Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=конкурентні стратегії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
658(075.8)
Б88


    Бровкова, Олена Георгіївна.
    Стратегічний менеджмент [] : навч. посібник / О. Г. Бровкова. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 222, [1] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 221-222. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-002-6 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічне управління -- стратегическое управление -- діагностика зовнішнього середовища -- диагностика внешней среды -- діагностика організації -- диагностика организации -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- портфельний аналіз -- портфельный анализ -- реалізація стратегій -- реализация стратегий -- інструментарій фінансових стратегій -- инструментарий финансовых стратегий
Анотація: Аспекти стратегічного менеджменту підприємств і організацій різних форм власності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
338.24(075.8)
Д58


    Довгань, Людмила Євгеніївна.
    Стратегічне управління [] : навч. посібник / Л. Є. Довгань, Ю. В. Каракай, Л. П. Артеменко. - 2-ге вид. - К. : Центр учбов. л-ри, 2011. - 440 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-364-903-0 : 67.00 грн
УДК
ББК 65.050.0я73
Рубрики: Стратегічне управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегическое управление -- діагностика зовнішнього середовища організації -- диагностика внешней среды организации -- діагностика внутрішнього середовища фірми -- диагностика внутренней среды фирмы -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- конкурентоспроможність організаціїї -- конкурентоспособность организации -- портфельний аналіз -- портфельный анализ -- стратегії організації -- стратегии организации -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- управління змінами в організації -- управление изменениями в организации
Анотація: Надається методика діагностики зовнішнього та внутрішнього середовищ, сучасні підходи до проведення стратегічного аналізу та діагностики потенціалу організації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Каракай, Ю. В.; Артеменко, Л. П.
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
658(075.8)
Д64


    Должанський, Ігор Зіновійович.
    Конкурентоспроможність підприємства [] : навч. посібник / І. З. Должанський, Т. О. Загорна ; Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 384 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 377-381. - ISBN 966-364-181-9 : 28.40 грн
УДК
ББК 65.9(4Укр)29я73
Рубрики: Конкурентоспроможність підприємств--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- конкуренція -- конкуренция -- конкурентна діагностика -- конкурентная диагностика -- конкурентоспроможні управлінські рішення -- конкурентоспособные управленческие решения -- якість продукції -- качество продукции -- оцінювання конкурентоспроможності -- оценивание конкурентоспособности -- управління конкурентоспроможністю -- управление конкурентоспособностью -- конкурентний аналіз -- конкурентный анализ -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- маркетингова стратегія підприємства -- маркетинговая стратегия предприятий -- співтовариство конкурентних компаній -- сообщество конкурентных компаний -- конкурентні відносини -- конкурентные отношения
Анотація: Методи оцінювання та аналізу конкурентоспроможності підприємства, управління конкурентними перевагами.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Загорна, Тетяна Олегівна; Макіївський економіко-гуманітарний інститут
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
658(075.8)
К41


    Кіндрацька, Галина Іванівна.
    Стратегічний менеджмент [] : навч. посібник / Г. І. Кіндрацька ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-ге вид., переробл. і допов. - Л. : Львів. політехніка, 2010. - 406 с. : рис., табл. - Дод.: с. 339-392. - Л-ра: с. 393-399. - Предм. покажч.: с. 400-406. - ISBN 978-966-553-961-2 : 147.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
управління організацією -- управление организацией -- управління підприємством -- управление предприятием -- стратегії організації -- стратегии организации -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- місія організації -- миссия организации -- стратегічна диагностика -- стратегическая диагностика -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- аналіз стратегічних альтернатив -- анализ стратегических альтернатив -- стратегічний план -- стратегический план -- стратегічні зміни -- стратегические изменения -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- альтернативні стратегії -- альтернативные стратегии
Анотація: Висвітлено теоретичні й практичні основи стратегічного менеджменту організацій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний Університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
339.138(075.8)
К88


    Куденко, Наталія Володимирівна.
    Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Куденко. - 2-ге вид., без змін. - К. : КНЕУ, 2006. - 151 с. : рис., табл. - (До 100-річчя Київського національного економічного університету). - Бібліогр.: с. 150-151. - ISBN 966-574-061-X : 29.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- стратегія росту -- стратегия роста -- управління портфелем -- управление портфелем -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- стратегія диференціації -- стратегия дифференциации -- стратегія позиціонування -- стратегия позиционирования -- стратегический маркетинг -- маркетингове стратегічне планування -- маркетинговое стратегическое планирование -- стратегія диверсифікації -- стратегия диверсификации -- стратегія ринкового лідера -- стратегия рыночного лидера -- стратегія послідовників -- стратегия последователей -- стратегія нішерів -- стратегия нишеров -- стратегія челенджерів -- стратегия челенджеров
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

6.
005.332.4(075.8)
О-57


    Омельяненко, Тетяна Володимирівна.
    Управління конкурентоспроможністю підприємства [] : навч.-метод. посібник / Т. В. Омельяненко, Д. О. Барабась, А. В. Вакуленко. - Вид. 2-ге, без змін. - Київ : КНЕУ, 2009. - 272 с. : граф., табл. - Л-ра: с. 246-259. - Дод.: с. 260-267. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-574-910-2 : 76.00 грн
УДК
ББК 65.290-13я73
Рубрики: Підприємства--Конкуренція--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
конкурентні стратегії -- конкурентоспроможність товару -- менеджмент якості
Анотація: Містить навчальну програму та тематичний план дисципліни, методичні поради по самостійному вивченню тем курсу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Барабась, Дмитро Олександрович; Вакуленко, Алла Вікторівна
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
658.8(075.8)
О-75


    Оснач, Ольга Федорівна.
    Промисловий маркетинг [] : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2011. - 363, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
розвиток промислового маркетинку -- стратегії промислового маркетингу -- ринки промислових товарів -- планування маркетингової діяльності -- конкурентні стратегії -- кон'юнктура ринку -- сегментування ринку -- закупівля товарів -- товарна продукція -- асортимент продукції -- цінова політика -- збут готової продукції -- управління збутом -- матеріальні запаси -- маркетингові комунікації
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пилипчук, Володимир Петрович; Коваленко, Лілія Петрівна
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

8.
658.8(075.8)
О-75


    Оснач, Ольга Федорівна.
    Промисловий маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 364 с. : табл. - Л-ра: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 86.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- концепції промислового маркетингу -- концепции промышленного маркетинга -- моделі стратегічних рішень -- модели стратегических рещений -- промислові ринки -- промышленные рынки -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая инфомация -- маркетингова інформація -- галузева конкуренція -- отраслевая конкуренция -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- ринкова конюнктура -- рыночная кон'юнктура -- прогнозирование сбыта -- прогнозування збуту -- ризик -- риски -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- попит -- спрос -- місткість ринку -- емкость рынка -- закупівлі -- закупки -- товарна політика -- товарная политика -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- канали розподілу -- каналы распредиления -- збутові запаси -- сбытовые запасы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые комуникации
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пилипчук, В. П.; Коваленко, Л. П.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

9.
338.1(477)
П30


    Петрович, Йосиф Михайлович.
    Стратегічне управління конкурентоспроможністю промислового підприємства [] : монографія / Й. М. Петрович, О. В. Кривешко, І. О. Ступак ; за наук. ред. Й. М. Петровича ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 226, [2] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 220-225. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-617-607-360-4 : 56.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2
Рубрики: Промислові підприємства--Стратегічне управління--Україна--Наукові видання
   Промислові підприємства--Конкуренція (екон.)--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
категорії конкурентоспроможності -- категории конкурентоспособности -- маркетингові переваги підприємства -- маркетинговые преимущества предприятия -- забезпечення конкурентоспроможності підприємства -- обеспечение конкурентоспособности -- управління конкурентоспроможністю -- управление конкурентоспособностью -- оцінка конкурентоспроможності -- оценка конкурентоспособности -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- формування конкурентних стратегій -- формирование конкурентных стратегий -- планування конкурентної поведінки -- планирование конкурентного поведения -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- торгова марка -- торговая марка
Анотація: Теоретичні та методичні питання конкурентоспроможності як важливого інструментарію управління підприємством у динамічних умовах ринкового господарювання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кривешко, Ольга Володимирівна; Ступак, Ірина Олексіївна; Петрович, Й. М. \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

10.
658(075.8)
П59


    Порохня, Василь Михайлович.
    Стратегічне управління [] : навч. посіб. / В. М. Порохня, Т. О. Безземельна, Т. А. Кравченко. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2012. - 220, [4] с. : граф., табл. - Глосарій: с. 181-185. - Тести: с. 186-220. - Літ.: с. 221. - ISBN 978-611-01-0315-2 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Стратегічне управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
діяльність підприємства -- конкурентоспроможність організації -- стратегічне планування -- потенціал підприємства -- конкурентні стратегії -- організаційна культура
Анотація: Основні питання стратегічного управління підприємством за умов ринкових відносин та конкуренції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Безземельна, Тетяна Олександрівна; Кравченко, Тетяна Анатоліївна
Примірників всього: 4
ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)