Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=корпоративний імідж банку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71(075.8)/Л96
Автор(и) : Лютий, Ігор Олексійович, Солодка О. О.
Назва : Банківський маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2009
Кільк.характеристики :776 с.: табл.
Примітки : Глосарій: с. 684-728. - Л-ра: с. 729-738. - Дод.: с. 739-775
ISBN, Ціна 978-966-364-881-1: 130.00 грн
УДК : 336.71(075.8)
ББК : 65.262.10-2я73
Предметні рубрики: Банківський маркетинг --Україна
Анотація: Сучасні методи дослідження та прогнозування кон'юнктури грошового ринку та ринку банківських продуктів і послуг. Значна увага приділена питанням позиціовання та посилення інноваційної активності комерційного банку в умовах невизначеності та ризику.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)