Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова діяльність підприємства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/Б83
Автор(и) : Бородкіна, Наталія Олександрівна
Назва : Маркетинг : навч. посіб.
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2007
Кільк.характеристики :362 с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці теми
ISBN, Ціна 978-966-351-050-7: 55.00, 49.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: Розглядаються теоретичні основи маркетингу. Особлива увага приділяється окремим видам маркетингових політик та стратегіям розвитку підприємства в ринкових умовах.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Є78
Автор(и) : Єрмошенко, Микола Миколайович
Назва : Маркетинговий менеджмент. Marketing management : навч. посібник
Вихідні дані : К.: НАУ, 2001
Кільк.характеристики :204 с.: іл.
Колективи : Національна академія управління
Примітки : Л-ра: с. 203-204
ISBN, Ціна 966-95193-2-2: 12.00 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Стратегічний менеджмент
Маркетинг
Анотація: Викладено теоретичні, методологічні , методичні та практичні засади управління маркетинговою діяльністю як сучасного напрямку стратегічного менеджменту.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005:658*М/М50
Назва : Менеджмент cуб'єктів господарювання: теорія та практика : монографія
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2013
Кільк.характеристики :447, [1] с.: табл., рис.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет
Примітки : Літ. в кінці ст.
ISBN, Ціна 978-966-683-390-0: 34.00 грн
УДК : 005:658*М
ББК : 65.050.214
Предметні рубрики: Менеджмент-- Суб’єкти господарювання
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): місцеві видання--местные издания--коммерціалізація наукових досліджень--коммерциализация научных исследований--економічна безпека підприємства--экономическая безопасность предприятия--фінансове планування--финансовое планирование--операційний потенціал підприємства--операционный потенциал предприятия--конкурентноспроможність трудового потенціалу--конкурентноспособность трудового потенциала--інноваційний розвиток регіону--инновационное развитие региона--регіональні інноваційні процеси--региональные инновационные процессы--стратегічний менеджмент--стратегический менеджмент--технологічний розвиток підприємства--технологическое развитие предприятия--кадровий менеджмент--кадровый менеджмент--реформування вищої освіти--реформирование высшего образования--менеджмент туризму--менеджмент туризма--зовнішньоекономічна діяльність підприємства--внешнеэкономическая деятельность предприятия--маркетингова діяльність підприємства--маркетинговая деятельность предприятия--трендовий аналіз--трендовый анализ
Зміст : Перебіг регіональних інноваційних процесів та їх інвестиційне забезпечення на прикладі аграрної сфери в Житомирській області/ З. Б. Янченко. Актуальність підготовки спеціалістів сфери туризму у Житомирському регіоні/ О. В. Мілінчук.
Анотація: У монографії розглянуті теоретико-прикладні аспекти менеджменту суб'єктів господарювання, визначені проблеми та перспективи його розвитку. Значна увага приділяється інноваційно-інвестиційній складовій менеджменту, питанням стратегічного менеджменту та управління змінами, кадровому менеджменту, питанням маркетингу та логістики.
Примірники : всього : КР(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : КР(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.5(075.8)/М73
Автор(и) : Мних, Микола Володимирович
Назва : Організація маркетингової політики на підприємстві : посіб. для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Знання України, 2004
Кільк.характеристики :262, [2] с.: рис., табл.
Колективи : Академія муніципального управління
Примітки : Дод.: с. 150-175. - Літ.: с. 176-177. - Слов.: с. 178-262
ISBN, Ціна 966-316-016-0: 12.00 грн
УДК : 658.5(075.8)
ББК : 65.290-80я73
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність підприємства--стратегічний маркетинг--цінова стратегія--директивний маркетинг--сегментація ринку--вивчення ринку--маркетингове планування--реклама--паблік-рілейшнз
Анотація: Суть основних понять маркетингу, маркетингова політика, маркетингова діяльность підприємств.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Килипенко В. В.
Назва : Теоретичний зміст і сутність управління маркетинговою діяльністю
Місце публікування : Економіка АПК. - К.: Ред. журн. "Економіка АПК", 2016. - N 11. - С. 86-93: рис. (Шифр eapk/2016/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система управління маркетингом--процес управління--маркетингова діяльність підприємства
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)