchez
Назва : Curso pratico gramatica de espanol lengua extranjera : Русская редакция. Нормы. Средства коммуникации
Вихідні дані : Киев: Методика, 1998
Кільк.характеристики :271 с.: ил.
Примітки : Текст: ісп., рос. -
ISBN, Ціна 966-7269-07-8: 2.50 грн
УДК : 811.134.2
ББК : 81.472.1-923-2
Предметні рубрики: Іспанська мова-- Граматика
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іспанська мова--испанский язык--практичний курс іспанської мови--практический курс испанского языка--граматика іспанської мови--грамматика испанского языка--засоби комунікації --средства коммуникации --граматичні і комунікативні вправи--грамматические и коммуникативные упражнения
Анотація: Практический курс испанского языка для студентов, изучающих испанский язык как иностранный, позволит преодолеть все грамматические барьеры, которые иногда считаются непреодолимыми, а также, благодаря его простоте вызывает интерес многих к изучению испанского языка.
Примірники : всього : ІН(3)
Вільні : ІН(3)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 025.171(477-25)/Р85
Автор(и) : Пастушенко О. В.
Назва : Cучасна книга та книжкова комунікація в дисертаційних дослідженнях
Колективи : Національна академія наук України, Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського, Інститут рукопису
Місце публікування : Рукописна та книжкова спадщина України: археогр. дослідж. унікальних арх. та бібл. фондів/ Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Ін-т рукопису; [редкол.: Л. А. Дубровіна (відповід. ред.) та ін.]. - К.: НБУВ, 2015. - Вип. 19. - С. 318-331. - ISBN 978-966-02-7823-3 (Шифр 025.171(477-25)/Р85-883048). - ISBN 978-966-02-7823-3
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 025.171(477-25)
ББК : 78.368.342(4УКР-2К)
Предметні рубрики: Книги українські-- Комунікації-- Дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дисертація--соціальні комунікації--книговидання--книгозберігання--книгопоширення
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.57/D63
Автор(и) : Dodd, Carley H.
Назва : Dynamics of intercultural communication . -4th ed.
Вихідні дані : Madison, Wis.: Brown and Benchmark Publ., 1995
Кільк.характеристики :XVI, 333 с.: ill.
Примітки : Bibliogr.: p. 301-333. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-697-20136-8: 18.00 грн
УДК : 005.57
ББК : 65.050.214
Предметні рубрики: Комунікаційний менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: This book explains the process of intercultural communication and teaches strategies and skills for adjusting and accommodating to achieve positive communication results.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

8.

Назва газети: English Language & Culture -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Момот О. Jane Austen. Form 8/ О. Момот (стр.4-10)
Жубинська М. William Shakespeare lives. Позакласний захід/ М. Жубинська (стр.11-16)
Жубинська М. The world is a book. Form 6/ М. Жубинська (стр.17-22)
Волошенюк Р. Planes, trains and automobiles. Form 7/ Р. Волошенюк (стр.23-26)
Семенова Г. British capitals. Інтегрований урок англійської та математики. Level: А2/ Г. Семенова, С. Молоткова (стр.27-29)
Бондаренко А. Winter amusements. Form 3/ А. Бондаренко (стр.30-32)
Ноздрачова О. What's the difference? Англійська мова в Британії та США/ О. Ноздрачова (стр.33-39)
Цибатий О. British popular music. History, songs, vocabulary/ О. Цибатий (стр.40-49)
Заєць Є. Cuisine battle: UK vs UA. Let's discuss/ Є. Заєць (стр.50-53)
Подоляк О. Great Britons. The Guessing game/ О. Подоляк (стр.54-60)
Цибатий О. Bee's knees. Суто британські фразеологізми/ О. Цибатий (стр.61-62)
Заєць Є. Masters of the words. Зразки британського красномовства/ Є. Заєць (стр.63-68)
Лігостаєва Г. Flashcards and the pocket chart. Some materials and instruction/ Г. Лігостаєва (стр.69-70)
Камишова Н. Навчання заради порозуміння. Підготовка до міжкультурної комунікації/ Н. Камишова (стр.71-73)
Цікаві статті :
Знайти схожі

9.

Назва газети: English Language & Culture -2018р.,N 11
Цікаві статті :
Харченко Н. Діти покоління "Z". 21 порада дорослим для роботи та налагодження комунікації / Н. Харченко (стр.4-7)
Таран Т. Наш помічник - ейдетика. Теорія і практика/ Т. Таран (стр.8-11)
Македон В. Expending horizons - going camps! Tips on how to make your camp better/ В. Македон (стр.12-13)
Цибатий О. Грай і вигравай. Ігри для вивчення англійської мови/ О. Цибатий ; 14-16
Подоляк О. Spelling lotto. Настільна гра/ О. Подоляк (стр.2-3. - (Вкладка "Didactics Supplement"))
Цибатий О. The adventures of Kintaro, the golden boy. Japanese fairy tale / О. Цибатий (стр.18-23)
Подоляк О. What is summer? Цитати, що пасують до літа/ О. Подоляк (стр.24-26)
Цікаві статті :
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук О.
Назва : EVENT - важлива складова сучасного PR
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2010. - N 1. - С. 34-39. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2010/1). - ISSN 1606-3732
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Комунікації
Реклама
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 686.1.02(075.8)/P97
Автор(и) : Prust Z. A.
Назва : Graphic communications : the printed image
Вихідні дані : South Holland, Ill.: The Goodheart-Willcox co., 1994
Кільк.характеристики :542 с.: ill.
Примітки : Ind.: p. 524-542
ISBN, Ціна 0-87006-080-5: 250000.00 крб
УДК : 686.1.02(075.8)
ББК : 37.80я73
Предметні рубрики: Друк (процес)
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): печать--поліграфія--полиграфия--графічні комунікації--графические коммуникации--техніка--техника
Анотація: This book will help you learn about the rapidly changing field of printing quickly and easily.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070(075)/B22
Автор(и) : Baran, Stanley J.
Назва : Introduction to Mass Communication : media Literacy and Culture . -2001 update
Вихідні дані : Mountain View, Calif.; London; Toronto: Mayfield Publ. Co., 2001
Кільк.характеристики :XXIII, 519 p.: ill.
Примітки : App.: p. 477-486. - Gloss.: p. 487-498. - Ref.: p. 499-503. - Ind.: p. 507-519. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-7674-1925-1: 020.00 грн
УДК : 070(075)
ББК : 76.0
Предметні рубрики: Засоби масової комунікації
Поліграфічна продукція
Географіч. рубрики:
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070/K81
Назва : Kommunikation, Medien, Macht . -2. Aufl.
Вихідні дані : Frankfurt am Main: Suhrkamp, 2000
Кільк.характеристики :308, [2] S.
Серія: Suhrkamp Taschenbuch Wissenschaft; № 1408
Примітки : Текст: нім. - Goethe-Institut
ISBN, Ціна 3-518-29008-8: 70.00 грн
УДК : 070
ББК : 76.0
Предметні рубрики: Засоби масової комунікації
Географіч. рубрики:
Анотація: In diesem Band wird der Versuch unternommen, die moglichen Konsequenzen der neuen Medien fur die Kommunikation in der Gesellschaft sowie die Typen der sie beherrschenden Macht zu erkunden.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.77/B39
Автор(и) : Beck, Klaus
Назва : Kommunikationswissenschaft
Вихідні дані : Konstanz: UVK Verlagsgesellschaft mbH, 2007
Кільк.характеристики :244 S.
Серія: UTB basics; 2964
Примітки : Текст: нім. - Lit.: S. 233-237. - Ind.: S. 239-244. - Goethe-Institut
ISBN, Ціна 978-3-8252-2964-1: 90.00 грн
УДК : 316.77
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Комунікації
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наука комунікації--комунікативна наука--змї
Анотація: Der Autor fuhrt kompakt und verstandlich in Grundbegriffe und theoretische Ansatze der Kommunikationswissenschaft ein. Dabei stellt er die interpersonale (Face-to-face-) der technisch vermittelten Kommunikation gegenuber und geht auf die Medien offentlicher Kommunikation (Journalismus, PR und Werbung) sowie auf Theorien der Offentlichkeit ein. In einem zweiten Schritt stellt er Forschungsfelder sowie ausgewahlte Teildisziplinen der Kommunikationswissenschaft vor.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.77/B95
Автор(и) : Burkart, Roland
Назва : Kommunikationswissenschaft. Grundlagen und Problemfelder. Umrisse einer interdisziplinaren Sozialwissenschaft . -4. Aufl.
Вихідні дані : Wien; Koeln; Weimar: Boehlau, 2002
Кільк.характеристики :608 S.
Серія: UTB; 2259
Примітки : Текст: нім. - Lit.: S. 543-599. - Goethe-Institut
ISBN, Ціна 3-8252-2259-4: 100.00 грн
ISBN, Ціна 3-205-99420-5: Б.ц.
УДК : 316.77
ББК : 60.5
Предметні рубрики: Комунікації
Географіч. рубрики:
Анотація: Das vorliegende Buch entfaltet systematisch die Perspektiven der Kommunikationswissenschaft. Der Autor entwickelt einen Kommunikationsbegriff, der die besondere Qualitat der Humankommunikation herausarbeitet, geht auf die Sprache als typisch menschliches Kommunikationsmedium ein und beleuchtet den Stellenwert dieser menschlichen Kommunikationsqualitaten sowohl fur die Anthropogenese als auch fur den Sozialisationsprozess. Auf dieser Basis beschaftigt er sich dann mit den Grundlagen der modernen Massenkommunikationsgesellschaft, u. a. dem Spannungsfeld zwischen Journalismus und Offentlichkeitsarbeit, dem Jahrhundertmedium Fernsehen und den Konturen der modernen Multimediazukunft. ROLAND BURKART ist au?erordentlicher Universitatsprofessor am Institut fur Publizistik- und Kommunikationswissenschaft der Universitat Wien, er ist als Gastdozent auch in Deutschland und in der Schweiz tatig.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070(038)/F94
Автор(и) : Fruehschuetz, Juergen
Назва : Lexikon der Medienoekonomie: Beschaffung. Produktion. Absatz
Вихідні дані : Frankfurt am Main: Deutscher Fachverl., 2000
Кільк.характеристики :600 S.: il.
Серія: Edition Medienokonomie
Примітки : Текст: нім. - Goethe-Institut
ISBN, Ціна 3-87150-597-8: 150.00 грн
УДК : 070(038)
ББК : 76.1я21
Предметні рубрики: Засоби масової комунікації-- Економіка
Географіч. рубрики:
Анотація: Jurgen Fruhschutz studierte Medienwirtschaft, Germanistik, Romanistik, Russistik und Grazistik in Augsburg, Stuttgart und Frankfurt. Ferner unterrichtete er rund zehn Jahre an verschiedenen deutschen Universitaten Medienwirtschaft. Zu den Themen seiner Buchveroffentlichungen zahlen Medienwirtschaft, Medienrecht, E-Commerce sowie Werbewirtschaft. Zudem veroffentlichte er zahlreiche Artikel uber viele internationale Fachmarkte zu den Themen Handel, Fashion, Gastronomie, Medien etc. Nach uber zwei Jahrzehnten Tatigkeit fur fuhrende deutsche Fach- und Wirtschaftsverlage ist er heute als Publizist und Unternehmensberater fur Unternehmenskommunikation selbstandig.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 373.542(410.1)/М31
Автор(и) :
Назва : Mass Media and Arts in the USA
Місце публікування : Маслова Н.І. Країнознавство США. Полікультурність/ Н.І. Маслова ; Н. І. Маслова, Н. О. Бутковська. - Х.: Основа, 2008. - С. с. 76-92. - ISBN 978-966-333-785-2 (Шифр 373.542(410.1)/М 31-338840). - ISBN 978-966-333-785-2
УДК : 373.542(410.1)
ББК : 74.268.1(4АНГЛ)
Географіч. рубрики: США-- Засоби масової комунікації
США-- Мистецтво
США-- Музика-- Історія
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070(438)/P98
Автор(и) : Puerer, Heinz
Назва : Medien in Deutschland: Presse – Rundfunk – Online
Вихідні дані : Bonn: Bundeszentrale fuer polit. Bildung, 2015
Кільк.характеристики :259 S.
Серія: Schriftenreihe; Bd. 1599
Примітки : Текст: нім. - Anh.: S. 204-259
ISBN, Ціна 978-3-8389-0599-0: 50.00 грн
УДК : 070(438)
ББК : 76(4НІМ)
Предметні рубрики: Засоби масової комунікації --Німеччина, 20 - 21 ст.
Географіч. рубрики:
Анотація: Das deutsche Mediensystem befindet sich im Umbruch. Digitalisierung, Onlinekommunikation und die stetig wachsende Nutzung mobiler Endgerate haben die Medienlandschaft massiv verandert und zu einer unubersehbaren Umstrukturierung gefuhrt, speziell bei Printmedien. In diesem kompakten Gesamtuberblick zeichnet der Kommunikationswissenschaftler Heinz Purer zunachst die Geschichte des deutschen Rundfunks (Radio und Fernsehen) seit den 1920er-Jahren und der deutschen Presse seit 1945 nach. Er widmet sich ausfuhrlich und unter Einbezug neuer Forschungsergebnisse den Entwicklungen bei Print und Online und bezieht die aktuell gultigen medienrechtlichen Rahmenbedingungen ein. Ein besonderes Augenmerk legt der Autor nicht zuletzt auf Fragen der Finanzierung journalistischer Angebote, da sich Medienhauser und Medienschaffende gerade auf diesem Feld immer neuen Herausforderungen gegenubersehen.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.112.2'38:070/В95
Автор(и) : Burger, Harald
Назва : Mediensprache. Eine Einfuehrung in Sprache und Kommunikationsformen der Massenmedien . -3., voellig neu bearb. Aufl.
Вихідні дані : Berlin; New York: Walter de Gruyter, 2005
Кільк.характеристики :486 S.
Серія: de Gruyter Studienbuch
Примітки : Текст: нім. - Bibliogr.: S. 463-477. - Anh.: S. 479-480. - Sachregister: S. 481-486. - Goethe-Institut
ISBN, Ціна 3-11-017353-0: 100.00 грн
УДК : 811.112.2'38:070
ББК : 81.432.4-7 + 76.0
Предметні рубрики: Засоби масової комунікації-- Мова
Німецька мова-- Стилістика
Географіч. рубрики:
Анотація: Das Buch bietet eine umfassende Einfuhrung in den aktuellen Stand der Medienlinguistik. So werden einerseits grundlegende kommunikationstheoretische Begriffe der Medienlinguistik vorgestellt ("Autor", "Medientext", "Intertextualitat" usw.), andererseits werden - nach einem kurzen historischen Ruckblick - die wichtigsten sprachlichen Phanomene in den heutigen deutschsprachigen Massenmedien Presse, Radio und Fernsehen an aktuellem Beispielmaterial beschrieben (Mundlichkeit und Schriftlichkeit, das sprachliche Profil des "Moderators", mediale Textsorten, insbesondere Nachrichten und ihre narratologischen Aspekte, Standardsprache und Dialekte etc.). Dabei ist auch das Verhaltnis der Sprache zu anderen Zeichensystemen (Bilder, Gerausche) zu berucksichtigen. Ein Ausblick auf die "neuen" Medien skizziert, wie "neue" und "alte" Medien sich zueinander verhalten. Das Buch stellt eine umfassende Neubearbeitung und Weiterfuhrung der zweiten Auflage des Goschen-Bandes "Sprache der Massenmedien" (1990) dar. Pluspunkte Umfassende Einfuhrung in die moderne Medienlinguistik und ihre Terminologie Berucksichtigt alle heutigen Massenmedien (TV, Radio, Internet, Presse) Bezieht aktuelle kommunikations- und zeichentheoretische Modelle ein Grundlegend fur Seminare und Selbststudium.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070/K66
Автор(и) : Kloock, Daniela, Spahr, Angela
Назва : Medientheorien: Eine Einfuehrung . -3. Aufl.
Вихідні дані : Muenchen: Wilhelm Fink, 2007
Кільк.характеристики :307 S.
Серія: UTB
Примітки : Текст: нім. - Lit.: S. 267-303. - Goethe-Institut
ISBN, Ціна 978-3-8252-1986-4: 70.00 грн
УДК : 070
ББК : 76.0
Предметні рубрики: Засоби масової комунікації
Географіч. рубрики:
Анотація: Diese bewahrte Einfuhrung bietet eine Ubersicht uber die wichtigsten Medientheorien unserer Zeit und setzt sie in Beziehung zu einander. Die Gegenuberstellung der Ansatze von Benjamin, McLuhan, Flusser, Virilio, Kittler, Postman und anderen verdeutlicht die Komplexitat der Thematik und ihre facherubergreifende Bedeutung. Zugleich zeigen sich in dieser Konfrontation Leerstellen, an denen die kulturwissenschaftliche und interdisziplinare Medientheorie in der Zukunft ansetzen konnte. Die 3. Auflage erscheint nach erneuter Durchsicht mit einem erweiterten, aktualisierten Literaturteil.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)