Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговая товарная политика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Мороз Л. А. Маркетинг/Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за наук. ред. Л. А. Мороза. - 1999
2.

Маркетинг: бакалаврський курс/за заг. ред. С. М. Ілляшенка. - 2009
3.

Петруня Ю. Є. Маркетинг/Ю. Є. Петруня. - 2010
4.

Парсяк В. Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології/В. Н. Парсяк. - 2015
5.

Бєлявцев М. І. Маркетинг/М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко. - 2005
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)