Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговая стратегия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : МогилевскаяО.Ю.
Назва : Особенности формирования маркетинговой стратегии развития промышленного предприятия
Місце публікування : Економіка та держава: Міжнародний науково- практичний журнал. - 2007. - N 5. - С. 42-44 (Шифр etde/2007/5)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: Экономика предприятия
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 334.7(477)(075.8)/І-23
Автор(и) : Іванюта, Світлана Миколаївна, Іванюта В.Ф.
Назва : Підприємництво та бізнес-культура : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2007
Кільк.характеристики :288 с.: рис.
Примітки : Л-ра: с. 284-287
ISBN, Ціна 978-966-364-549-0: 041.00 грн
УДК : 334.7(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)09я73
Предметні рубрики: Підприємництво-- Бізнес-культура --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність, еволюція та проблеми розвитку піприємницької діяльності в Україні.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48(075.8)/Д 84
Автор(и) : Дурович, Александр Петрович
Назва : Маркетинг гостиниц и ресторанов : учеб. пособие
Вихідні дані : М.: Новое знание, 2006
Кільк.характеристики :632 с.: рис.
Серія: Экономическое образование
Примітки : Лит. в конце глав
ISBN, Ціна 5-94735-111-0: 95.00 грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.441.357я73
Предметні рубрики: Готелі
Географіч. рубрики:
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658/М26
Автор(и) : Маркова, Вера Дмитриевна
Назва : Маркетинг услуг
Вихідні дані : М.: Финансы и статистика, 1996
Кільк.характеристики :127 с.: рис., табл.
Примітки : Лит.: с. 127
ISBN, Ціна 5-279-01552-0: 6500.00 р.
УДК : 658
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Послуги
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): классификация услуг--класифікація послуг--купівельні ризики--покупательские риски--сбыт товаров--збут товарів--сервисные услуги--сервісні послуги--организация сервиса--організація сервісу--целевые рынки--цільові ринки--конкуренция--конкуренція--продвижение услуг--просування послуг--банковский маркетинг--банківський маркетинг--коммуникационная политика--комунікаційна політика--маркетинговая стратегия--маркетингова стратегія
Анотація: Специфика услуг и их место в экономике; услуги, связанные со сбытом и эксплуатацией технически сложных товаров, маркетинг в сфере нематериальных услуг на примере банковской деятельности.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Ч-96
Автор(и) : Чухрай, Наталія Іванівна, Мавріна, Анна Ольгердівна
Назва : Прибутковий маркетинг. Взаємоузгодження маркетингових та фінансових рішень : монографія
Вихідні дані : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2012
Кільк.характеристики :205, [3] с.: іл., граф., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Л-ра: с. 182-194. - Дод.: с. 195-204
ISBN, Ціна 978-617-607-334-5: 74.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Фінансовий менеджмент
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасний маркетинг--современный маркетинг--маркетингові мислення--маркетинговое мышление--управлінські рішення--управленческие решения--оцінювання ефективності витрат--оценивание эффективности затрат--бюджетування витрат--бюджетирование затрат--оперативна ефективність--оперативная эффективность--маркетингова статегія--маркетинговая стратегия--стратегічна орієнтація--стратегическая ориентация--маркетингові інвестиції--маркетинговые инвестиции--маркетингова інтеграція--маркетинговая интеграция--організаційна структура підприємства--организационная структура предприятия
Анотація: Дослідження теоретичних та практичних проблем щодо розроблення та прийняття управлінських рішень у системі "маркетинг-фінансовий менеджмент".
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/К82
Автор(и) : Крикавський, Євген Васильович, Третьякова, Людмила Іванівна, Косар, Наталія Степанівна
Назва : Стратегічний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2012
Кільк.характеристики :255, [1] с.: табл., граф.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка"
Серія: Серія "Світ маркетингу і логістики"; вип. 3
Примітки : Слов. термін.: с. 214-232. - Л-ра: с. 230-232. - Дод.: с. 233-253
ISBN, Ціна 978-617-607-335-2: 55.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Підприємства-- Управління
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова стратегія--маркетинговая стратегия--маркетингове середовище--маркетинговая среда--конкурентні переваги--конкурентные преимущества--маркетингові стратегії сегментації--маркетинговые стратегии сегментации--маркетингові стратегії зростання--маркетинговые стратегии роста--стратегічне управління портфелем бізнесу--стратегическое управление портфелем бизнеса--маркетингові стратегії диференціації--маркетинговые стратегии дифференциации--маркетингові стратегії позиціонування--маркетинговые стратегии позиционирования--маркетингові стратегіїї конкуренції--маркетинговые стратегии конкуренции--маркетингові товарні стратегії--маркетинговые товарные стратегии--маркетингові цінові стратегії--маркетинговые ценовые стратегии
Анотація: Викладено роль і місце маркетингу в управлінні підприємством, що функціонує у змінному ринковому середовищі.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658(075.8)/П52
Автор(и) : Полторак В. А., Тараненко І. В., Красовська О. Ю.
Назва : Маркетингові дослідження : навч. посібник . -3-тє вид., переробл. та допов.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2014
Кільк.характеристики :340, [1] с.: табл., граф.
Примітки : Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336
ISBN, Ціна 978-617-673-255-6: 72.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Дослідження-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 368.021/Ч-75
Автор(и) : Козьменко , Ольга Володимирівна, Козьменко, Сергій Миколайович, Васильєва, Тетяна Анатоліївна, Абрамітова Д. Р
Назва : "4Р" маркетингу страхових компаній : монографія
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2015
Кільк.характеристики :431, [1] с.: рис., табл.
Примітки : Дод.: с. 411-431
ISBN, Ціна 978-966-680-702-4: 171.00 грн
УДК : 368.021 + 339.138
ББК : 65.271 + 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Страхування
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): страховий маркетинг--страховой маркетинг--страховые компании--страхові компанії--страховий продукт--страховой продукт--брендінг--брендинг--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--цінова політика--ценовая политики--збутовая політика--сбытовая политика--медичне страхування--медицинское страхование--страхування життя--страхование жизни--страхування туризму--страхование туризма--банкострахування--банкострахование--управління персоналом--управление персоналом--маркетингова стратегія--маркетинговая стратегия
Анотація: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)