Пошуковий запит: <.>K=конкурентні переваги<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Носенко Ю. М. Інноваційні агрокластери як форма інтеграції науково-освітньої діяльності та бізнесу/Ю. М. Носенко, О. М. Нечипоренко, Л. М. Сінельник // Економіка АПК. -К.:Ред. журн. "Економіка АПК", 2020,N N 5.-С.77-86
|
>2.
| Місюк В. М. Інноваційно-інвестиційний підхід до формування та підвищення конкурентоспроможності продукції тваринництва/В. М. Місюк // Економіка АПК. -К.:Ред. журн. "Економіка АПК", 2016,N N 3.-С.74-79
|
>3.
| Землинський В. А. Інформаційне забезпечення діагностики якості організаційних структур управління/В. А. Землинський, М. В. Гижиця // Економіка. Фінанси. Право. -К.:Аналітик, 2019,N N 2.-С.7-13
|
>4.
| Карась О. Бенчмаркінг - інструмент розвитку конкурентних переваг/О. Карась // Журнал Європейської економіки. -Т.:Економічна думка, 2016. т.Том 15,N N 4.-С.468-475
|
>5.
| Куліш І. М. Вплив новітніх тенденцій виробництва і споживання продуктів харчування на конкурентні переваги сільських територій/І. М. Куліш // Регіональна економіка. -Л.:НАН України, 2016,N N 2.-С.112-120
|
>6.
| Андрощук Г. Державна підтримка патентування винаходів : зарубіжний досвід для України/Г. Андрощук // Інтелектуальна власність в Україні. -К.:Аспект-2003, 2018,N N 9.-С.12-17
|
>7.
| Кирилов Ю. Є. Забезпечення конкурентних переваг аграрних підприємств шляхом впровадження технологічних інновацій у виробничі процеси/Ю. Є. Кирилов, В. Г. Грановська // Агросвіт. -Київ:ДКС Центр, 2019,N N 23.-С.3-7
|
>8.
| Байтенова Л. М. Источники формирования конкурентных преимуществ в отельном бизнесе Казахстана/Л. М. Байтенова, М. Р. Смыкова, Л. М. Муталиева // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 4.-С.97-103
|
>9.
| Білик Р. С. Кластеризація як інструмент забезпечення конкурентних переваг національної економіки у європейському інноваційному просторі/Р. С. Білик // Регіональна економіка. -Л.:НАН України, 2019,N N 1.-С.65-75
|
>10.
| Должанський І. З. Конкурентоспроможність підприємства/І. З. Должанський, Т. О. Загорна. - 2006
|
>11.
| Забуранна Л. В. Конкурентостійкість підприємств сільського зеленого туризму: теорія, механізм формування та управління/Л. В. Забуранна, А. В. Кулік. - 2018
|
>12.
| Конкуренція і конкурентна політика: категорії та поняття/[В. Д. Лагутін та ін.] ; за ред. В. Д. Лагутіна. - 2009
|
>13.
| Міжнародний маркетинг/В. Л. Корінєв [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Кулішова. - 2011
|
>14.
| Головчук Ю. О. Маркетингова товарна політика - інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства/Ю. О. Головчук, Л. П. Середницька // Агросвіт. -Київ:ДКС Центр, 2020,N N 1.-С.61-68
|
>15.
| Гагарина Г. Ю. Направления повышения конкурентоспособности российских регионов в современных условиях/Г. Ю. Гагарина, Л. Н. Чайникова // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2016,N N 1.-С.148-158
|
>16.
| Мізюк Б. М. Основи стратегічного управління/Б. М. Мізюк. - 2018
|
>17.
| Основы маркетинга/Ф. Котлер [и др. ; ред. Н. В. Шульпина]. - 2002
|
>18.
| Головчук Ю. О. Особливості формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі парадигми інноваційного розвитку/Ю. О. Головчук, Г. О. Пчелянська // Економіка та держава, 2020,N N 3.-С.66-70
|
>19.
| Чорна М. Оцінка конкурентних переваг підприємств ритейлу на стадіях їх життєвого циклу/М. Чорна, Н. Смольнякова, А. Волосов // Журнал Європейської економіки. -Т.:Економічна думка, 2020. т.Том 19,N N 4.-С.725-742
|
>20.
| Осипов В. М. Оцінка конкурентоспроможності виноробного підприємства як інструмент управління його розвитком/В. М. Осипов, Л. А. Некрасова // Економіка і прогнозування. -К.:НАН України, 2019,N N 1.-С.109-127
|
|
|