Пошуковий запит: <.>K=конкурентоздатність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Основи ціноутворення/Н. І. Верхоглядова [та ін.]. - 2007
|
>2.
| Економіка та держава - 2006г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>3.
| Економіка та держава - 2006г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>4.
| Економіст - 2006г.,N Нояб. (Введено оглавление)
|
>5.
| Економіка та держава - 2007г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>6.
| Реутов В.Є. Міжнародна конкурентоздатність регіону: сутність, методи оцінювання/В. Є. Реутов // Економіка та держава, 2006,N N Апр..-С.52-55
|
>7.
| Реутов В.Е. Конкурентоздатність підприємства: критерії, показники і методики оцінювання/В. Е. Реутов // Економіка та держава, 2006,N N Май.-С.65-68
|
>8.
| Гайдук В.А. Конкурентоздатність в умовах сучасного ринку/В. А. Гайдук // Економіка та держава, 2007,N N 2.-С.16-17
|
>9.
| Вачевський М.В. Соціально-економічні аспекти використання інтелектуальної власності в сучасних умовах. Теорія і практика./М. В. Вачевський. - 2004
|
>10.
| Менеджмент организаций/Л. А. Киржнер [и др.]. - 2006
|
>11.
| Марков О. Д. Станции технического обслуживания автомобилей/О. Д. Марков. - 2008
|
>12.
| Кашин В.К. Конкурентоспособность организации и многоукладность коллектива/В. К. Кашин, А. П. Пахомов // Философские науки. -М.:Гуманитарий, 2009,N N 3.-С.45-55
|
>13.
| Інформаційні системи в менеджменті/В. О. Новак [та ін.]. - 2008
|
>14.
| Бородкіна Н. О. Маркетинг/Н. О. Бородкіна ; [за ред. Г. В. Осовської]. - 2007
|
>15.
| Фатхутдінов Р. А. Управління конкурентоздатністю організації/Фатхутдінов Р. А., Осовська Г. В. ; за заг. ред. Осовської Г. В.. - 2009
|
>16.
| Гриньова В. М. Організація виробництва/В. М. Гриньова, М. М. Салун. - 2009
|
>17.
| Маркетингова товарна політика/Є. Крикавський [и др.]. - 2008
|
>18.
| Международный маркетинг/[Н. И. Перцовский, И. А. Спиридонов, С. В. Барсукова] ; под ред. Н. И. Перцовского. - 2001
|
>19.
| Рывок в рыночную экономику. Реформы в Украине: взгляд изнутри/[У. Байройтер и др.] ; под ред. Л. Хоффмана, А. Зиденберга ; вступ. сл. Г. Рексродта, В. Гуреева ; пер. с нем. [А. Г. Баканова и др.]. - 1997
|
>20.
| Маркетингова товарна політика/Є. В. Крикавський [та ін.]. - 2012
|
|
|