Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=лояльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.

Актуальні проблеми економіки - 2011г.,N 8 (Введено оглавление)
2.

Алі І. Вплив корпоративної соціальної відповідальності та задоволеності інвесторів на їх лояльність/І. Алі, К. Реман, М. Акрам // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2011,N N 8.-С.348-357
3.

Архипова Н. И. Опрос как инструмент оценки лояльности персонала российских вузов (опыт социологического анализа)/Н. И. Архипова, И. М. Поморцева // Социологические исследования. -М.:Наука, 2014,N N 4.-С.143-147
4.

Ахмед І. Згладжуюча роль лояльності в зв'язках між сприйманою організаційною підтримкою, психологічним розвитком і наміром змінити місце роботи/І. Ахмед, Шаукат М. Зішан, М. Рамзан // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2013,N N 1.-С.218-227
5.

Бойко М. Суб'єктивні технології у готельному бізнесі/М. Бойко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2016,N N 4.-С.104-113
6.

Гришак С.М. Гендерна лояльність як значуща якість фахівця для реалізації ідеї гендерної рівності в професійній діяльності /С. М. Гришак // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2009,N N 1.-С.66-70
7.

Економіка. Фінанси. Право - 2009г.,N 4 (Введено оглавление)
8.

Мазаракі А. А. Інтернет-маркетингові комунікації в програмах Е-лояльності споживачів/А. А. Мазаракі, Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2015,N N 12.-С.423-429
9.

Психологія групової ідентичності: закономірності становлення/[П. П. Горностай та ін.] ; за наук. ред. П. П. Горностая. - 2014
10.

Савельєв В.В. Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії/В. В. Савельєв // Економіка Фінанси Право. -К.:Аналітик, 2009,N N 4.-С.3-5
11.

Сагер Л. Ю. Управління внутрішніми комунікаціями підприємств: теорія, методика, практика/Л. Ю. Сагер. - 2018
12.

Свєженцева Ю. Лояльність до організаціі та організаційна поведінка/Ю. Свєженцева // Соціальна психологія. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2008,N N 3.-С.103-117
13.

Соціальна педагогіка: теорія та практика - 2009г.,N 1 (Введено оглавление)
14.

Соціальна психологія - 2008г.,N 3 (Введено оглавление)
15.

Шевчук А. Судове вреґулювання поземельних відносин у Правобережній Україні (1797–1840 рр.)/А. Шевчук // Український історичний журнал. -К.:Ред. "УІЖ", 2020,N N 4.-С.28-45
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)