Пошуковий запит: <.>K=майбутні вчителі<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16 |
>1.
| Іваній О. М. Формування правової компетентності майбутнього вчителя/О. М. Іваній. - 2013
|
>2.
| Мозговий В. Л. Теорія і методика підготовки майбутніх учителів до режисури педагогічної дії/Мозговий Віктор Леонідович ; [наук. конс. Лавріненко О. А.]. - 2015
|
>3.
| Руденька Т. М. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей засобами арт-педагогіки/Руденька Тетяна Миколаївна ; [наук. кер. Дем'янчук О. Н.]. - 2017
|
>4.
| Дмітренко Н. Є. Застосування проблемних ситуацій для формування іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх учителів на заняттях з англійської мови/Н. Є. Дмітренко, А. І. Петрова // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2017,N N 3.-С.23-29
|
>5.
| Очкур О. М. Гуманізація навчального процесу як провідна умова формування творчої особистості вчителя/О. М. Очкур // Англійська мова та література. -Х.:Основа, 2018,N N 6.-С.16-19
|
>6.
| Бориско Н. Ф. Проблеми міжкультурної підготовки майбутніх учителів і викладачів іноземних мов/Н. Ф. Бориско // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2018,N N 1.-С.9-20
|
>7.
| Опалюк Т. Л. Таксономічна єдність дидактичних умов формування соціальної рефлексії майбутнього вчителя в процесі вивчення гуманітарних дисциплін/Т. Л. Опалюк // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 3.-С.118-125
|
>8.
| Майєр Н. В. Тестова компетентність майбутнього вчителя іноземних мов і культур/Н. В. Майєр // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2018,N N 4.-С.37-41
|
>9.
| Майєр Н. В. Сучасні підходи до формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур/Н. В. Майєр // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2019,N N 1.-С.22-29
|
>10.
| Устименко О. М. Проектна компетентність майбутнього вчителя іноземних мов і культур у контексті сучасної освітньої парадигми/О. М. Устименко // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2019,N N 1.-С.30-40
|
>11.
| Майєр Н. В. Професійно-методичні завдання для формування і розвитку методичних умінь як складника тестової компетентності майбутніх учителів іноземних мов і культур/Н. В. Майєр // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2019,N N 2.-С.39-46
|
>12.
| Коробова Ю. В. Особливості організації навчання майбутніх учителів англійської мови мовленнєвої адаптації/Ю. В. Коробова // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2020,N N 2.-С.3-8
|
>13.
| Майєр Н. В. Контроль і оцінювання тестової компетентності майбутніх учителів іноземних мов і культур/Н. В. Майєр // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2020,N N 1.-С.19-24
|
>14.
| Дубасенюк О. Роль книги, самоосвіти у професійному становленні майбутнього вчителя/О. Дубасенюк // Українська полоністика. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013,N N 10.-С.134-140
|
>15.
| Тучина Н. В. Погляд майбутніх учителів англійської мови на синхронне й асинхронне навчання мови/Н. В. Тучина, В. В. Перлова, О. А. Чухно // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Педагогічні науки. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2021,N N 2(105).-С.89-97
|
>16.
| Макарук О. Л. Підготовка майбутнього вчителя до формування підприємливості молодших школярів в освітньому процесі педагогічного коледжу/О. Л. Макарук ; [наук. керівник Потапчук Т. В.]. - 2023
|
|